Ovatko pitkät varpaat teistä kauniimmat kuin lyhyet?
Tuosta toisesta ketjusta aloin ihmettelemään että ovatko pitkät varpaat jotenkin kauniimmat kuin lyhyet. Itselläni on pitkä ja kapea jalkaterä ja melko lyhyet varpaat ja joku on joskus jopa nauranut varpailleni vaikkei niissä kyllä ole mielestäni mitään hauskaa.
Kommentit (14)
Varpaat, polvet ja pillut ovat aina rumia.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:36"]Varpaat ovat aina rumat. Pitkät vielä inhottavammat kuin lyhyet.
[/quote]
Haha :D niin minunkin mielestäni, paitsi jos ovat hoidetut ja kauniisti lakatut. -ap
Varpaat eivät ole koskaan kauniit vaikka olisi kuinka lakatut, ei korvatkaan ole kauniit vaikka on nätit korvikset. Nysävarpaat voivat olla hassunnäköiset, vähän niinkuin töpösormetkin.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:38"]
Varpaat, polvet ja pillut ovat aina rumia.
[/quote]
Miehen ryppykilluttimista puhumattakaan.
Pitkät varpaat aiheuttavat mulla lieviä inhonväristyksiä, mielestäni varpaissa menee juuri toisinpäin kuin sormissa. Käsissä pitkät sormet ovat elegantit, jalkaterissä lyhyet varpaat ovat nätit.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:45"]Pitkät varpaat aiheuttavat mulla lieviä inhonväristyksiä, mielestäni varpaissa menee juuri toisinpäin kuin sormissa. Käsissä pitkät sormet ovat elegantit, jalkaterissä lyhyet varpaat ovat nätit.
[/quote]
Juuri noin minäkin olen aina ajatellut ja siksi ihmettelin että tykkääkö kovin moni enemmän pitkistä varpaista. En tosin usko että varpaiden pituus olisi kellekään merkittävä parinvalintakriteeri.
Lyhyet varpaat on todella rumat, pitkät varpaat on myös rumat mutta lyhyet on rumemmat. Parhaat on sopivat varpaat joihin ei kiinnitä edes huomiota eikä siltikään varpaat ole koskaan "KAUNIIT" vaan rumat.
Menikö sun itsetunto rikki varpaiden haukkumisesta...?
Minulla on pitkät varpaat, eikä kukaan ole niitä koskaan kehunut, ei ole tosin haukkunutkaan. Etusormea vastaava varvas on minulla 6 cm pitkä, yhtä pitkä kuin pikkurillini :)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:55"]Menikö sun itsetunto rikki varpaiden haukkumisesta...?
[/quote]
Kiitos kysymästä, ei mennyt :D. Ottaisin ennemminkin kohteliaisuutena jollei koko olemuksestani löydy muuta haukuttavaa.
Pitäisilö tähänkin olla mielipide???
Pitkät ovat kätevät. Ne auttavat kun kiipeilee puissa.
Mun mielestä pitkät varpaat on ällöttävät. Lyhyet on suloiset. Paitsi pullerojalassa lyhyet näyttää uusilta perunoilta.
Varpaat ovat aina rumat. Pitkät vielä inhottavammat kuin lyhyet.