Minkä ikäisiä vanhempasi ovat nyt jos he ovat elossa tai olisivat nyt jos he ovat jo kuolleet?
Entä kuinka vanha olet itse? Minulla äiti on 80-vuotias ja isä täyttäisi muutaman päivän päästä 83 vuotta mutta hän kuoli muutama vuosi sitten. Minä olen 40-vuotias, suurperheen kuopus. Vanhin sisarukseni on 60-vuotias ja vanhemmillani oli jo yksi lapsenlapsi kun synnyin.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarkoitukseen keräät näitä tietoja? Ilmoitin ketjun asiattomaksi.
En ikinä opi ymmärtämään tätä mielensäpahoittamisen kulttuuria…
Ohis
Vierailija kirjoitti:
:D:D:D Mitä luulet jonkun hyötyvän siitä, jos tänne heittää kolme numeroa. Eihän kukaan voi tietää, onko ne oikeat vai keksityt iät :D:D:D
Mun äiti täyttäisi ylihuomenna 64, kuoli reilu 11 vuotta sitten. Isä on 62v. Minä 29v.
79, 77, melkein 57
Kun olin alakoulussa, mulla oli luokan nuorimmat vanhemmat
Ns isäni on 68v ja äitini olisi 63v, mutta kuoli 16v sitten eli 47v iässä. Itse olen 40+v.
Isäni olisi 68-vuotias ja äitini 66-vuotias. Itse 42.
Molemmat ovat elossa. Ikäänsä nähden hyväkuntoisia. Asuvat kotonaan, ei käy mitään kotipalveluita edes. Äiti on 94v ja isä 92v. Minä olen 60v. Olen perheen kuopus.
Isäni on nyt 65, äitini olisi jos eläisi 69
minä olen 43
Lapseni on 24
Isä olisi 111 v ja äiti 97 v. Itse olen 62 v.
Äitini on 28-vuotias ja isäni 70-vuotias. Minä olen 16-vuotias vanhempieni esikoinen. Minulla itselläni on 2v ja 8kk vanhat lapset ja olen raskaana kolmannella raskauskuulla. Mieheni on 49-vuotias.
Äiti ja isä molemmat ovat 61 v, minä 40 v.
Vanhempani olivat syntyneet jo suuriruhtinaskunnan aikaan. Isäni olisi nyt 110v, äitini 107v. Ovat tietenkin kuolleet jo kauan sitten....
Äitini 51 v ja isäni 61 v , molemmat ovat elossa, minä 25 v.