Oletko sinä ollut arkunkantajana hautajaisissa?
Kommentit (32)
En. Kaikki hautajaiset joissa olen vierastanut, ovat olleet polttohautauksia. Uurnan olen laskenut kuoppaan kaksi kertaa.
Viisitoista kertaa on arkkua kannettu. Jopa puolimetrisiäkin arkkuja. Miksi SINÄ haluat tietää SEN asian? Mikä ihmisruumiin kantamisessa kiinnostaa SINUA? T: Arkunkantaja.
En mutta olen laskenut äitini uurnan.
olen ja monta kertaa ainoa oilea tapa haudata vainaja
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:24"]
En mutta olen laskenut äitini uurnan.
[/quote]
Kenen vastaukseen sinä vastasit?
Voiko nainen olla kantajana?
Älkää repikö perseitänne; en vain ole ikinä nähnyt. Onneksi ei monia hautajaisia ole tosin ollutkaan.
En, olen kantanut uurnaa. Harvassa on arkkuhautaukset nykyaikana.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:36"]Voiko nainen olla kantajana?
Älkää repikö perseitänne; en vain ole ikinä nähnyt. Onneksi ei monia hautajaisia ole tosin ollutkaan.
[/quote]
Tottakai voi olla
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:36"]Voiko nainen olla kantajana?
[/quote]
Olen nainen ja olen kantanut parhaan ystäväni arkkua. Etukäteen ajatus tuntui vaikealta, mutta jälkikäteen terapeuttiselta.
Olen ollut kantajana. Ikäviä muistoja, koska tilanne oli todella, todella murheellinen. Nuori mies. Elämä edessä. Oman käden kautta lähti.
Miksi kysyt ?
P.S. 7:lle, en ole ikinä nähnyt enkä kuullut naisesta kantajana. Ehkä sodan aikaan on voinut ollakin, mutta olisihan se nyt normaalioloissa vähän outoa.
En onneksi ole joutunut siihen hommaan. En tiedä, olisiko minusta henkisesti siihen. Jotain miehiä pitäisi haalia hommaan, vaikka tuntemattomia mieluummin.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:23"]
Viisitoista kertaa on arkkua kannettu. Jopa puolimetrisiäkin arkkuja. Miksi SINÄ haluat tietää SEN asian? Mikä ihmisruumiin kantamisessa kiinnostaa SINUA? T: Arkunkantaja.
[/quote]
Oudon agressiivinen kysymys. Uutinen naisesta arkunkantajana sai minut kysymään tämän kysymyksen.
[/quote]
Montako sukulaistasi SINÄ olet kantanut hautaan? Minä olen kantanut 15 (viisitoista).
YKSI HEISTÄ OMA LAPSENI! T: Arkunkantaja
[/quote]
No en yhtään, mutta minä olenkin nainen.