Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ole komea. Muita?

Vierailija
18.01.2015 |

Aina sanotaan, että se oma kumppani on juurikin maailman komein/kaunein, mutta minun mielestäni mieheni ei ole komea vaan ihan tavallisen näköinen. Siitä huolimatta tykkään kyllä hänestä vaikka tykkään katsella komeitakin miehiä. Odotankin nyt lasta miehelleni ja toivon, että lapsesta tulisi minun näköiseni, sillä olen itse kaunis nainen. Onko muita naisia, jotka tuntevat samoin miehensä ulkonäöstä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, mitä haluat kysyä?

Vierailija
2/2 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tuo sama pelko. Mieheni on aivan ihana ihminen, myös ystävien ja työkavereiden ym mielestä, mutta komeaksi häntä ei voi haukkua. Aina pelkäsin juuri sitä, että saisin "rumia" lapsia. Saimme pojan vajaa 2 v sitten ja ihme kyllä, lapsi on äärettömän kaunis. Ovat kommentoineet monetkin asiaa. Itse olen aika kriittinen edelleen, mutta uskottava se on. Enemmän ehkä minun näköäni, mutta kuitenkin myös miehen suvusta piirteitä eli kaiketi oman näköisensä. Muutenkin ajatusmaailman on äidiksi tulon jälkeen muuttunut eli monet lapset ovat silti ihastuttavia ja suloisia, vaikka lapsettomana pidin niitä "räkänokkina" muiden joukossa. Älä pelkää, yllätyt, kuinka kaunis lapsi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla