Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen ja miehen sopiva pituusero?

Vierailija
05.11.2021 |

Mielestäni n 20cm ja mies tietysti naista pidempi. Näyttää hyvältä, kun mies on selvästi naista pidempi. Esim 150cm nainen ja 170cm mies.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pituusero 25cm. Ihan ok. Vois olla vaikka 30cm...tykkään pitkistä miehistä.

Vierailija
62/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jokaisen oma asia millaisesta kumppanista tykkää. Itseä miellyttää reilustikin lyhyempi nainen. Siltä vaan tuntuu, se on minusta seksikästä ja aina on sopiva kumppani löytynytkin. En voisi kuvitella seurustelevani itseäni pidemmän naisen kanssa. Mut joo, jokaisen ihan oma asia. Näitä kannattaa miettiä ihan itse ja mitä mieltä itse on, se selvinnee joskus eikä tarvi muilta kysellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi porrasaskelma tai vähemmän. 

Vierailija
64/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171 cm ja mies 178 cm. 7 cm on meille oikein sopiva pituusero. Halatessa voi katsoa toista helposti silmiin, eikä naisena tarvitse pussailla rintakarvoja.

Vierailija
65/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko olla edelleen yhdessä? Olemme samanpituisia. Yli 50 v oltu ja esim rakastelu on parasta tässö moodissa.

Vierailija
66/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 166 cm nainen. Tähän mennessä jokainen mies kenen kanssa olen ollut yhdessä on ollut minua pitempi. Enimmillään parikymmentä senttimetriä, lyhyin kumppanini oli minua vain 5 senttiä pitempi.

Paras seksikumppanini oli tuo kaikista lyhyin mies jonka kanssa olen seurustellut. Eli ei todellakaan haitannut hänen lyhyytensä siinä suhteessa. Päinvastoin jopa, esimerkiksi lähetyssaarnaajassa oli ihanaa kun kasvot olivat vastakkain.