Naisen ja miehen sopiva pituusero?
Mielestäni n 20cm ja mies tietysti naista pidempi. Näyttää hyvältä, kun mies on selvästi naista pidempi. Esim 150cm nainen ja 170cm mies.
Kommentit (66)
Ideaalitilanteessa mies pidempi myös sillon kun käytän korkkareita. Tarkkaa lukua en osaa sanoa.
Naisille se pituusero tuntuu olevan niin kovin tärkeää.
Pituuserolla, vaikka nainen olisi miestä pidempi, ei ole mitään merkitystä.
Minkäänlainen tai minkäänsuuntainen pituusero ei haittaa paritellessa, missä asennossa tahansa.
Miksi ihmiset asettavat itse itselleen tällaisia "sääntöjä" jotka toimivat sitten esteenä hyvään elämään?
Olen seurustellut itseäni jopa 20 cm pidemmän miehen kanssa ja nyt olen erittäin onnellisesti naimisissa (jo 7 vuotta) sielunkumppanini kanssa, joka on minua 5 cm lyhyempi. Ihana, älykäs, huumorintajuinen mies, jonka kanssa minun on hyvä olla. Jos olisin kiinnittänyt määreen "minua ainakin pidempi mies", olisin menettänyt tämän onnen.
Vierailija kirjoitti:
Pituuserolla, vaikka nainen olisi miestä pidempi, ei ole mitään merkitystä.
Minkäänlainen tai minkäänsuuntainen pituusero ei haittaa paritellessa, missä asennossa tahansa.
Miksi ihmiset asettavat itse itselleen tällaisia "sääntöjä" jotka toimivat sitten esteenä hyvään elämään?
Olen seurustellut itseäni jopa 20 cm pidemmän miehen kanssa ja nyt olen erittäin onnellisesti naimisissa (jo 7 vuotta) sielunkumppanini kanssa, joka on minua 5 cm lyhyempi. Ihana, älykäs, huumorintajuinen mies, jonka kanssa minun on hyvä olla. Jos olisin kiinnittänyt määreen "minua ainakin pidempi mies", olisin menettänyt tämän onnen.
Sinä alapeukuttja, kertoisitko,miksi annnoit alapeukun, kiitos.
Ihanne on, tai siis näyttää hyvältä esim. kuvissa, jos miehen silmät ovat juuri naisen päälaen yläpuolella, ja naisen silmät ovat miehen hartioiden yläpuolella. Seistessään vastakkain, he näkevät toistensa yli.
Mutta rakastua voi ihan minkä kokoiseen ihmiseen hyvänsä.
Paras pituusero max +/- 5 cm. Ei väliä, kumpi on pitempi.
Näyttää hyvältä? Itse valitsen miehen hänen luonteensa perusteella.
t. N155cm, M147cm
Miehen ja naisen pituuseroa ei ole olemassakaan.
Kaikissa ihmisten välisissä parisuhteessa on kysymys voimakkaasta tunteesta, välittämisestä syvästä rakkaudesta.
On aivan sama onko vastapuoli lihava tai laiha, tai pitkä tai lyhyt, tai sinisilmäinen tai luonnostaan punatukkainen tai hänellä alempi tai ylempi koulutus kuin toisella.
Se on nimittäin niin, että tunteet ovat ne, jotka sanelevat ja määrävät ihmisen elämän ja hänen onnellsuutensa.
Olet pössi ap.
Tuki tuo kuvottava turpasi.
Et tiedä etkä käsitä elämästä yhtään mitään.
Ei sillä ole loppujen lopuksi väliä. Aiemmissa suhteissa ollut eroa yleensä vain n. 10cm. Nykyisen kanssa taas 35cm, kun mies on parimetrinen. Moni väittää että on jo liikaa, siis täällä netissä, livenä en ole kuullut. Mutta ei minusta. Oli toki alkuun totuttelua, kun halatessa ei yletä edes olkapäähän, mutta toisaalta tykkään siitäkin, että saa hautautua siihen isoon syleilyyn. Mies on siis mallia jääkaappipakastin, minä taas pieni. Joten ei se pussailukaan tuota ongelmia. Mies nostaa syliinsä tai yleensä ne puuhat suoritetaan sohvalla tai sängyssä. Joten kokoerolla ei ole väliä. Paitsi miehen sylissä tai päällä ollessa on juurikin sopiva ja päät on tasassa. Lisäksi sohvalla voi kivasti kaivautua toisen syliin, ilman että toinen litistyy tai olen tiellä jotenkin. Eli meille tämä on juuri sopiva, jollekin muulle taas joku muu.
Suurin piirtein saman pituinen on paras minulle. Helpompi jutella ja halia.
n.20cm pidempi mies, molemmista päistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole loppujen lopuksi väliä. Aiemmissa suhteissa ollut eroa yleensä vain n. 10cm. Nykyisen kanssa taas 35cm, kun mies on parimetrinen. Moni väittää että on jo liikaa, siis täällä netissä, livenä en ole kuullut. Mutta ei minusta. Oli toki alkuun totuttelua, kun halatessa ei yletä edes olkapäähän, mutta toisaalta tykkään siitäkin, että saa hautautua siihen isoon syleilyyn. Mies on siis mallia jääkaappipakastin, minä taas pieni. Joten ei se pussailukaan tuota ongelmia. Mies nostaa syliinsä tai yleensä ne puuhat suoritetaan sohvalla tai sängyssä. Joten kokoerolla ei ole väliä. Paitsi miehen sylissä tai päällä ollessa on juurikin sopiva ja päät on tasassa. Lisäksi sohvalla voi kivasti kaivautua toisen syliin, ilman että toinen litistyy tai olen tiellä jotenkin. Eli meille tämä on juuri sopiva, jollekin muulle taas joku muu.
Ja voisit olla myös itseäsi lyhyemmän kanssa.
No jos saisi valita niin mieluiten mies on minua max 15-20cm pidempi. Ei tarvitse pahemmin varvistella eikä toisen kumarrella kun pussataan mutta mahdun miehen kainaloon.
Olen kyllä seurustellut itseäni reilun 30 senttiä pidemmän miehen kanssa eikä suhde siihen pituuseroon kaatunut, mutta minusta se oli hankalaa että toinen on paljon pidempi. Toisaalta pituus on jokaisella se mikä on ja sen kanssa on elettävä jos mies on muuten 10.
161cm
23,8 cm.