Millaisen lounaan syötte töissä?
Ja mihin aikaan?
Itse pakkaan mukaan 3 desiä rasvatonta luonnonjogurttia (130 kcal), sen sekaan puolikkaan banaanin (60 kcal), puoli desiä kaurahiutaleita (65 kcal) ja cashewpähkinöitä muutaman rouhittuna (50 kcal).
Yht. 305 kcal
Kommentit (21)
Ilmoitettu asiattomaksi. T Varamode
Yleensä en syö töissä, koska en ehdi. Joskus harvoin löytyy se viisi minuuttia ylimääräistä aika ja vedän jonkun salaatin, itsetekemän leivän tai porkkanan ja hedelmän. Olen tottunut tankkaamaan kunnolla ennen työvuoroa, niin ihan hyvin pärjään. - kioskimyyjä
N. 11.30. Aika usein edellisen päivän jämiä, normikotiruokaa. Toisinaan salaattia ja toisinaan laiskottaa, sitten vaan pussikeittoa.
Työpaikkalounaan: perusruokia, jonkin verran einestä.
Henkilöstöravintolassa aina täysipainoisen aterian, useimmiten kalaa tai kasvisruokaa.
Lounaan työpaikan ruokalassa, suurimmaksi osaksi salaattia, kasviksia ja lihaa.
Yleensä maukkaan.
Työpaikkaruokalan lounas ja 4/5 päivästä valitsen salaattipöydästä salaatin ja lisäksi otan grillin puolelta lihan tai kalan lisäksi. Harvemmin otan keittolounasta tai perunoita.
Kaloreista en tiedä, maku ratkaisee.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:45"]Haen heseltä aterian :(
[/quote]
Hyi
Mulla vähän vaihtelee kokoonpano. Usein tyyliin hedelmiä, Skyriä tai jugurttia ja pussipuuroa. Syön tyyliin klo 16.30 ja 19 aikaan (iltatyö). Kunnon ruuan olen syönyt päivällä kotona.
öylätin ja tilkan viiniä, terv kirkon työmaalounas...
no ei sentään :D
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:39"]
Henkilöstöravintolassa aina täysipainoisen aterian, useimmiten kalaa tai kasvisruokaa.
[/quote]
Sama täällä! :) Lihoista syön muutenkin vain kalaa.
Syön yleensä pizzaa tai hamburilaisen, siksi varmaan olenkin näin pulska
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:36"]
N. 11.30. Aika usein edellisen päivän jämiä, normikotiruokaa. Toisinaan salaattia ja toisinaan laiskottaa, sitten vaan pussikeittoa.
[/quote]
Niin ja mulla on lähimmät järkevät ruokapaikat töistä yli kilometrin päässä, joten ei oikein ehdi kävellen käydä kunnolla, kun ruokatauko on vain puoli tuntia.
Yleensä juustosämpylän (9/10 kerrasta). En ole laskenut sen kaloreita. Silloin tällöin käyn työpaikkaruokalassa syömässä.
Yleensä pussipuuron tai pinaattikeitto + raejuusto. Yliopistolla kunnon lounaan yleensä kasvis.
Reissarin ja lisäksi omenan tai jogurtin.
Syön noin klo 12-13 ruokaisan lounaan, jossa on lihaa/kalaa/kanaa sekä kasviksia ja perunaa/riisiä.
Onko sulla ap mahdollisesti joku syömishäiriö, kun lasket kalorit ja syöt joka päivä saman lounaan? Kuinka yleensä jaksat tuollaisella ruokamäärällä tehdä töitä?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:39"]
[/quote]
Sama täällä! :) Lihoista syön muutenkin vain kalaa.
[/quote]Minä syön joskus kanaa mutta lihaa vain pari kertaa kuussa. Hinta on 4.60-7.35 jälkiruokineen riippuen ruoasta.
Haen joko intialaista, uuniperunan, kiinalaista, sushia tai salaatin.