Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko siitä jotain haittaa että koti ei ole hienosti sisustettu??

Vierailija
06.11.2021 |

En minä osaaa sisustaa. Eikä tee mielikään. Pääasia että viihtyy omassa kodissaan. Kaikki on eri värisävyä mutta so what. Ei minua haittaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että on sisustettu eikä ulostettu.

Vierailija
22/27 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteys on tärkeämpää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista mahdollista haittaa siitä voisi olla?

Vieraat oksentaa kun tulevat sulle kylään?

Sulla vinksahtaa aivot kun katselet rumaa sisustusta?

Kaikki hienous on katsojan silmässä, eli jokaisella on oma maku jonka mukaan katsovat sisustuksia että onko joku hieno vai ruma. Jos joku on sulle miellyttävä ja se on sun kotona, niin mitä se muille kuuluu? Sinähän siellä sun kotona asut eikä ne muut, niillä muilla voi olla kotonaan jotain joka on niiden mielestä hienoa ja sun mielestä ihan karseeta.

Vierailija
24/27 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä miehenä katson hyvin tarkkaan naisen kotia kun sinne menen. Virheellinen sisustus on selvä turn-off. Ei siinä täydy muuta kuin teeskennellä päänsärkyä ja poistua kiireesti kotiin. Ironisesti virhesisustaminen (ironic misdecorating) voisi mennä läpi ellen tutkisi alan trendejä hyvin tarkkaan.

Kuulostaa trollilta, mutta toisaalta, miksipä ei sitä voisi joku näin elää ja tarkkailla muiden sisustuksia, jos se on itselle niin tärkeää. Mun korvaan kuulostaa typerältä ja pinnalliselta, mutta jos elää sisustukselle ja se on suhteen kynnyskysymys, niin varmaan parempi toimia näin.

Vierailija
25/27 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli simppelimpää. Oon ite huomannut että tietty rentous kodin sisustuksesta puuttuu kun katsonu liikaa sisutusohjelmia. Koti on minun kotini, siisteys edes suurinpiirtein on tärkeempää kun roikkuuko verho oikealla tavalla. Tyynyt lattialla ovat hupaisia, en ymmärrä. Koira pitää niitä morsiaminaan. Se siitä sisustuksesta.

No ei se nyt noinkaan ole. Yhteensopivan ja tyylikkään ostaminen ei ole sen vaivalloisempaa tai stressaavampaa kuin yhteensopimattomien ja tyylittömien. Hiukan silmää ja harkintaa se toki edellyttää, muttei välttämättä muuta.

Minulle muiden kodit ja niiden sisustus on aika evvk. Saatan kehua ja ihailla jotakin hyvännäköistä ratkaisua, mutta en tokikaan mollaa tai halveksi sitä, jos joku viisveisaa kotinsa ilmiasusta. Pääasia, että siellä asukas viihtyy. Siivoamisen suhteenkin olen suvaitseva, elämäntilanne voi olla sellainen, että aikaa ja energiaa ei vaan ole puunaamiseen.

Mitään sen kummemmin epärentoa ei kodissani ole sen takia, että olen ostanut vuosien mittaan laadukkaita huonekaluja ja miettinyt värit ja kokonaisuuden. Rahaakaan tuskin on mennyt sen enempää kuin halpoja lastulevyhuonekaluja tiheästi ostavalla.

Vierailija
26/27 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana en ymmärtänyt mitään sisustamisesta, valitsin vain kotiini mitä halusin ja sillä selvä. Ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Vuosien varrella olen alkanut kiinnittää asiaan enemmän huomiota, lähinnä koska kotona oleminen pännii. Lueskelen jopa sisustuslehtiä ja nauran itselleni koska en olisi ikinä uskonut tekeväni niin.

Mutta siis toisin sanoen ei kai sisustuksella ole mitään merkitystä muille ihmisille, vain sille joka asunnossa asuu.

Vierailija
27/27 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei oo Tikkurilan värikartta