Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ja miehen sopiva pituusero?

Vierailija
05.11.2021 |

Mielestäni n 20cm ja mies tietysti naista pidempi. Näyttää hyvältä, kun mies on selvästi naista pidempi. Esim 150cm nainen ja 170cm mies.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen mitan verran.

Vierailija
22/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitää väliä:D

Mä 168cm ja mies 175cm

Mun mielestö ihan sopiva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos saisi valita niin mieluiten mies on minua max 15-20cm pidempi. Ei tarvitse pahemmin varvistella eikä toisen kumarrella kun pussataan mutta mahdun miehen kainaloon.

Olen kyllä seurustellut itseäni reilun 30 senttiä pidemmän miehen kanssa eikä suhde siihen pituuseroon kaatunut, mutta minusta se oli hankalaa että toinen on paljon pidempi. Toisaalta pituus on jokaisella se mikä on ja sen kanssa on elettävä jos mies on muuten 10.

161cm

Ja max kuinka paljon lyhyempi...?

Vierailija
24/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-5 cm silloin kun nainen on yhtä pitkä tai pidempi. Olen keskipituinen mies. Jos nainen on lyhyempi, niin pituuserolla ei ole merkitystä minulle.

Vierailija
25/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole loppujen lopuksi väliä. Aiemmissa suhteissa ollut eroa yleensä vain n. 10cm. Nykyisen kanssa taas 35cm, kun mies on parimetrinen. Moni väittää että on jo liikaa, siis täällä netissä, livenä en ole kuullut. Mutta ei minusta. Oli toki alkuun totuttelua, kun halatessa ei yletä edes olkapäähän, mutta toisaalta tykkään siitäkin, että saa hautautua siihen isoon syleilyyn. Mies on siis mallia jääkaappipakastin, minä taas pieni. Joten ei se pussailukaan tuota ongelmia. Mies nostaa syliinsä tai yleensä ne puuhat suoritetaan sohvalla tai sängyssä. Joten kokoerolla ei ole väliä. Paitsi miehen sylissä tai päällä ollessa on juurikin sopiva ja päät on tasassa. Lisäksi sohvalla voi kivasti kaivautua toisen syliin, ilman että toinen litistyy tai olen tiellä jotenkin. Eli meille tämä on juuri sopiva, jollekin muulle taas joku muu.

Ja voisit olla myös itseäsi lyhyemmän kanssa.

En tiedä, ei ole tullut vastaan. Alle 163cm miehiä siis. Tai no jossain kadulla joo, mutta ei ole tapana arvostella ohikulkijoita siinä mielessä. Mutta noin ylipäätään, mitähän väliä sillä on mitä just minä haluan? Lähes jokainen mies on mulla sanonut, että olen kivan pikkuinen. Siro siis olen, vaikka ihan lyhyt en. Mutta niin, miehillä tietty saa olla mieltymykset pieniin ja siroihin, mutta naisilla ei isoihin miehiin. 🙄

Vierailija
26/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole loppujen lopuksi väliä. Aiemmissa suhteissa ollut eroa yleensä vain n. 10cm. Nykyisen kanssa taas 35cm, kun mies on parimetrinen. Moni väittää että on jo liikaa, siis täällä netissä, livenä en ole kuullut. Mutta ei minusta. Oli toki alkuun totuttelua, kun halatessa ei yletä edes olkapäähän, mutta toisaalta tykkään siitäkin, että saa hautautua siihen isoon syleilyyn. Mies on siis mallia jääkaappipakastin, minä taas pieni. Joten ei se pussailukaan tuota ongelmia. Mies nostaa syliinsä tai yleensä ne puuhat suoritetaan sohvalla tai sängyssä. Joten kokoerolla ei ole väliä. Paitsi miehen sylissä tai päällä ollessa on juurikin sopiva ja päät on tasassa. Lisäksi sohvalla voi kivasti kaivautua toisen syliin, ilman että toinen litistyy tai olen tiellä jotenkin. Eli meille tämä on juuri sopiva, jollekin muulle taas joku muu.

En tiedä, ei ole tullut vastaan. Alle 163cm miehiä siis. Tai no jossain kadulla joo, mutta ei ole tapana arvostella ohikulkijoita siinä mielessä. Mutta noin ylipäätään, mitähän väliä sillä on mitä just minä haluan? Lähes jokainen mies on mulla sanonut, että olen kivan pikkuinen. Siro siis olen, vaikka ihan lyhyt en. Mutta niin, miehillä tietty saa olla mieltymykset pieniin ja siroihin, mutta naisilla ei isoihin miehiin. 🙄

Kysyin koska olen itsekin pieni ja siro, ja yhdessä melkein 10cm lyhyemmän miehen kanssa. Itsetuntoni ei vaadi kokoni kommentoimista. 🙄

t. N155cm, M147cm

Vierailija
27/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin koska olen itsekin pieni ja siro, ja yhdessä melkein 10cm lyhyemmän miehen kanssa. Itsetuntoni ei vaadi kokoni kommentoimista. 🙄

t. N155cm, M147cm

Ok, ei minunkaan. Sanoin vaan mitä miehet jostain syystä aina kommentoi. Minun on vaikea kuvitella itseäni pienempää miestä, mutta en aiemmin osannut kuvitella noin isoakaan mitä nykyinen on. Koska siihen astiset miehet oli olleet 170-175. Nykyisen kanssa toki tykkään tästä kokoerosta, eikä siinä pitäisi olla mitään pahaa. Ja veikkaan että iso syy on se että muutenkin rakastan miestä, joten tottakai viehätyn kaikesta hänessä.

Vierailija
28/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanne olisi samaa pituusluokkaa itseni kanssa, ei lyhyempi muttei merkittävästi pidempi.

Vierailija
29/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap joku teinityttö vai mitä ihmettä tämmöstä pohdit?

Vierailija
30/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin piirtein saman pituinen on paras minulle. Helpompi jutella ja halia.

Ja kätevä tarvittaessa lainata vaatteita.

N175 ja M183 cm.

Vierailija
31/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30cm on hyvä ero. Puutarhatontut sopii pihalle ei sänkyyn

Vierailija
32/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-20cm. Ei enempää. Tuo 20 siinä tapauksessa että nainen tykkää käyttää korkkareita. Olen nainen.

Vierailija
33/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku noin 30cm tai jos nainen käyttää korkkareita, niin 20cm voi riittää. Hitaita tanssiessa voi painaa päänsä naisen pehmeitä rintoja vasten.

M- 177cm

Vierailija
34/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille se pituusero tuntuu olevan niin kovin tärkeää.

Mutta sanon että pituus ei kyllä ole. Olen 167cm mies ja mulla on aina ollut paljon naisia ja olen monesti kysynyt naiselta haittaako että en ole pitkä ja aina on vastaus että miks haittaisi.ei haittaa...

Vierailija
35/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille se pituusero tuntuu olevan niin kovin tärkeää.

Mutta sanon että pituus ei kyllä ole. Olen 167cm mies ja mulla on aina ollut paljon naisia ja olen monesti kysynyt naiselta haittaako että en ole pitkä ja aina on vastaus että miks haittaisi.ei haittaa...

Miksi kyselet? Etkö ole itse sinut pituutesi kanssa?

Vierailija
36/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ihanteeni mies 10 cm naista pidempi ja 15 kg naista painavampi. Esim. M170/65 ja N160/50 tai M175/70 ja N165/55. Tämä kaava pätee siks vain siihen, mitä itse pidän viehättävimpänä tässä mielessä. N28

Vierailija
37/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vershokkaa ja yksi kortteli.

Vierailija
38/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15cm on minulle mieluisin pituusero. Ja joo, tykkään että mies on minua pidempi mutta en mä kyllä itseäni lyhyempiä miehiä ole tavannutkaan.

Itse olen 159cm.

Vierailija
39/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kivoimpia ovat olleet naiset haarukassa -20 - -35 cm. Pienin ero lienee ollut luokkaa 13 cm.

Isoin painoero on on muuten ollut +100% naisen painosta.

Vierailija
40/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 - 40 cm on oikein hyvä pituusero