Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sängyssä päätellä onko mies kiinnostunut?

Vierailija
18.01.2015 |

Olin viettämässä erään miehen kanssa iltaa yhteisen kaverin luona, josta sitten päädyimme humalassa harrastamaan seksiä. Olimme tavanneet muutaman kerran aiemminkin juuri tämän saman kaverin luona. Sehän nyt ei kerro miehen mahdollisesta kiinnostuksesta mitään, että suostuu harrastamaan seksiä, mutta onko jotain "varmoja merkkejä", joista voisi päätellä sitä seksin, yön tai aamun aikana, että mies olisi mahdollisesti kiinnostunut muustakin kuin pelkästä seksistä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 43-vuotias nainen. Takana on monia yhden yön suhteita sekä monia seurustelusuhteita. Sanoisinko, että riippuu melko paljon tapauksesta, mutta itse olen tehnyt tietynlaisia huomioita. Kaikki seurustelusuhteeni ovat alkaneet juuri yhteisestä yöstä baarin tms. jälkeen. Jos mies vaikuttaa oikeasti ja aidosti välittävältä yön aikana, se kielii yleensä kiinnostuksesta. Nykyinen miesystäväni esimerkiksi otti nukkumaan kainaloonsa, silitteli, piti huolta myös minun nautinnosta ja kaikista suloisinta oli mielestäni se, kun jos aina esimerkiksi hymähdin, mies silitti ja kysyi "aidosti huolissaan" mikä hätänä. Nämäkin riippuu tosiaan niin tapauksesta, mutta jos katsoo tilannetta ulkopuolisen silmin, kyllä mahdollisesta kiinnostuksesta voi saada viitteitä. Kaikki miehet, jotka ovat ottaneet minuun yhteyttä yön jälkeen ja halunneet aidosti tutustua, ovat myös yön aikana käyttäytyneet huomaavaisesti, eivätkä vain kääntäneet selkää ja alkaneet kuorsaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oot jo sen verran aikuinen ihminen, että voit seksiä harrastaa, niin voitpa sitten hoitaa tän homman loppuun asti. Jos kiinnostaa, kysy miestä treffeille. Jos ei halua lähteä, niin ei ole kiinnostunut. Asia selvitetty ja turhalta tunteiden tuhlailulta vältytään.

Vierailija
4/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi varmaksi sanoa, mutta kyllä mahdollisia merkkejä on olemassa. Juuri oikeastaan nuo, mitä kolmonen jo luetteli. Jos suostuu nukkumaan lähekkäin ja on huomaavainen vielä seksinkin jälkeen, kyllä se yleensä aidosta kiinnostuksesta kielii. Se tietysti on varmin merkki, että ottaa yhteyttä, mutta valitettavasti siihen eivät kaikki kykene.

Vierailija
5/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma merkki on kun ottaa sinuun selvänä yhteyttä.
Jos kännissä kelpaa pano niin kelpaa panokamuksi.

Vierailija
6/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on r-e-t-a-r-d-e-j-a

Vierailija
7/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä lukea rivien välistä, kysy suoraan.

t.mies

Vierailija
8/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:12"]Olin viettämässä erään miehen kanssa iltaa yhteisen kaverin luona, josta sitten päädyimme humalassa harrastamaan seksiä. Olimme tavanneet muutaman kerran aiemminkin juuri tämän saman kaverin luona. Sehän nyt ei kerro miehen mahdollisesta kiinnostuksesta mitään, että suostuu harrastamaan seksiä, mutta onko jotain "varmoja merkkejä", joista voisi päätellä sitä seksin, yön tai aamun aikana, että mies olisi mahdollisesti kiinnostunut muustakin kuin pelkästä seksistä?
[/quote]

Oksettaa...

Vierailija
9/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heräsit aamulla siihen että mies makoili vieressäsi ja katseli kun nukut toi kahvit vuoteeseen tai silitteli hiuksiasi rakastuneen näköisenä voi olla kiinnostunut.

Vierailija
10/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:12"]Olin viettämässä erään miehen kanssa iltaa yhteisen kaverin luona, josta sitten päädyimme humalassa harrastamaan seksiä. Olimme tavanneet muutaman kerran aiemminkin juuri tämän saman kaverin luona. Sehän nyt ei kerro miehen mahdollisesta kiinnostuksesta mitään, että suostuu harrastamaan seksiä, mutta onko jotain "varmoja merkkejä", joista voisi päätellä sitä seksin, yön tai aamun aikana, että mies olisi mahdollisesti kiinnostunut muustakin kuin pelkästä seksistä? [/quote] Oksettaa...

[/quote]

Tuo teinitytön jolle kaikki on vielä mustavalkoista ja seksi likaista moralisointia. Todellisuudessa moni suhde on alkanut siitä että on tavattu baarissa ja menty sänkyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi