Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää Saku Sammakko :(

Vierailija
19.01.2015 |

Löysiköhän Saku ikinä itselleen puolisoa? Vai jäikö hän vanhaksipojaksi, katkeroitui ja ehkä rupesi juomaankin? Tuliko Matias Myyrästä ja Sakusta kavereita kun kumpikin saivat pakit Hilleviltä? Mitä mieltä nämä kosijat ovat nykyään Hillevistä joka törkeästi lähtikin Hepokatti Heikin matkaan, kutsuvatko ehkä kevätkenkäiseksi? Onko Heikillä asiaa poikieniltoihin?

Voi kun Sakulla olisi kaikki hyvin. Samoin Heikillä joka ehkä on jo tajunnut pestä mullan varpaistaan...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 16:48"]Mun mielestä se Hillevi on aika hutsu...
[/quote]

Aina naisista sanotaan noin. Mitä jos mies käyttäytyisi vastaavalla tavalla?

Vierailija
22/23 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:00"]

Eihän se sulhasen vaihtuminen ollut ollenkaan Hillevin vika. Kyseessä oli alun perin järjestetty liitto ("minut Matias Myyrälle naitetaan"). Sitten hääjuhlassa olikin toinen sulhanen. Ilmeisesti Hillevi sai isänsä pään käännettyä ja sai naida oikean rakkaansa, ihanasti soittelevan Hepokatti Heikin. Minä uskon, että tuo rakkausliitto on kestänyt.

[/quote]

Samaa mieltä! Vaikka Heikki onkin vähän kuivakka ja sellainen hontelonoloinen, luulen että Hillevin on oikein hyvä olla tämän kainalossa. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi