Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Breakfast Clubissakin nörttipoika jäi ilman

Vierailija
17.01.2015 |

Kovis ja urheilija vei naiset. Kovis lateli ensin törkeyksiä päin tytön naamaa tietenkin:(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:25"]

Huvittavaa, että noin vanhat näyttelee teinejä. Vanhin noista oli 25, kun leffa tehtiin. Hyvä leffa kuitenkin.

[/quote]

Leffa on kuvattu 1984 ja sen ensi-ilta on ollut 1985.

Molly Ringewald (Claire) on syntynyt -68. No rehtori Vernonin näyttelijä oli kyllä syntynyt ennen toisen maailman sodan alkua.

Vierailija
2/25 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elämä on muutakin kuin lukio. Nörttien aika tulee myöhemmin, kun on hyvä koulutus takana ja hyvä duuni odottamassa. Tytöt vain keräävät kokemuksia pahoista pojista ja urheilijanuorukaisista. Ihan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:43"]

No elämä on muutakin kuin lukio. Nörttien aika tulee myöhemmin, kun on hyvä koulutus takana ja hyvä duuni odottamassa. Tytöt vain keräävät kokemuksia pahoista pojista ja urheilijanuorukaisista. Ihan normaalia.

[/quote]

Ei tule. Yliopistolla on "kovillakin aloilla" aika varmasti omat kovisporukkansa.

Vierailija
4/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:22"]

Valitettavasti ainoa asia, mikä estää miestä saamasta pillua on nössöys ja ujous. 

Meillä töissäkin ainoa mies, jolla ei ole muijaa on ulkoisilta puitteiltaan vähintäänkin OK, ei mikään hollywood-tähti, mutta luulisin kyllä, että monikin nainen pitäisi ulkonäöstä. Mutta ihan kauhea nöösi. Sitten on oikein ruokkoamaton ja lihava kaveri. Turpavärkki toimii. Hän on parhaillaan isyyslomalla. 

No nämä olivat kuitenkin ihan kunnon miehiä, töissä asiantuntijaorganisaatiossa. Sen sijaan vielä hämmentävämpää on, että kaikilla pikkurikollisilla ja narkeilla on pillua jonossa vähintäänkin omiksi tarpeiksi. Poikamiehiä on kouluttautuneissa miehissä. 

En mä naisia moiti tai syytä. Ei ketään voi tietenkään pakottaa kenestäkään tykkäämään. Erittäin kiinnostava ilmiö vain. 

[/quote]

Parinvalinta on tosi tekopyhää, ja kaikki on sallittua rakkaudessa kuulemma. Adapt or die...

Vierailija
5/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaa en ole nähnyt, mutta ilmiö on tuttu. Olen töissä asiantuntijaorganisaatiossa ja vapaita, fiksuja ja hyvin toimeentulevia miehiä piisaa. Ulkonäkö ei ole kellään sitä minkä perässä naiset yleisesti juoksevat, joskaan kaverit ei ole mitään susirumia. Jos olisin miestä vailla niin saattaisin kiinnostuakkin. Epäsuhta tulee siinä vastaan että sitten on näitä naisia jotka rakastuvat renttuihin ja valittavat kun tulivat petetyiksi ja jätetyiksi. Hyvää olisi tarjolla, mutta pitää tarttua siihen hetken hurmaan.
Nimim. Kohta 15v samassa suhteessa

Vierailija
6/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa nörtit tekevät: Jättävät huomaamatta ne tytöt, jotka eivät ole rohkeasti esillä ja hyvännäköisiä.

Vierailija
7/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta leffan nörttipoika ei oikein ollut vielä niin kiinnostunut tytöistä/naisista, halusi pärjätä koulussa. Mä niin rakastan tota leffaa, näin sen eka kerran mtv3:lta joskus 1988, olin ylä-asteella.

Vierailija
8/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:37"]

Samaa nörtit tekevät: Jättävät huomaamatta ne tytöt, jotka eivät ole rohkeasti esillä ja hyvännäköisiä.

[/quote]

Aika katkeraa, jos ei edes nuorena saa olla kauniin naisen kanssa.

Vierailija
9/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:37"]

[/quote]

[/quote]

Toin vain esiin, ettei tämä ole epäreilu tilanne vain nörttimiehille.

Vierailija
10/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:43"]

[/quote]

Juu nörtit kelpaa sitten kun nainen tarvitsee elättäjän. Vähän säälittää nuo nyhveröt jotka ei koskaan saa himosta halukasta naista. 

Vierailija
11/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:45"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:37"] Samaa nörtit tekevät: Jättävät huomaamatta ne tytöt, jotka eivät ole rohkeasti esillä ja hyvännäköisiä. [/quote] Aika katkeraa, jos ei edes nuorena saa olla kauniin naisen kanssa. [/quote] Toin vain esiin, ettei tämä ole epäreilu tilanne vain nörttimiehille.

[/quote]

Mutta sillä ei ole juuri väliä seurusteleeko nainen nörtin kanssa missä iässä. Jos ei saa nörttipoikaystävää vielä lukiossa vaan vasta 28-v. ei ole oikein mitään eroa, tai jos on niin se ero on että nörtti on alkanut nostaa kovaa palkkaa. Sen sijaan nuorissa naisissa kauneus on se juttu, sillä se on katoavaista. Tänne kirjoittelevien "miesasiamiesten" katkeruushan kumpuaa usein siitä kun he eivät saaneet koskaan olla hyvännäköisen teinitytön kanssa. Tuskinpa ne miehet, jotka on saaneet olla sängyssä lukiossa tai jopa yläasteella koulun tyttöjen kanssa, kirjoittelee tänne häiriintyneesti "teinijumalattarista".

Vierailija
12/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] 32-vuotiaan supernörtin 23-vuotias avovaimo. Arvaa vaan miksi miehelläni ei ollut kunnollista parisuhdetta ennen minua? Koska vaikka hän ruikuitti miten naisia ei kiinnostanut ja ne tykkää vaan öykkäreistä oli miehelläni aika kovat vaatimukset: Täytyi olla sama ulkonäkö kun pönttöpissiksellä, mutta kuitenkin asiallisemman näköinen, täytyy olla korkea älykkyysosamäärä ja hyvä ammatti, täytyy sietää aika kovia arvoja, mutta olla itse sellainen houvaviettinen ja kiltimpi.
Seuraavat ei käy, vaikka täyttäisi aiemmat vaatimukset: tatuoidut, lävistetyt, kananpersetukka-irokeesi ym., kasvissyöjä, eläinoikeusihminen, mutta ei missään mielessä eläinvihaajakaan, ihmisoikeusihminen, feministi, ydinvoimanavastustaja, exä ulkomaalainen, paino yli 60 kiloa, pituus yli 165 (vaikka itse on 189), mitäs näitä oli. Sanomattakin selvää, että en täytä kaikkia kriteerejä naisesta johon hänellä mielestään oli "oikeus". Pahinta on se, kun nörttimiehille ei kelpaa nörtti/ujo tyttö, vaan ne näkevät jonkun vastavalmistuneen parturikampaajan kaikkine kuorutuksineen jonkun öykkärin käsivarsilla ja kuvittelee siitä parempaa kun se onkaan. Tai siis "no ton öykkörin kaa toi vaan laittaa itseensä. Mut mun kaa hottis heräsi yhtä hetkeänä, pelasi lautapelejä iltamyöhään, nörttivitsien lennellessä, ois hyvä kokki, lähtis lukion (ei ees mieti et tyttö on tyyliin lähihoitaja) jälkeen oikikseen ja hankittaisiin kultainen noutaja, elettiin yhdessä ja se ei rupsahtaisi koskaan..." -ajattelua.. huoh. "Kunnolliset tytöt" on niitä ketkä a) periyttää fiksuja jälkeläisiä b) puhkeaa ehkä kukkaan myöhemmin, mutta pysyy ikivihreinä eikä rupsahda niin helpolla (näkyy jo mun ikäistä, mutta varsinkin kolmevitosen jälkeen. Ja c) on niitä ihmisiä, keiden kanssa nörttimiehen arki sujuu ja liitto voi onnistua. Jos oot ahkera työntekijä niin pissaliisa välittää vaan sun rahoista, Kunnolliset tytöt sun työpäivästä.

Vierailija
13/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:37"] Samaa nörtit tekevät: Jättävät huomaamatta ne tytöt, jotka eivät ole rohkeasti esillä ja hyvännäköisiä. [/quote] Aika katkeraa, jos ei edes nuorena saa olla kauniin naisen kanssa. [/quote] Toin vain esiin, ettei tämä ole epäreilu tilanne vain nörttimiehille. [/quote] 32-vuotiaan supernörtin 23-vuotias avovaimo. Arvaa vaan miksi miehelläni ei ollut kunnollista parisuhdetta ennen minua? Koska vaikka hän ruikuitti miten naisia ei kiinnostanut ja ne tykkää vaan öykkäreistä oli miehelläni aika kovat vaatimukset: Täytyi olla sama ulkonäkö kun pönttöpissiksellä, mutta kuitenkin asiallisemman näköinen, täytyy olla korkea älykkyysosamäärä ja hyvä ammatti, täytyy sietää aika kovia arvoja, mutta olla itse sellainen houvaviettinen ja kiltimpi. Seuraavat ei käy, vaikka täyttäisi aiemmat vaatimukset: tatuoidut, lävistetyt, kananpersetukka-irokeesi ym., kasvissyöjä, eläinoikeusihminen, mutta ei missään mielessä eläinvihaajakaan, ihmisoikeusihminen, feministi, ydinvoimanavastustaja, exä ulkomaalainen, paino yli 60 kiloa, pituus yli 165 (vaikka itse on 189), mitäs näitä oli. Sanomattakin selvää, että en täytä kaikkia kriteerejä naisesta johon hänellä mielestään oli "oikeus". Pahinta on se, kun nörttimiehille ei kelpaa nörtti/ujo tyttö, vaan ne näkevät jonkun vastavalmistuneen parturikampaajan kaikkine kuorutuksineen jonkun öykkärin käsivarsilla ja kuvittelee siitä parempaa kun se onkaan. Tai siis "no ton öykkörin kaa toi vaan laittaa itseensä. Mut mun kaa hottis heräsi yhtä hetkeänä, pelasi lautapelejä iltamyöhään, nörttivitsien lennellessä, ois hyvä kokki, lähtis lukion (ei ees mieti et tyttö on tyyliin lähihoitaja) jälkeen oikikseen ja hankittaisiin kultainen noutaja, elettiin yhdessä ja se ei rupsahtaisi koskaan..." -ajattelua.. huoh. "Kunnolliset tytöt" on niitä ketkä a) periyttää fiksuja jälkeläisiä b) puhkeaa ehkä kukkaan myöhemmin, mutta pysyy ikivihreinä eikä rupsahda niin helpolla (näkyy jo mun ikäistä, mutta varsinkin kolmevitosen jälkeen. Ja c) on niitä ihmisiä, keiden kanssa nörttimiehen arki sujuu ja liitto voi onnistua. Jos oot ahkera työntekijä niin pissaliisa välittää vaan sun rahoista, Kunnolliset tytöt sun työpäivästä.

[/quote]

Miehesi kuulostaa lähinnä pinnalliselta öykkäriltä, jolla ei riitä lihakset öykkäröintiin.

Vierailija
14/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] 32-vuotiaan supernörtin 23-vuotias avovaimo. Arvaa vaan miksi miehelläni ei ollut kunnollista parisuhdetta ennen minua? Koska vaikka hän ruikuitti miten naisia ei kiinnostanut ja ne tykkää vaan öykkäreistä oli miehelläni aika kovat vaatimukset: Täytyi olla sama ulkonäkö kun pönttöpissiksellä, mutta kuitenkin asiallisemman näköinen, täytyy olla korkea älykkyysosamäärä ja hyvä ammatti, täytyy sietää aika kovia arvoja, mutta olla itse sellainen houvaviettinen ja kiltimpi.
Seuraavat ei käy, vaikka täyttäisi aiemmat vaatimukset: tatuoidut, lävistetyt, kananpersetukka-irokeesi ym., kasvissyöjä, eläinoikeusihminen, mutta ei missään mielessä eläinvihaajakaan, ihmisoikeusihminen, feministi, ydinvoimanavastustaja, exä ulkomaalainen, paino yli 60 kiloa, pituus yli 165 (vaikka itse on 189), mitäs näitä oli. Sanomattakin selvää, että en täytä kaikkia kriteerejä naisesta johon hänellä mielestään oli "oikeus". Pahinta on se, kun nörttimiehille ei kelpaa nörtti/ujo tyttö, vaan ne näkevät jonkun vastavalmistuneen parturikampaajan kaikkine kuorutuksineen jonkun öykkärin käsivarsilla ja kuvittelee siitä parempaa kun se onkaan. Tai siis "no ton öykkörin kaa toi vaan laittaa itseensä. Mut mun kaa hottis heräsi yhtä hetkeänä, pelasi lautapelejä iltamyöhään, nörttivitsien lennellessä, ois hyvä kokki, lähtis lukion (ei ees mieti et tyttö on tyyliin lähihoitaja) jälkeen oikikseen ja hankittaisiin kultainen noutaja, elettiin yhdessä ja se ei rupsahtaisi koskaan..." -ajattelua.. huoh. "Kunnolliset tytöt" on niitä ketkä a) periyttää fiksuja jälkeläisiä b) puhkeaa ehkä kukkaan myöhemmin, mutta pysyy ikivihreinä eikä rupsahda niin helpolla (näkyy jo mun ikäistä, mutta varsinkin kolmevitosen jälkeen. Ja c) on niitä ihmisiä, keiden kanssa nörttimiehen arki sujuu ja liitto voi onnistua. Jos oot ahkera työntekijä niin pissaliisa välittää vaan sun rahoista, Kunnolliset tytöt sun työpäivästä.
[/quote]
Huhhuh mitkä kriteerit. Enpä koskisi tuollaisia suustaan päästelevään mieheen pitkällä tikullakaan.

Vierailija
15/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:32"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:37"] Samaa nörtit tekevät: Jättävät huomaamatta ne tytöt, jotka eivät ole rohkeasti esillä ja hyvännäköisiä. [/quote] Aika katkeraa, jos ei edes nuorena saa olla kauniin naisen kanssa. [/quote] Toin vain esiin, ettei tämä ole epäreilu tilanne vain nörttimiehille. [/quote] 32-vuotiaan supernörtin 23-vuotias avovaimo. Arvaa vaan miksi miehelläni ei ollut kunnollista parisuhdetta ennen minua? Koska vaikka hän ruikuitti miten naisia ei kiinnostanut ja ne tykkää vaan öykkäreistä oli miehelläni aika kovat vaatimukset: Täytyi olla sama ulkonäkö kun pönttöpissiksellä, mutta kuitenkin asiallisemman näköinen, täytyy olla korkea älykkyysosamäärä ja hyvä ammatti, täytyy sietää aika kovia arvoja, mutta olla itse sellainen houvaviettinen ja kiltimpi. Seuraavat ei käy, vaikka täyttäisi aiemmat vaatimukset: tatuoidut, lävistetyt, kananpersetukka-irokeesi ym., kasvissyöjä, eläinoikeusihminen, mutta ei missään mielessä eläinvihaajakaan, ihmisoikeusihminen, feministi, ydinvoimanavastustaja, exä ulkomaalainen, paino yli 60 kiloa, pituus yli 165 (vaikka itse on 189), mitäs näitä oli. Sanomattakin selvää, että en täytä kaikkia kriteerejä naisesta johon hänellä mielestään oli "oikeus". Pahinta on se, kun nörttimiehille ei kelpaa nörtti/ujo tyttö, vaan ne näkevät jonkun vastavalmistuneen parturikampaajan kaikkine kuorutuksineen jonkun öykkärin käsivarsilla ja kuvittelee siitä parempaa kun se onkaan. Tai siis "no ton öykkörin kaa toi vaan laittaa itseensä. Mut mun kaa hottis heräsi yhtä hetkeänä, pelasi lautapelejä iltamyöhään, nörttivitsien lennellessä, ois hyvä kokki, lähtis lukion (ei ees mieti et tyttö on tyyliin lähihoitaja) jälkeen oikikseen ja hankittaisiin kultainen noutaja, elettiin yhdessä ja se ei rupsahtaisi koskaan..." -ajattelua.. huoh. "Kunnolliset tytöt" on niitä ketkä a) periyttää fiksuja jälkeläisiä b) puhkeaa ehkä kukkaan myöhemmin, mutta pysyy ikivihreinä eikä rupsahda niin helpolla (näkyy jo mun ikäistä, mutta varsinkin kolmevitosen jälkeen. Ja c) on niitä ihmisiä, keiden kanssa nörttimiehen arki sujuu ja liitto voi onnistua. Jos oot ahkera työntekijä niin pissaliisa välittää vaan sun rahoista, Kunnolliset tytöt sun työpäivästä. [/quote] Huhhuh mitkä kriteerit. Enpä koskisi tuollaisia suustaan päästelevään mieheen pitkällä tikullakaan.

[/quote]

Et olekaan epätoivoinen kolmekymppinen jolla kello tikittää, tai muu taloudellisesti turvattua elämää kaipaava.

Vierailija
16/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttipojat vois yrittää nörttityttöjä, eikä playboypupuja. Olisi enemmän yhteistä henkisestikin.

Vierailija
18/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:49"]

Nörttipojat vois yrittää nörttityttöjä, eikä playboypupuja. Olisi enemmän yhteistä henkisestikin.

[/quote]

Sinä tilanteessa nainen voittaa. Nörttipoika kun kasvaa arvoa vuosi vuodelta, nainen sen sijaan on sitä arvokkaampi, mitä nuorempi eli kauniimpi se on. Moni keski-iän kriisissä tapahtuva perheen hylkääminen nuoremman naisen takia voi johtua juuri siitä, kun ei nuorena saanut kauniita naisia, niin 35-45-v. sitten hullaantuu niistä kun vihdoin saa mahdollisuuden heihin (urakehityksen myötä).

Vierailija
19/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:37"]

[/quote]

Itse ainakin nörttinä kiinnostuin varsin vaatimattomista tytöistä, mutta kun kumpikaan ei oikein tiennyt mitä pitäisi tai voisi tehdä niin jutut ei edenneet minnekään. 

Kavereina oli sitten aivan huikean hyvännököisiä naisia kun uskasi jutella tyttöjen kanssa, mutta kyllähän sitä silloin jo tajusi ettei niiden kanssa ollut oikeita seurustelumahdollsuuksia eikä ollut oikein minkäänlaista vihjettä miten vaikka jostain kahvilatreffeistä voisi päästä eteenpäin seksin harrastamiseen. Tai edes tilanteesta jossa tyttö tulee kertomaan tykkäävänsä kovasti.

Vierailija
20/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä