Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies raahasi taas kotiin kamalan kasan herkkuja...

Vierailija
17.01.2015 |

Suklaalevyn, ison sipsisäkin, kaksi jättipussia karkkia.

Ahistavaa. Mulla on niiin huono itsekuri ja on ihan ihme, että edeltävän viikon olen pystynyt syömään fiksusti (mulla on tavoitteena opetella terveelliset elämäntavat ja pudottaa painoa lievästä ylipainosta reippaasti normaalipainon puolelle).

Oon jo syönyt tänään muutenkin vähän liikaa ja nyt nuo mässyt tuolta mulle huutelee...

Miten vastustan kiusausta, kun se on ihan liian lähellä?! :(

(Minä siis olen niitä ihmisiä, joka herkuttelun jälkeen ei osaa pariin viikkoon enää paljon muuta ajatellakaan kun sokeria ja rasvaa, jos otan muutamankin niin kierre on valmis)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos avaisit suusi sille miehelle ja sanoisit että ei ole kenellekään terveellistä syödä tuollaista roskaa ja että olisi todella kiva jos hän tukisi elämäntapamuutostasi eikä enää ostaisi kotiin noita? :)

Vierailija
2/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:17"]

Jos sinä ihravalas et niitä voi syödä, niin mitä se miestäs kiinnnostaa. Osti ne varmaan ittelleen, eikä sulle.

[/quote]

Siisti suusi. No ei noi ole miehellekään ole  terveellisiä. Terveeseen parisuhteeseen kuuluu myös toisen tukeminen, eli jos tietää että toinen on laihiksella, ei tuoda kotiin herkkuja. Jos on itse pakko syödä, pidetään jossain piilossa ne eikä pidetä melua niiden syömisestä. Tosin ethän sinä tällaista voi ymmärtää, koska et omaa alkeellisiakaan empatiataitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tästä miehellesi ja ehdota, että ostatte kotiin herkkuja vaikka vain 1-2 krt kuukaudessa. Sano miehellesi, että tämä on tärkeää ja haluat oikeasti olla syömättä niitä. Tai sitten niin, että mies ostaa omat herkkunsa ja syö ne saman tien pois, ettei sinulle jää houkutuksia.

Tsemppiä!

Vierailija
4/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:17"]

Jos sinä ihravalas et niitä voi syödä, niin mitä se miestäs kiinnnostaa. Osti ne varmaan ittelleen, eikä sulle.

[/quote]

Siisti suusi. No ei noi ole miehellekään ole  terveellisiä. Terveeseen parisuhteeseen kuuluu myös toisen tukeminen, eli jos tietää että toinen on laihiksella, ei tuoda kotiin herkkuja. Jos on itse pakko syödä, pidetään jossain piilossa ne eikä pidetä melua niiden syömisestä. Tosin ethän sinä tällaista voi ymmärtää, koska et omaa alkeellisiakaan empatiataitoja.
[/quote]

Olisit aiemmin kattonu mitä suuhus laitat, ettei nyt tarttis pitää noita 'laihdutuskuureja'. Kuitenkin se laihdutus loppuu parin päivän päästä.

Vierailija
5/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:17"] Jos sinä ihravalas et niitä voi syödä, niin mitä se miestäs kiinnnostaa. Osti ne varmaan ittelleen, eikä sulle. [/quote] Siisti suusi. No ei noi ole miehellekään ole  terveellisiä. Terveeseen parisuhteeseen kuuluu myös toisen tukeminen, eli jos tietää että toinen on laihiksella, ei tuoda kotiin herkkuja. Jos on itse pakko syödä, pidetään jossain piilossa ne eikä pidetä melua niiden syömisestä. Tosin ethän sinä tällaista voi ymmärtää, koska et omaa alkeellisiakaan empatiataitoja. [/quote] Olisit aiemmin kattonu mitä suuhus laitat, ettei nyt tarttis pitää noita 'laihdutuskuureja'. Kuitenkin se laihdutus loppuu parin päivän päästä.

[/quote]

Totaa, mä en oo ap enkä oo millään laihiksella :D Tiiätkö, jos joku on ap, se yleensä laittaa tekstin perään merkin -Ap. Mikä sua vaivaa? Miksi sun on pakko tulla heittämään naurettavia jälkiviisaita kommentteja? Jos joku haluaa laihduttaa, kommentti "olisit katsonut aiemmin mitä syöt" on todella järjetön. Oletko itse epäonnistunut laihduttaja vai mistä nyt tuulee? Mitäs jos menisit kävelylle vähän rauhoittumaan :)

Vierailija
6/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:23"]

[/quote]

[/quote]

Haista sinä huora vittu. Terveellä ihmisellä myös on itsekuria olla syömättä niitä herkkuja vaikka olisi hautautuneena niihin. Mikäli taas itsekuri on jossain 1v:n tasolla niin ei siitä muita ihmisiä pidä pistää kärsimään.

[/quote]

Kärsimään? Siis jos pyytää toista olemaan syömättä epäterveellisiä aisioita tai vaihtoehtoisesti pyytää kunnioittamaan toisen elämäntapamuutosta niin se on kärsimystä? :D Voi, sinulla ei taida olla kovin terve parisuhde, vai olenko väärässä? Mitä iloa muuten saat tuntemattomien huorittelusta?

Vierailija
7/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siisti suusi. No ei noi ole miehellekään ole  terveellisiä. Terveeseen parisuhteeseen kuuluu myös toisen tukeminen, eli jos tietää että toinen on laihiksella, ei tuoda kotiin herkkuja. Jos on itse pakko syödä, pidetään jossain piilossa ne eikä pidetä melua niiden

syömisestä. Tosin ethän sinä tällaista voi ymmärtää, koska et omaa alkeellisiakaan empatiataitoja.

[/quote]

Olen samaa mieltä siitä, että ylempi kommentti on epäasiallinen, mutta muuten en. Tottakai ihminen saa omana kotonaan herkutella, ei toinen voi sellaista kieltää. Ei se ole kohtuullista.

Vierailija
8/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:37"]

[/quote]

Siisti suusi. No ei noi ole miehellekään ole  terveellisiä. Terveeseen parisuhteeseen kuuluu myös toisen tukeminen, eli jos tietää että toinen on laihiksella, ei tuoda kotiin herkkuja. Jos on itse pakko syödä, pidetään jossain piilossa ne eikä pidetä melua niiden

syömisestä. Tosin ethän sinä tällaista voi ymmärtää, koska et omaa alkeellisiakaan empatiataitoja.

[/quote]

Olen samaa mieltä siitä, että ylempi kommentti on epäasiallinen, mutta muuten en. Tottakai ihminen saa omana kotonaan herkutella, ei toinen voi sellaista kieltää. Ei se ole kohtuullista.

[/quote]

Kyse ei ole kieltämisestä vaan pyytämisestä. Minulla ei ole paino-ongelmaa, mutta miehelläni on. Ja jos hän olisi laihdutuskuurilla ja kertoisi että hänen on vaikea hilllitä itseään, jos tuon kotiin herkkuja, en kyllä niitä kotiini ostaisi. Minusta omista herkuista luopuminen on pienempi paha kuin toisen terveyden riskeeraminen. Lisäksi mies voi aivan hyvin herkutella jos on pakko, vaikka työpaikalla tai sitten kotona piilottaa herkut.

Ja kyllä, tottakai ap on päävastuussa siitä mistä syö, mutta kyllä parisuhteeseen kuuluu toisen tukeminen tilanteissa, jossa toisella on vaikeaa. Ap:lla on vaikeaa hillitä itseään herkkujen kanssa, joten oma neuvoni on että kertoo miehelleen tästä ja pyytää ettei mies ostaisi herkkuja kotiin. Se on sitten miehen päätös miten tuon ottaa. Todennäköisesti jos on normaalin empatiakyvyn omaava rakastava puoliso, todennäköisesti jättääkin herkkujen ostelun/ainakin vähentää sitä. :)

Vierailija
9/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyse ei ole kieltämisestä vaan pyytämisestä. Minulla ei ole paino-ongelmaa, mutta miehelläni on. Ja jos hän olisi laihdutuskuurilla ja kertoisi että hänen on vaikea hilllitä itseään, jos tuon kotiin herkkuja, en kyllä niitä kotiini ostaisi. Minusta omista herkuista luopuminen on pienempi paha kuin toisen terveyden riskeeraminen. Lisäksi mies voi aivan hyvin herkutella jos on pakko, vaikka työpaikalla tai sitten kotona piilottaa herkut.

Ja kyllä, tottakai ap on päävastuussa siitä mistä syö, mutta kyllä parisuhteeseen kuuluu toisen tukeminen tilanteissa, jossa toisella on vaikeaa. Ap:lla on vaikeaa hillitä itseään herkkujen kanssa, joten oma neuvoni on että kertoo miehelleen tästä ja pyytää ettei mies ostaisi herkkuja kotiin. Se on sitten miehen päätös miten tuon ottaa. Todennäköisesti jos on normaalin empatiakyvyn omaava rakastava puoliso, todennäköisesti jättääkin herkkujen ostelun/ainakin vähentää sitä. :)
[/quote]

Ap kysyi mitä tekee NYT kun herkut on siellä jo.

Vierailija
10/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:47"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:37"] [quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:23"] [quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:17"] Jos sinä ihravalas et niitä voi syödä, niin mitä se miestäs kiinnnostaa. Osti ne varmaan ittelleen, eikä sulle. [/quote] Siisti suusi. No ei noi ole miehellekään ole  terveellisiä. Terveeseen parisuhteeseen kuuluu myös toisen tukeminen, eli jos tietää että toinen on laihiksella, ei tuoda kotiin herkkuja. Jos on itse pakko syödä, pidetään jossain piilossa ne eikä pidetä melua niiden syömisestä. Tosin ethän sinä tällaista voi ymmärtää, koska et omaa alkeellisiakaan empatiataitoja. [/quote] Olen samaa mieltä siitä, että ylempi kommentti on epäasiallinen, mutta muuten en. Tottakai ihminen saa omana kotonaan herkutella, ei toinen voi sellaista kieltää. Ei se ole kohtuullista. [/quote] Kyse ei ole kieltämisestä vaan pyytämisestä. Minulla ei ole paino-ongelmaa, mutta miehelläni on. Ja jos hän olisi laihdutuskuurilla ja kertoisi että hänen on vaikea hilllitä itseään, jos tuon kotiin herkkuja, en kyllä niitä kotiini ostaisi. Minusta omista herkuista luopuminen on pienempi paha kuin toisen terveyden riskeeraminen. Lisäksi mies voi aivan hyvin herkutella jos on pakko, vaikka työpaikalla tai sitten kotona piilottaa herkut. Ja kyllä, tottakai ap on päävastuussa siitä mistä syö, mutta kyllä parisuhteeseen kuuluu toisen tukeminen tilanteissa, jossa toisella on vaikeaa. Ap:lla on vaikeaa hillitä itseään herkkujen kanssa, joten oma neuvoni on että kertoo miehelleen tästä ja pyytää ettei mies ostaisi herkkuja kotiin. Se on sitten miehen päätös miten tuon ottaa. Todennäköisesti jos on normaalin empatiakyvyn omaava rakastava puoliso, todennäköisesti jättääkin herkkujen ostelun/ainakin vähentää sitä. :) [/quote] Ap kysyi mitä tekee NYT kun herkut on siellä jo.

[/quote]

Niin, siis tilannehan ei voi enää mitenkään koskaan toistua, ei kannata antaa neuvoja miten toimia jatkossa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi