Paljon meikkaavat naiset
Siis sellaiset, jotka panostatte ulkonäköön ja meikkiin (instatyyliin) ja olette kiinnostuneita kauneudesta. Mitä fiiliksiä luonnollisen kauniit teissä herättää?
Kuljin eilen junalla. Samaan vaunuun osui tällainen instatyyliin viimeisen päälle meikattu ja pukeutunut ehkä 25 nainen ja samaa ikäluokkaa oleva nainen, jolla oli korkeintaan ripsiväriä ja päällään tuulihousut, lenkkarit ja kevyttoppatakki. Tämä jälkimmäinen oli ihan älyttömän kaunis meikittömyydestä ja ulkoiluvaatteista huolimatta. Jotenkin se huolettomuus ulkonäöstä vielä korosti sitä.
He eivät selkeästi tunteneet toisiaan, mutta tämä instatyyliin pukeutunut nainen mulkoili tätä toista kulmiensa alta koko junamatkan.
Kommentit (6)
Mä meikkaan koska meikkaaminen on musta kivaa ja pidän siitä miltä näytän meikattuna. Ei mua muiden meikkaamattomuudet kiinnosta. Tapanani ei ole mulkoilla ketään, se on epäkohteliasta.
Ei mitään fiiliksiä herätä. Mua kiinnostaa vain omat juttuni, ei muiden ulkonäkö.
Noi on niin väsyneitä ja aikansa eläneitä juttuja. Naurattaa esim. kun Suomessa edelleen kauhistellaan sitä jos joku meikkaa niin että oikein huomaa tai että joku ei tajua olevansa kauniimpi luonnollisena. Maailmalla taas meikkaamista arvostetaan ja meikin nimenomaan kuuluu näkyä. Samaan aikaan Suomessakin nähdään hirveä vaiva "luonnollisen" kauneuden eteen (rasvat ja voiteet ja täydellisesti ihoon sulautuvat puuterit ja kulmien/ripsien kestovärjäykset jne.),
On kiva meikata johonkin juhliin ja erikoistilaisuuksiin. Muuten viihdyn meikittä. Olen kivan näköinen ilmankin meikkiä.
Jokainen saa käyttää aikaa meikkaamiseen niin paljon kuin haluaa. Kauniimmaksi se ei kuitenkaan tee.
Siinä taas yhden meikit kieltävän lahkon jäsenen voimafantasia.
Ketään tervepäistä ei kiinnosta, kuka meikkaa ja kuka ei. Itse ihailen sekä ehostusta käyttäviä että meikittä kulkevia naisia.