Lapseni kaverilla synttärit
Täyttää siis 5vuotta. Kutsussa luki että lahjatoivelista löytyy paikallisesta isosta lelukaupasta.. Okei. Menin ja kysyin löytyykö semmoista ja löytyipä löytyi!!!!! Halvin lahja oli varmaankin 34'95€! Siis mitä.. Aivan v*tun järjetöntä..! Siitä sitten valitsemaan...:)
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:41"]
minun lapseni 5vuotis lahja vanhemmiltaan (meiltä) maksoi siis alle 30euroa ja sekin tuntui aika kalliilta :'D
[/quote]Minun lapseni sai meiltä vanhemmilta 5-vuotislahjaksi 2 euron arvoisen lahjan ja ihan oli itse toivonutsitä ja oli tyytyväinen (ja ihan keskituloisia ollaan). Muistaminen on tärkeintä, vanhemmat ostakoot ne toivotut lahjat javieraat tuo vaikka itse askarrellun kortin. Tuo ap:n viestin päivänsankari voisi olla aika surullinen jos yhtään vierasta ei saapuisi paikalle. Vieraat tekevät juhlan, ei lahjat. Ikävää opettaa lapsi moiseen. Tuollaisilla vaatimuksilla voi käydä niin, että juhlissa on aika hiljaista.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:50"]
Ja nro 11 nauraa parhaillaan partaansa, kun mammat uskoivat hänen kirjoittaneen tosissaan :D
[/quote]
Lähinnä säälistä nauran tuolle. Sarkasmi on tosiaan taitolaji. Senhän huomaa jo tästä, että piti tulla oikein selventämään vielä tuo, että kyse oli tosiaan vitsistä.
[/quote]
Kenelle tämä vastaus oli osoitettu?
[/quote]
Ihan sille, kenen lainaukseen tuon kirjoitinkin. (Siellähän on terävä kynä linjoilla tänään :P)
Kenen kotiin mahtuu enää mitään kamaa 5-vuotissynttäreiden aikaan? Meillä 3-vuotias, ja kaikki nurkat tursuaa leluja, vaikka itse ei olla juuri osteltu.
Ja nro 11 nauraa parhaillaan partaansa, kun mammat uskoivat hänen kirjoittaneen tosissaan :D
[/quote]
Lähinnä säälistä nauran tuolle. Sarkasmi on tosiaan taitolaji. Senhän huomaa jo tästä, että piti tulla oikein selventämään vielä tuo, että kyse oli tosiaan vitsistä.
[/quote]
Ei se ollut vitsi. Tänään on moneen kertaan todettu, että hääparin sopii toivoa lahjaksi rahaa ja jos ei sitä ymmärrä antaa vieraasta koituvien kustannusten verran niin on huonokäytöksinen luuseri. Kutsuttujen kun tulee tajuta, että lahjan arvolla kustannetaan bileet. Häissä pitää tuoda vähintään 50 e/hlö, tuon verran maksaa tila ja viina ja ruoka ja ohjelma ja mitä siellä nyt onkin. Lastenjuhlissa sama juttu: ei ne tilat ja kakut ilmaisia ole. Noloa olettaa, että juhliin voi tuoda jonkun kympin hintaisen lahjan, sehän on sama kuin että ei arvosta päivänsankaria.
[/quote]
[/quote]
Kenelle tämä vastaus oli osoitettu?