Huoh! Oli tarkoitus lähteä miehen kanssa syömään
Puoli kolmelta piti olla ravintolassa. Laitoin tunti sitten viestin, että missäs luuraa, että mennäänkö me nyt. Sanoi että kohta lähtee, on ennen kolmea tässä.
Ei oo vieläkään kuulunut mitään, ei vastaa viestiin ja ruokapaikkakin menee kiinni viideltä..
Kommentit (10)
Jokin muu asia on hänelle tärkeämpi kuin sinun kanssasi syömään meneminen... ei siinä muuta.
Minä en enää lähtisi ravintolaan jos aikaa ruokailuun olisi n. tunti. Ravintolassa kun ei voi istua viime tippaan asti...
sillä on joku hyvä syy miksei vastaa, oottele vaan tai
mee sinne jonkun ystäväsi kanssa tai yksin
Minä tekisin niin, että jos ei tasaan mennessä ilmaannu niin ilmoittaisin että ihan turha sinne on enää mennä tilaamaan, että eiköhän tämä reissu ollut tässä.
Mun mies on samanlainen. Yrittäjä jonka asiakkaat aina haluavat enemmän mitä ovat pyytäneet tai sitten joku homma ei olekaan mennyt putkeen ja siksi viivästyy. Mä olen oppinut, että tärkeistä asioista muistutan ja muistutan vielä samana päivänä monta kertaa ja nykyään on paikalla oikeaan aikaan, jos on oikeasti tärkeä meno.
Tuollaiset syömiset, synttärit, kutsut, kauppaan menot sun muut eivät ole tärkeitä ja myöhästyy melkein aina. Mä en edes odota häntä ajoissa, sillon säästyn monelta mielipahalta. Jos tuleekin ajoissa, niin yllätyn positiivisesti ja laitan itseni nopeasti valmiiksi.
Tuksu, ei se Jonikaan halua sun syömisiä ja juomisia maksaa.
Mikä ravintola menee kiinni jo klo 17. täh? Menkää muualle, eihän tunnissa edes ehdi syömään.
No mene sisään ja tilaa itsellesi! Haloo!