Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttiko, kun et tehnyt aborttia?

Vierailija
18.01.2015 |

Minulle on varattu aika raskauden keskeytykseen. Raskaus on siis ei-toivottu, olen raskaana miehelle, jota en rakasta ja jonka kanssa en halua yhteistä tulevaisuutta. En myöskään pidä vauvoista, mutta lapsista kyllä. Mietin pitkään aborttia ja olin vielä pari päivää sitten varma, että joudun sen tekemään. No, ultrassa kävin nyt rv 10:llä ja alkiolla näytti olevan kaikki mallikkaasti, sillä oli jo pienet kädet ja jalat ja oli hyvänkokoinen ikäisekseen, sydänkin jumputti tuhatta ja sataa. Pienenpieni äidinvaisto ja halu suojella alkiota heräsi tuolloin...

Mutta, koska en vauvaa halua ja kärsin pahasta ahdistuksesta ja masennuksesta tämän vuoksi, pelkäänkin, että jos vauva muistuttaa täysin isäänsä, kuinka voin rakastaa häntä. Kuulostaa typerältä, mutta tässä on ollut aikaa ajatella kaikkea. Pahin pelkoni on, että katuisin, jos en tee aborttia. Onko sinua kaduttanut, kun perit abortin? 

Huom! Adoptio ei ole vaihtoehto, sillä lapsella olisi todella rakastavat isovanhemmat, jotka eivät ikimaailmassa suostuisi antamaan häntä adoptoitavaksi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi