Mitäs mieltä vauva-raati on ns luomu alusvaatekuvista?
Eli karvat, arvet, selluliitti yms kaikki saa näkyä eikä mitään peitellä.
Saako uusi tyyli peukun ylös vai alas?
Linkki
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008384733.html
Kommentit (10)
Arvet ja selluliitti ok, karvat vähän siinä rajalla.
Itse tykkään näistä paljon, suurin osa maailman ihmisistä näyttää kuitenkin tälle alusvaatteissa. Toivottavasti tällaiset mainoskuvat yleistyvät.
Liputtaa kuulemma tavallisten kehojen puolesta. Seuraava kuva alla: arpinen pömppö maha. Tavallinen keho on arpinen ja pömppö, miesten tulisi muuttaa kauneusihanteitaan ja laskea pömpöt ja läskitkin treffeille. Naisen taas tulisi hyväksyä myös työtön mt-ongelmainen treffeille.
Tosi kaunis tyttö tuo Lindexin pyöreä malli. Ihan siis ilman ironiaa sanottuna, mielettömän söpöt kasvot.
Muuten hyvä ilmiö, mutta ärsyttää, kun laihat noissa kuvissa on edelleen täydellisiä. Muilla saa näkyä kaikki epätäydellisyydet kehossa. Laihat esitetään jonain misseinä. Olen itse alipainoinen, jolla on arpia, vino selkä, yliliikkuvat nivelet, selluliittiä reisissä ja suolistovaivojen turvottama pallomaha. Kaukana kauniista missistä.
Kauheaa.
Ihminen tykkää luonnostaan kauniista. En ymmärrä miksi mainoksissa pitäisi olla rumuutta. Eihän autojakaan myydä inhorealistisesti pyörittämällä niitä mudassa ja kurassa ja suolapaskassa ja käydä parkkipaikalla kolhittavana. Ja sitten otettais mainoskuvat. Ei tietenkään. Autot puunataan ja asetellaan viimeisen päälle, etsitään parhaat kuvakulmat ja vähän vielä silotellaan photoshopilla päälle.
Outoa että koskee vain naisia.
Missä on feminiinisen näköiset tavalliset miehet mainoksista? Feminiinisen näköiset tavalliset miehet siksi, että miehessä "ruminta" on olla feminiinisellä tavalla ruma ja ruipelo.
Kunnon tikkumiehiä mainoksiin ja kuvaa miten kalsarit roikkuu tyhjinä edestä ja takaa.
LOL, ei tulla ikinä näkemään. Tosin ei se miehiä haittaa. Mutta se olisi tasapuolista.
Joo, mutta ei.