Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oo ollut koulussa/töissä n.3 vuoteen.

Vierailija
19.01.2015 |

Haluaisin että tää jo loppuis (oon itseasiassa kauan halunnut) mutta ongelma on se etten tiedä mihin kouluun sitten hakisin, mitä järkeä opiskella "turhaan" enkä usko että jaksaisin edes käydä missään koulussa..Mutta haluaisin jotain sisältöä lisää arkeen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä jotain, ihan mitä vain mikä kiinnostaa. Vaikka vapaaehtoistyötä mieluummin kuin ei mitään. Harrastatko jotain?

Mites oppisopimus? Niitä paikkoja kai aika vähän, mutta kannattaa yrittää.

Vierailija
2/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppisopimus ei ole oikea paikka jos ei edes jaksa hakea kouluun. Se edellyttää aktiivisuutta ja lisäksi loppuu heti alkuunsa jos töistä tulee heti enemmän poissaoloja. Siinä on koeaika ja se on normaali työsuhde.

Kuulostaa sille että aloittaja ei jaksaisi sitä.
Ei koulun ole pakko olla heti se oikea. Monet käy useamman ammatin nykyään. Jos juttu ei tunnu omalle, opiskelee loppuun, tekee pari vuotta töitä ja sitten seuraavaan kouluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella laiska ihminen sanan oikeassa merkityksessä. "Emmää jaksa", voi hyvää päivää...

Vierailija
4/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 06:24"]Todella laiska ihminen sanan oikeassa merkityksessä. "Emmää jaksa", voi hyvää päivää...
[/quote]
No, päivää..päivää..

Vierailija
5/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AV Mamma" time="19.01.2015 klo 06:37"]Suhunko mun verorahat menee?
[/quote] Ei :D

Vierailija
6/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 06:24"]Todella laiska ihminen sanan oikeassa merkityksessä. "Emmää jaksa", voi hyvää päivää...
[/quote] Hmm..No en ainakaan ennen oo ollut näin laiska, en saa vaan muutosta tehtyä..

Vierailija
7/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakashankkijaksi. vapaatatyota@hotmail.com

8/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhunko mun verorahat menee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi