Archie Cruz on hyvännäkönen!
Kommentit (35)
Parin vuosikymmenen kuluttua tuota Kuosmasen Arttua (sehän se nimi oli) tuskin tunnistaa kukaan. On eronnut keski-ikäinen rakennusmies, jolle kalja maistuu viikonloppuisin ja iltaisin. Asustelee jossain Hankasalmella tai Siilinjärvellä.
Vierailija kirjoitti:
Parin vuosikymmenen kuluttua tuota Kuosmasen Arttua (sehän se nimi oli) tuskin tunnistaa kukaan. On eronnut keski-ikäinen rakennusmies, jolle kalja maistuu viikonloppuisin ja iltaisin. Asustelee jossain Hankasalmella tai Siilinjärvellä.
Muuten ihan ok kommentti, mutta sinulla on hieman väärä käsitys raksa kundeista. Lisäksi Hankasalmi ja Siilijärvi ovat kauniita ja rauhallisia asuinpaikkoja. Joillakin on vaan käsitys, että kaikki kehä 3 ulkopuolella asuvat ovat jotain juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan ok kommentti, mutta sinulla on hieman väärä käsitys raksa kundeista. Lisäksi Hankasalmi ja Siilijärvi ovat kauniita ja rauhallisia asuinpaikkoja. Joillakin on vaan käsitys, että kaikki kehä 3 ulkopuolella asuvat ovat jotain juntteja.
Paikat ovat toki kauniita, mutta ihmiset taas sisäsiittoisija siannussijoita.
Olen mies ja voin rehellisesti myöntää, että on se ihan komea mies. Tämä ei tarkoita sitä, että pitäisin miehestä muuten. Ei tuosta kyllä ulkoisesti rumaa saa tekemälläkään. Nämä pienet silmät ja pieni nenä haukkujat ovat luultavasti itse koukkunokkaisia pullosilmiä. Kateellisilla ihmisillä kun on tapana haukkua juurikin niitä ulkonäköpiirteitä jotka ovat kaukana heidän omistaan. Ei se iso klyyvari ole kenenkään mielestä kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä kommentissa, mihin vastaat, moitittu raksakundeja eikä Hankasalmea tai Siilinjärveä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Men who look like old lesbians, tässä tapauksessa siis pubiruusu ja kyseessähän on tunnetusti low testo -puliukko.
Nyt oli hyvin kuvailtu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Men who look like old lesbians, tässä tapauksessa siis pubiruusu ja kyseessähän on tunnetusti low testo -puliukko.
Nyt oli hyvin kuvailtu.
Tiätäjät tiätää.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja voin rehellisesti myöntää, että on se ihan komea mies. Tämä ei tarkoita sitä, että pitäisin miehestä muuten. Ei tuosta kyllä ulkoisesti rumaa saa tekemälläkään. Nämä pienet silmät ja pieni nenä haukkujat ovat luultavasti itse koukkunokkaisia pullosilmiä. Kateellisilla ihmisillä kun on tapana haukkua juurikin niitä ulkonäköpiirteitä jotka ovat kaukana heidän omistaan. Ei se iso klyyvari ole kenenkään mielestä kaunis.
Olet väärässä. Naisen silmään hän on iljettävä.
On kyllä sellainen kävelevä "kierrä minut kaukaa -kyltti" koko mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Naisen silmään hän on iljettävä.
Kummasti vaan kaikki tämän miehen kanssa seurustelevat ovat olleet kauniita naisia. Ilmeisesti miehen ulkonäkö viehättää kauniita ihmisiä.
Sanotaanko näin, että Artun onneksi sen isä on miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan jos joku rikas sukulainen omistaa raksafirman.
Vierailija kirjoitti:
Nykyhetken Vince Neil ilman musiikillisia lahjoja.
Ei sitten mitään Vinceä ulkonäöllisestikään! Luulee Artsie itse niin. Samallalailla kuin luulee olevansa rokkijumala:)))