Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nainen, jolla 'vain' yksi isompi lapsi

Vierailija
17.01.2015 |

25v nainen jolla on yksi 5-vuotias poika, ensimmäinen ajatus?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ajatus on että on niinku minä :)

Vierailija
2/15 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu mitään ajatusta. Onkohan mussa jotain vikaa? Tai sitten siinä ei ole mitään ihmeteltävää tai sellaista, että asia edes minulle kuuluisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ElämäMkoululainen.

Vierailija
4/15 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tässä haetaan takaa että on outoa kun vain yksi lapsi? Että tullut nuorena vahingossa raskaaksi? Ei ole enää yhdessä lapsen isän kanssa ja siksi ei useampaa lasta? Osannut käyttää ehkäisyä toisin kuin moni sossun elättinä lojuva mamma? Osuiko mikään näistä oikeaan? :D Ihan oikeasti, onko pakko ajatella jotain!

Vierailija
5/15 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää vielä uuden onnen ja tekee pari kolme lasta hänen kanssaan kymmenen vuoden sisään.

Vierailija
6/15 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tekee muksun nuorempana, jaksaa paremmin.

Vierailija
7/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiinnostaa, mikä ajatus tästäkin nyt nousee kaikille :D entä

-nuori äiti, 3 lasta

-vanha äiti, 5 lasta

-kolmikymppinen äiti, 1 lapsi ja kaksi koiraa

Mitä ajatuksia????

t. äiti 24v ja vain yksi 5v lapsi

Vierailija
8/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tästä nyt pitäisi ajatella ? Tunnen juuri yhden tuollaisen tapauksen, kyseessä yh. Mutta ei mikään sossun elätti, vaan työssäkäyvä ihminen, joka rakastaa lastaan eniten, ja jolle lapsen hyvinvointi on ykkösasia aina. Että no, heitä minä ajattelin.

Vierailija
9/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä parin vuoden päästä. Nyt olen 23v ja lapsi 2v. Järkevämpää minusta on tehdä vain se yksi lapsi ja huolehtia toimeentulo kuntoon kuin tehdä useampi lapsi, olla helposti 10v kotona ja sitten miettiä, mitä tekis...

Vierailija
10/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:51"]

Löytää vielä uuden onnen ja tekee pari kolme lasta hänen kanssaan kymmenen vuoden sisään.

[/quote]

Mitäpä jos onkin edelleen yhdessä lapsensa isän kanssa, mutta eivät vain halua lisää lapsia tai haluvat ison ikäeron?

Vierailija
11/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut lapsen nuorena, ja jatkanut sen jälkeen opiskeluja, joten uusien lasten hankkiminen ei ole ollut ajankohtaista. 

Vierailija
12/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minussa kyllä mitään erityisiä ajatuksia herää, on erilaisia perhekokoonpanoja ja elämäntilanteita ja -tarinoita, that's it. 

Itse sain ekan lapseni 19-vuotiaana, nyt kuusi vuotta myöhemmin kirjoitan graduani ja odotan toista lasta. Parisuhde voi yhä hienosti.

Emme me kaikki nuoret äidit 'vain' yhden ison lapsen kanssa ole pelkkää elämäMkoulua käyneitä :)

Vierailija
13/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistämättä tulee mieleen, että nuorena on käynyt vahinko. Tiiän, että jotkut haluaa lapsia nuorenakin, mutta tämä on omasta näkökulmasta eka ajatus.

Vierailija
14/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:13"]

Väistämättä tulee mieleen, että nuorena on käynyt vahinko. Tiiän, että jotkut haluaa lapsia nuorenakin, mutta tämä on omasta näkökulmasta eka ajatus.

[/quote]

Niin ja siis erityisesti nämä parikymppisten äitien ainoat lapset ovat niitä vahinkoja? Eivät esimerkiksi minkä tahansa perheiden kolmannet tai neljännet lapset?

Vierailija
15/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:13"]

[/quote]

Niin ja siis erityisesti nämä parikymppisten äitien ainoat lapset ovat niitä vahinkoja? Eivät esimerkiksi minkä tahansa perheiden kolmannet tai neljännet lapset?

[/quote]

No puolethan lapsista on vahinkoja. En väittänyt missään vaiheessa, että nuorena saadut lapset olisivat ainoita sellaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi