Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, nykynuoret tarvitsevat ohjeet lankapuhelimen käyttöön! :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tai naurettavaa siinä on? Tuskin itsekään osaisit käyttää ilman neuvoja esimerkiksi häkäpönttöautoa tai jotain muuta ennen omaa aikaasi ollutta laitetta.

Vierailija
2/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hupaisaa tuossa on? Ei mun teinit osais varmaan soittaa lankapuhelimesta, eivät ole ikinä siis käyttäneet moista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanha teknologia käy tarpeettomaksi uudemman tiellä, miksi sitä pitäisi osata enää käyttää?

Vierailija
4/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ehkä hupaisaa ole vaan pikemminkin surullista ja säälittävää. Lankapuhelimia on vielä käytössä, joten aivan historiallisesta jäänteestä ei voida vielä puhua.

Vierailija
5/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä tarvitset ohjeet nykyteknologian käyttöön, tai olet todennäköisesti tarvinnut. Mitä ihmeellistä siinä on, että tarvitsee ohjeet siihen, kuinka käyttää laitetta, jota ei ole aiemmin käyttänyt? 

Vierailija
6/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi osata hätänumeroon soittaa lankapuhelimestakin.

Vierailija
7/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vanhukset tarvitsevat ohjeet internetin käytössä. Jep.

Vierailija
8/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:46"]

[/quote]

Toisaalta monet Internetin kehityksessä alusta lähtien mukana olleet alkavat olla aikamoisia mummoja ja vaareja, ja edelleen heiltä homma käy. :) Kaikki on niin suhteellista.

Vierailija
9/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti minunkin vähän aikaa miettiä, kun piti yks päivä lankapuhelimesta soittaa että miten tämä toimikaan ja olen sentään 40v joten olen sellaista joskus käyttänytkin :-)

Vierailija
10/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:46"]

[/quote]

Tuosta tulikin mieleeni kun kaverin yli 90-vuotias naapurinmummo kysyi onko kaveri Facebookissa, että voisi lisätä hänet kaverikseen siellä.

Vierailija
11/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:41"]

Ei se ehkä hupaisaa ole vaan pikemminkin surullista ja säälittävää. Lankapuhelimia on vielä käytössä, joten aivan historiallisesta jäänteestä ei voida vielä puhua.

[/quote]

Missä niitä on käytössä? Itse en ole lankapuhelinta käyttänyt varmaan kymmeneen vuoteen.

Vierailija
12/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:41"]

[/quote]

Missä niitä on käytössä? Meillä ei ole, työssäni ei ole... Miksi mun teinien pitäisi osaa käyttää niitä?

Vierailija
13/13 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko tuo nyt ihme. Omanikaan eivät voineet käsittää pyöritettävää numerotaulua vanhassa lankapuhelimessa. Piti kädestä pitäen näyttää, miten se toimii..=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä