Jos laihdutan, niin lihon.
joka kerta sama juttu. Laihis päällä niin paino nousee ja kun en kyttää syömisiäni tai liikkumisiani niin paino laskee tai pysyy samana. Mitäs helvettiä?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:03"]
Olet lääketieteellinen ihme
[/quote]
Kortisolin nousun aiheuttama painonnousu ei ole mikään "lääketieteellinen ihme".
Elimistö menee säästöliekille, kun yhtäkkiä loppuu ravinto. Tarpeeksi kauan kun laihduttaa, kroppa lähtee mukaan kuluttamaan. Ei se nyt niin vaikea yhtälö ole. :D KAikkee sitä keksitään, ettei tarvitsis luopua mussutuksesta. "Mut ku mä LIHOON, kun jätän mun namit, yhyy. Ihan pakko syödä rasvaa ja sokerii, hei."
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:09"]
Elimistö menee säästöliekille, kun yhtäkkiä loppuu ravinto. Tarpeeksi kauan kun laihduttaa, kroppa lähtee mukaan kuluttamaan. Ei se nyt niin vaikea yhtälö ole. :D KAikkee sitä keksitään, ettei tarvitsis luopua mussutuksesta. "Mut ku mä LIHOON, kun jätän mun namit, yhyy. Ihan pakko syödä rasvaa ja sokerii, hei."
[/quote]
Jos sun elämä on jotain rasvan ja sokerin mussutusta, se ei ole sitä kaikilla.
Itse syön vegaanista ruokaa ilman valkoista sokeria, ja lihon kyllä kalorivajeella stressin takia, ja sen takia en syö vajaita kaloreita, terv, 171cm ja 55 kg.
Ei mene noin jos karppaa. Ei ole säästöliekkiä päällä.
Samna här. Ärsyttäää!