Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia vaikeuksia teidän lapsilla tai teillä on ollut n.17-20v?

Vierailija
19.01.2015 |

Kun ei ole enää murroisikäinen muttei oikein vielä aikuinenkaan. Opiskelu, mieliala, ihmissuhdepuolella ym.Miten niistä on srlvitty vai onko mitenkään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelun suhteen itsellä oli motivaatio välillä hukassa. Tosin sitä kesti ehkä kuukauden, sitten taas jaksoin skarpata.

Vierailija
2/4 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 18-v. Peruskoulu jäi kesken, pitäisi tenttimällä suorittaa mutta poika luuhaa tyttöystävällä ja käyttää kaikki saamansa rahat peleihin ja muuhun roskaan, ammattikoulusta en edes enää haaveile hänen kohdallaan. Yöt valvoo ja pelaa, päivät nukkuu. Pelkään jatkuvasti että hän alkaa käyttää kovia huumeita, nyt menee lähinnä ilmeisesti välillä kannabista / viinaa/ essoa. Pariskunnalle on tulossa vauva. Tyttöystävä asuu muualla ja koulu jää kesken kun vauva syntyy. Minusta tulee mummo, oma ikäni alkaa vielä numerolla 3. Että olisin ihan tyytyväinen kun omalla lapsella olisi vain hiukan motivaatio-ongelmia :) Kiitos ja anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea masennus ja huumeongelma. Oli erityisen lannistavaa aikaa, kun näki miten muut meni elämässä eteenpäin ja eli "elämänsä parasta aikaa" (siltä se minusta silloin tuntui) ja itse oli hylkiö, joka ei kyennyt mihinkään. Myös aikuistuminen pelotti. Tajusin, että minun oli pakko nostaa itseni sieltä suosta sillä kukaan muukaan ei sitä mun puolesta tee. Rankasta nuoruudesta on selvitty, mutta vain jotenkuten. Pelkään, että se oli vasta ensimmäinen erä eikä lopullinen voitto.

Vierailija
4/4 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi