Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prismasta saa jotain halvallakin, mutta laatu on paskaa

Vierailija
19.01.2015 |

Rainbow- tai X-tra-laatua :(

Lidlissä on hyvä puoli se, että siellä halvatkin tuotteet on yleensä laadultaan hyväksyttäviä ja jotkut jopa hyviä.

Verratkaapa toisiinsa esim. Lidlin, Euroshopperin ja Rainbown tonnikaloja!
Ei voi puhuakaan samana päivänä. Lidlin auringonkukkaöljytonnikala on suunnilleen Abbaa noihin verrattuna.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se vähän on!

Vierailija
2/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman havaitsin jo vuosia sitten. Hintavertailuihin  K ja S heittivät aina halvimpansa, Lidl ainoansa. Näin saatiin tulos, että ei se Lidl niin kovin halpa olekaan. Kun ei vertailun tekijää kiinnostanut laatu pätkän vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista voidaan olla eri mieltä. Mä esim. en ole ikinä syönyt niin pahaa jäätelöä kuin ne Lidlin "Amerikan jätskit". Ne jotka olevinaan jäljittelevät Ben & Jerry'siä.
Lidlin viinirypäleet homehtuivat hetkessä ja salaatti menee huonoksi. Vesimeloni siellä on hyvää. Ostin kakkuun, jota olen tehnyt vuosia, maustettua rahkaa Lidlistä ja se teki siitä niin pahaa, että jäi syömättä. Hävetti oikein tosissaan, kun vieraat takeltelivat sen syömisen kanssa eivätkä kehdanneet jättää lautaselle, vaikka sanoin että hyvin voi niin tehdä.

Vierailija
4/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Esim. House-pyyhkeet ja sukkahousut. Sukkikset kutistuvat pesussa ja  pyyhkeet eivät ime mitään.

Vierailija
5/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:20"]

Asioista voidaan olla eri mieltä. Mä esim. en ole ikinä syönyt niin pahaa jäätelöä kuin ne Lidlin "Amerikan jätskit". Ne jotka olevinaan jäljittelevät Ben & Jerry'siä. Lidlin viinirypäleet homehtuivat hetkessä ja salaatti menee huonoksi. Vesimeloni siellä on hyvää. Ostin kakkuun, jota olen tehnyt vuosia, maustettua rahkaa Lidlistä ja se teki siitä niin pahaa, että jäi syömättä. Hävetti oikein tosissaan, kun vieraat takeltelivat sen syömisen kanssa eivätkä kehdanneet jättää lautaselle, vaikka sanoin että hyvin voi niin tehdä.

[/quote]

Etkö maistanut sitä rahkaa ensin? Miksi edes teit siitä mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi