Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

e-pillerin syöjät vastaisitteko äkkiä!

Vierailija
19.01.2015 |

Jos olisit viime torstaina ottanut viimeisen pillerin ja aloittanut taukoviikon niin minä päivänä kuukautisesi alkavat? Milloin tekisit raskaustestin jos kuukautisia ei kuulu?

Kuinkahan suuri todennäköisyys on tulla raskaaksi jos on harrastanut seksiä taukoviikolla?

Yleensä minulla olisi menkat pitänyt alkaa eilen, mutta eipä ole näkynyt vieläkään, nyt neljäs päivä menossa taukoviikkoa. Siksi hirvittää kun tuli seksiä harrastettua jouluna kun oli taukoviikko silloin menossa...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla torstaina vika pilleri = maanantai-iltana/tiistai-aamuna alkaa menkat. Voithan sä raskaustestin tehdä jos et jaksa odottaa.
Jos olet ottanut pillerin ajallaan taukoviikon jälkeen niin mahdollisuus tulla raskaaksi taukoviikolla on sama kuin pillereitä syödessä.

Vierailija
2/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee raskaustesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyhjennysvuotoa välttämättä aina tule taukoviikolla
Onhan ehkäisyteho taukoviikollakin kunnossa jos pillerit on otettu oikein, ei ole ollut vatsataudissa tms.
Testissä mahd.raskaus näkyy varmuudella 19 vrk yhd.

Vierailija
4/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika pilleri to iltana, vuoto viimeistään pe iltana ja kestää aina seuraavaan pilleriin asti.

Vierailija
5/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oit raskaana jos et oo unohtanut ottaa pillereitä. Mulla alkaa yleensä 3pv päästä taukoviikolla. Muutaman kerran jääny tulematta menkat. Enkä oo raskaana ollut. Älä hätäile :-)

Vierailija
6/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap syö varmaan minipillereitä :D

Vierailija
7/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän, että olen siis kerran unohtanut ottaa pillerin ja ottanut sitten seuraavana päivänä kaksi pilleriä, mutta muuten olen pitänyt taukoviikot normaalisti ja aloittanut pillerin syönnin normaalisti sen jälkeen. 

ap

Vierailija
8/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se testi

Vierailija
9/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pillereitä on syönyt ohjeen mukaan, ehkäisyteho säilyy taukoviikollakin. Eli silloin on ihan sama milloin seksiä harrastaa, yhtä epätodennäköistä tulla raskaaksi. Minulla joskus tyhjennysvuodon alkaminen hiljalleen siirtyi vuosien e-pillerien syönnin aikana aina neljännestä taukopäivästä kuudenteen. Muutos voi siis tapahtua vuosien kuluessa, ei se vuodon alkamispäivä pysy aina samana. Vielä kun pillereitä söin, vuoto alkoi keskimäärin viidentenä tai kuudentena taukopäivänä.

Jotkut pillerimerkitkin voivat olla sellaisia että vuoto voi jäädä pois vaikkei olisikaan raskaana, esimerkiksi Zoely on käsittääkseni tällainen merkki.

Vierailija
10/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona viimeinen pilleri, sunnuntai-iltana yleensä alkoi.

Vierailija
11/11 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:39"]

Ap syö varmaan minipillereitä :D

[/quote]

No enpä kuule syö minipillereitä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän