Järki avioliitto vai tuune-/seksisuhde?
Olen kohta viisissäkymmenissä oleva nainen. Minulla on ongelma, jonka mittasuhteet kasvavat päivä päivältä. En enään itsekkään tiedä mitä minun pitäisi tehdä tai mitä minä oikeesti haluan?
Tapasin muutama vuosi sitten, täydellisen ihanan miehen, pitkän avioliiton jälkeen. Meillä oli aluksi todella kiihkeä suhde, jolloin oikeestaan vasta opin, mitä seksin pitäisi olla. Kuitenkin jätin silloin miehen, aika nopeasti, koska hän ei halunnut sitoutua, vaan olla ennemmin vapaassa suhteessa.
Seurustelin välillä yhden, minua huomattavasti vanhemman miehen kanssa, mutta se suhde ei alun jälkeen toiminut ollenkaan. Senkin suhteen aikana, tuo aikaisemmin tapaamani mies, oli jatkuvasti mielessäni ja tietenkin muistoissa.
Viime kesänä aloitimme taas uudestaan suhteen, joka olikin heti täydellistä ilotulitusta. Olin jopa luullut, etten enään koskaan pystyisi nauttimaan seksistä. Meillä on uskomaton yhteys, jonka me molemmat olemme kokeneet ja tunteneet. Täsä miehessä on kaikki, mitä miehessä pitääkin olla.
Tämä kyseinen mies on kaikin puolin täydellinen, taloudellisesti hyvin toimeentuleva, lapsirakas, eläinrakas, ym. kaikkea, mitä minäkin. Ainoana ongelma on, ettei hän halua muuttaa yhteen, eikä mennä naimisiin.
Olenkin päättänyt yrittää löytää vielä sellaisen miehen, joka olisi valmis menemään kanssani naimisiin, ennen kuin täytän viisikymmentä.
Olin silloin avioliitossa ollessani kotiäitinä, lasten kanssa. Minulla on lyhyt työhistoria, joten tuleva eläkkeeni on hyvin vaatimaton, jos minulla on koskaan edes varaa jäädä eläkkeelle.
Nyt olen kyllä tavnnutkin sellaisen miehen, joka voisi vaikka mennäkkin kanssani naimisiin, jopa ensi kesänä. Viihdymme kyllä yhdesä, aika hyvinkin, mutta jotain puuttuu, mitä todellinen rakkauselämä vaatii.
Olen sepittänyt tuolle elämäni miehelle, vaikka minkälaisia tarinoita, miksi minä en vaan voi jatkaa tapailua, mutta jotenkin hän ei ole ollut vakuuttunut. Olen kyllä monesti puhunut itseni ”pussiin”, etenkin jos olemme humalassa keskustelleet.
Kuitenkin hän, elämäni rakkaus, kummittelee mielessäni joka aamu, päivä ilta ja yö. Kertokaa hyvät ihmiset, mitä minun kannattaisi tehdä!