Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joutui sairaalaan enkä pärjää hänen koiransa kanssa, näyttää hampaita kun yritän pukea valjaita ja rähisee jokaiselle vastaantulijalle

Vierailija
06.11.2021 |

Koira on rottweiler. Itsekin reväytin käteni jokin aikaa sitten ja koira on kaatanut minut jo neljä kertaa kiskaisemalla jonkun oravan tai toisen koiran perään. Kun annan ruuan, en uskalla mennä keittiöön, kun murisee jos menen lähellekään ruokakuppia. Onneksi mies asuu omakotitalossa jossa on aidattu piha, joten koiran voi laskea ulos hätänsä tekemään. Mutta lenkitystähän se toki myös vaatisi. Mitä ihmettä teen tuon kanssa? Mies on sairaalassa vielä ainakin näillä näkymin n.kaksi kuukautta.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehellä ole sukulaisia?

Vierailija
2/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa herkkuja ja anna koiran tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä. Olisiko joku toinen tuttava tai sukulainen joka pärjää koirien kanssa. Sinulle sopii lähinnä maljassa oleva kultakala.

Vierailija
4/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hommaa koiralle sellaisen hoitajan joka pärjää sen kanssa tai sitten koira koirahoitolaan

Vierailija
5/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä sukulaisia tai kavereita jotka voisivat auttaa koiran kanssa. Joko lenkittäisivät tai auttaisivat keksimään tapoja jolla selvitä tilanteessa?

Vierailija
6/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehellä ole sukulaisia?

Ainoa jonka kanssa on väleissä on kohta 80v täyttävä äiti joka on pyörätuolissa, eli ei onnistu. Ap

Vierailija
7/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se heti pois, vaarallista tulee olemaan. Tuollainen koira käyttäytyy aivan eri tavalla isännälleen eli kouluttajalleen kuin sinulle näköjään. Koiran ei kuulu vetää saatika kaataa ulkoiluttajaansa.

Vierailija
8/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirahoitolaan.

Vierailija
9/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollainen koira enää mikään lemmikki? Vaikka provohan tämä on.

Vierailija
10/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauemmin koira on lenkittämättä sen hankalammaksi tilanne käy. Voisiko mies palkata jonkun koirankouluttajan avuksesi opettamaan koiraa ja sinua selviämään lenkeistä?

Jos saisit koiralle esim kuonoon hihnan jonka avulla helpompi hallita koiraa? Siis koira pitäisi opettaa sietämään valjaiden ja kuonohihnan pukeminen ja käyttö.

Vierailija
11/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että oikein rottweiller.   No jopas.

Ja miksi se mies muka on sairaalassa edelleen vielä kaksi kuukautta?

Nykyisin kotiuitetaan potilaat  heti tai niin nopeasti kuin suinkin mahdollista.

Leikkaukset ovat päiväkirurgisia suurimmalta osalta.

Jopas vitsin murjasti ap:n Pyhäinpäivän aamuun.

Vierailija
12/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa huonosti kohdeltu koira, kun ei luota ihmisiin.

Vierailija
13/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsnlainen aloitus täällä ollut ennenkin. Ainoa sukulainen oli invalidi jne.

Vierailija
14/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos treenaisitte alkuun kotona vaikka tottelevaisuusharjoituksia ja purkaisitte energiaa naminetsintäleikeillä jne.

Itselläni on kanssa tällainen ns. huonomaineinen rotu eikä se ole nyt 10v aikana ikinä, siis ikinä näyttänyt minulle hampaita tai murissut. Ruuan voi viedä vaikka suusta, se opetettiin jo pentuna. Jotain on teillä mennyt koiran kanssa pieleen.

Tärkeää on kuitenkin ettet toru murisemisesta, se on varoitus. Jos koira ei saa varoittaa se käy sitten suoraan kiinni.

Vierailija
15/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie piikille, se ainoa oikea ratkaisu

Vierailija
16/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen auttanut naapuria koiran ulkoiluttamisessa kun naapuri katkaisi jalkansa. Alkuun koira jopa murisi kun otin sitä häkistä. Minä vain otin koiran ja pakotin kävelylle. Kehuin aina kun kulki hyvin. Jos veti niin pysähdyin ja seisoin niin kauan että koira löysytti hihnan (eli yleensä kääntyi katsomaan minua naamallaan ilme mitä vitkuttelet). Kun hihna löystyi niin lähdettiin liikkeelle. Alkuun lenkit oli lähinnä seisoskelua. Mutta ajan kanssa koira on oppinut ettei yleensä vedä. Toki jos näkee toisen koiran, kissan, jäniksen jne. Niin sitten vetää.

Tärkeintä on että olen saanut koiran tajuamaan että minä olen pomo. Ei tosiaankaan enää murise minulle jne. Tälle koiralle tuntuu olevan tärkeää että tajuaa mitä haluan ja minä osoitan ymmärtäväni koiraa.

Toivottavasti ap saa jonkun koiria yleisesti tuntevan auttamaan tilanteessa tai sitten koiran jonnekin hoitolaan.

Vierailija
17/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjo sitä herkuilla.

Vierailija
18/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumman suklaan syöttäminen rauhoittaa koiria.

Vierailija
19/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi perusasioita, jotka tulee koiralle opettaa jo nuorena on, että ihminen antaa ruoan ja voi myös sen ottaa pois.

Eli pitää antaa koiran aloittaa syönti, mutta ruokakuppi pitää pystyä ottamaan myös pois.

Toinen asia, että jos koira murisee, niin tiukka komento sille vaikka ”turpa kii”

voi toimia. Omaa arkuuttaan ei saa näyttää vaan pitää olla pomo.

Jos et uskalla,tai,pärjää. Soita koirahoitolaan että hakevat pois ja pitävät siellä.

Vierailija
20/40 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko viet hoitolaan, tai sitten järjestät pikakoulutuksen makupalojen avulla.

Aina kun koira tottelee annat makupalan ja kiittelet, ja kun ei tottele et tee mitään, seisot vain kuin koira olisi näkymätön. Huomiota vailla koiratkin on, ja oppivat äkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä