Olen puuma
Kommentit (50)
En asu lähelläkään Korkeasaarta. Saaressa voisin kyllä asua.
Miten olet pärjännyt ylitarjonnassa ravintoloiden "seksimarkkinoilla"?! Vai oletko vakituisessa suhteessa?!
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:29"]
Et ole. Sulle nauretaan.
[/quote]
Nämä puumat kyllä pelaa suoraan pelimiesten laardiin. :D
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:28"]Miten olet pärjännyt ylitarjonnassa ravintoloiden "seksimarkkinoilla"?! Vai oletko vakituisessa suhteessa?!
[/quote] En käy ravintoloissa. Lopettelen juuri suhdetta ja uutta olisi tyrkyllä.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:29"]Et ole. Sulle nauretaan.
[/quote] nauretaan?? Ennemminkin itketään perään! Ja ei en ole rikas!
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:29"]Et ole. Sulle nauretaan. [/quote] nauretaan?? Ennemminkin itketään perään! Ja ei en ole rikas!
[/quote]
Niihän te puumat itsellenne uskottelette, mutta sinä toki olet siinä suhteessa muita parempi ihminen.
Minkä ikäinen olet? Minkä ikäinen oli tämä viimeisin miesystäväsi?
Lähtisitkö kanssani metsästämään gaselleja?
T: Leopardi
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:34"]Minkä ikäinen olet? Minkä ikäinen oli tämä viimeisin miesystäväsi?
[/quote]minä 36 ja mies 26, nyt itseään tyrkyttää 22vuotias ja 27vuotias. Täytyy kyllä myöntää että tämä 27 on kiintoisampi ikänsä puolesta.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:36"]Lähtisitkö kanssani metsästämään gaselleja?
[/quote] minä voisin metsästää sinut, jos pilkut on kohdallaan.
et sä sitten puuma ole, ikäeroa pitää olla vähintään 15v, ennen ku on puuma!
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:36"]Lähtisitkö kanssani metsästämään gaselleja?
[/quote]
Cool! Pilkut ovat täydellisiä.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:38"]et sä sitten puuma ole, ikäeroa pitää olla vähintään 15v, ennen ku on puuma!
[/quote] ahaa.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:36"]Lähtisitkö kanssani metsästämään gaselleja?
[/quote]
Cool! Pilkut ovat täydellisiä.
[/quote] oi...pidä varasi, isken yllättäen kun et osaa odottaa.
Oleppa nyt rehellinen itsellesi! Kalenteri-ikäsi ja henkinenikäsi ovat valovuosien päästä toisistaan. :D Kuulosta lähinnä keskenkasvuiselta kakaralta.
Miksi "puumat" saa yleensä positiivista palautetta jännästä ratkaisustaan, mutta vastaavalla ikäerolla nuorempaa naista hakeva setämies saa haukut?
Tykkäätkö kun pilluasi nuolla lipsutellaan ja vulvaa imeskellään oikein hartaasti?
Joko Stig on päässyt näppäilemään banjoas?