Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen unissapettäjä.

Vierailija
18.01.2015 |

Oikeassa elämässä en uskaltais ikinä pettää miestäni, mutta unessa ollessani minusta tulee varsinainen portto.

Näen todella usein unta toisesta miehestä/miehistä keiden kanssa harrastan seksiä, vain suutelen tai muuten vaan tunnen rakastuneeni uuteen täysin vieraaseen mieheen.

Oma mieheni ei halua seksiä ja olen muutenkin vähän kyllästynyt tähän. En kuitenkaan halua erota, koska ei miehessä muuten mitään vikaa ole. Rakastaa mua ja lapsia, ei juokse baareissa (vaikka mun puolesta voisi silloin tällöin käydäkin) ei ole väkivaltainen ja on meillä ihan hauskaa yhdessä.

Iltaisin odotan nukahtamista ja sitä näenkö taas yöllä jonkun ihanan miehen jonka kanssa harrastaisin seksiä tai tuntisin ihastuksen huuman. Viime yönä mulla on kaksi miestä. Toisen kanssa rakastelin ja mies oli minua huomattavasti nuorempi. Toisen kanssa olimme rakastuneita. Mä sit rakastan näitä uniani.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä mokoma nyhverö pihalle.

Vierailija
2/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että unissapettäjä. Kiitos sunnuntaiaamun ensimmäisestä huumoripläjäyksestä. Kiitos, päivä alkoi siis mukavasti.

Harmi kun joudut kokemaan seksiä vain unissa. Mutta mulle tuli mielikuva sinusta, että olet tosi luova tyyppi.  Unissapettäjästä voi muotoutua ihan käsite. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain alitajuntaista. Ei nyt ihan sama mut esim jos menen nälkäisenä nukkumaan niin saatan nähdä unta jossa syön/ahmin

Vierailija
4/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:53"]

Ai että unissapettäjä. Kiitos sunnuntaiaamun ensimmäisestä huumoripläjäyksestä. Kiitos, päivä alkoi siis mukavasti.

Harmi kun joudut kokemaan seksiä vain unissa. Mutta mulle tuli mielikuva sinusta, että olet tosi luova tyyppi.  Unissapettäjästä voi muotoutua ihan käsite. 

[/quote]No ole hyvä vaan jos sain sut hyvälle tuulelle. Itsellänikin mieli seesteisenä ja ihanaa aloittaa uusi päivä näin hyvän yön jälkeen. Ainut minkä unohdin tuohon aloitukseen kirjoittaa on se, että välillä käy niin että herään orgasmiin ja sen jälkeen on joskus vaikea saada unta uudestaan. Johtuukohan tämä kaikki tosiaankin kuivahtaneesta ja seksittömästä suhteesta?

Ap

Vierailija
5/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen kohtalotoveri - hyvässä merkityksessä :) Tiedän just mitä tarkoitat. Tilanteeni on reaalielämässä hieman samankaltainen ja yöllä seikkailen ties kenen kanssa. Ja se aamun ihana tunne - ei vois päivä paremmin alkaa.

Vierailija
6/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin olin ennen - nyt toteutan villejä unelmia salarakkaan kanssa :)

Vierailija
7/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin unissapettäjä ex-mieheni kanssa. Nykyään uudessa parisuhteessa ajoittain yrittää joku hiippailla seksin perässä uniin, mutta ajattelen aina, että minun mieheni on paljon ihanampi kuin tuo.

Vierailija
8/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen täsmälleen samaa. :D 

Vierailija
9/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet ovat sitten ihania. :) Toivon että näkisin itsekin enemmän rakkaus-/romantiikkaunia. Viimeisin uni jonka muistan on toissaöinen; ajauduin merelle veneessä. Meressä oli kaksi lentokoneen hylkää. Vene ajautui kohti toista hylkää, meni rikki ja jouduin veden varaan. Yritin uida kohti rantaa ja saada kiinni jostain mutta virtaukset olivat todella vahvoja ja onnistuin nipin napin. Vihkisormus meinasi koko ajan livenä sormusta pois mereen. :P Olisi joskus kiva saada pätevä tulkinta näille unille.

Vierailija
10/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hylkyä

Vierailija
11/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*livetä sormesta

Vierailija
12/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D toi otsikko on jotenkin vaan niin ihana! :D

Vierailija
13/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui. Kaikkee sitä ihmiset miettiikin. Relaa ap!

Vierailija
14/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pahemman luokan lortto unissa! Parhaimmillaan kunnon joukko-orgiat tai panen lähes tulkoon kenen kanssa vain tai olen muuten vain kyltymätön seksipeto ja orgasmeja riittää. Oikeassa elämässä olen yhden miehen nainen ja saisin seksiä koska vain, mutta ei haluta kuin kerta pari viikkoon. Sitten unissa harrastan senkin edestä.

Vierailija
15/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että teitä on muitakin!!! Mäkään en ikinä pettäisi miestäni ja olen tyytyväinen meidän seksiin. Mutta ne unet, ah! Viimeisin osaston kirurgin kanssa.

Vierailija
16/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on muutaman kerran uhannut erolla, koska olen hymyillyt unissani tai, vielä pahempaa, kääntänyt hänelle selkäni.

Vierailija
17/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin täällä! Olen harrastanut myös trans-naisen kanssa seksiä unessa ja tämä muutti suhtautumiseni transsukupuolisiin peruuttamattomasti.

Vierailija
18/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, olen paatunut unissapettäjä, tosin viimeisimmän "unikaverin" kanssa jarruttelin siinä unessa kun ajattelin että kamalaa, petän miestäni nyt. Jäi saamatta siltä "unikaverilta" loppuun saakka :D :D

Oikeassa elämässä olen oikein tyytyväinen meidän seksielämään, minulla on kaikin puolin upea mies puolisona :)

Vierailija
19/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa luettavaa. Ja sitten näillä vielä ylpeillään ja kehuskellaan! Tuokin on eräänlaista pettämistä, varsinkin jos illalla oikein odottaa, että yöllä panee vieraan miehen kanssa. Pitäisikö teidän puhua jollekin? Ei varmaan miehillenne ole kivaa kun tosielämässä pihtaatte mutta unissanne ette. Jos ette ole tyytyväisiä parisuhteeseenne, miksi edes olette miestenne kanssa? En ihan ymmärrä mikä saa ihmisen kehuskelemaan sillä, että parisuhde on huonolla tolalla. Jos unissanne panette vieraita, se tarkoittaa että haluaisitte oikeastikin vierasta ettekä rakasta miehiänne.

Vierailija
20/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:18"]

Kamalaa luettavaa. Ja sitten näillä vielä ylpeillään ja kehuskellaan! Tuokin on eräänlaista pettämistä, varsinkin jos illalla oikein odottaa, että yöllä panee vieraan miehen kanssa. Pitäisikö teidän puhua jollekin? Ei varmaan miehillenne ole kivaa kun tosielämässä pihtaatte mutta unissanne ette. Jos ette ole tyytyväisiä parisuhteeseenne, miksi edes olette miestenne kanssa? En ihan ymmärrä mikä saa ihmisen kehuskelemaan sillä, että parisuhde on huonolla tolalla. Jos unissanne panette vieraita, se tarkoittaa että haluaisitte oikeastikin vierasta ettekä rakasta miehiänne.

[/quote]Kylläpä maailmasi onkin mustavalkoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme