Toiset meistä käy töissä.t.ammattivalittaja
Kommentit (17)
Mitähän. Olen kyllä minäkin kuullut tuon useammalta taholta.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:51"]
No ilmeisesti sitä, että hänen mielestään sinulla ei ole hyvää tekosyytä olla ikityötön.
[/quote]
Sehän ei tiedä mun sairauksia ja syitä.ap
Mitäpä jos kertoisit sille sairauksistasi? Ehkä ymmärtäisi paremmin.
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei. Sanoi edesmennyt haudankaivaja- ystäväni. On siis vitsi. On erikoista jos et ole siskollesi kertonut "sairauksia ja muita syitä" työttömyyteesi.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:55"]
[/quote]
Ei se niitä huomioi minään. Ei tajua monia juttuja.ap
se tarkoittaa, että "en mä jaksa, enkä ehdi, koska joudun käymään töissä. mikset tee itse kun olet työtön?"
Taidatte kaikki olla vähän erikoista sakkia.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:06"]
[/quote]
No ei olla. Mun siskoni ollut yli 30v lainapuolella pankissa töissä ja toinen sisko laitosapulainen. Ihan työssäkäyviä molemmat. Mä en pysty töissä käymään kun huimauksen takia en pysy pystyssä enkä voi paljoa liikkua. Ja istumatyötä en oppimisvaikeuksien takia saa hommattua.ap
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:06"]
[/quote]
No ei olla. Mun siskoni ollut yli 30v lainapuolella pankissa töissä ja toinen sisko laitosapulainen. Ihan työssäkäyviä molemmat. Mä en pysty töissä käymään kun huimauksen takia en pysy pystyssä enkä voi paljoa liikkua. Ja istumatyötä en oppimisvaikeuksien takia saa hommattua.ap
[/quote]
Miksi alapeukutatte? kertokaa työ mitä voin tehdä vaikka en pysy pystyssä?ap
miksi sulla on ap pakkomielle työstä?
- Suomessakin on satojatuhansia nuoria sairaseläkeläisiä, et ole mikään kummajainen tai outo, vaikka täällä sellaisena esiinnyt. Ainut mikä on outoa, on tuo pakkomielteisyys. Elämässä on paljon muitakin sisältöjä eikä ihmisen arvo mittaudu työpaikalla tai palkalla. Tällä palstalla toki haukutaan kaikkia, tämä ei ole hyvä paikka sinulle, ei minulle eikä kellekään!
Siskosi selvästi halusi olla pisteliäs ja ilkeä sinua kohtaan. Ja tiedät varmaan itsekin sen.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:25"]
miksi sulla on ap pakkomielle työstä?
- Suomessakin on satojatuhansia nuoria sairaseläkeläisiä, et ole mikään kummajainen tai outo, vaikka täällä sellaisena esiinnyt. Ainut mikä on outoa, on tuo pakkomielteisyys. Elämässä on paljon muitakin sisältöjä eikä ihmisen arvo mittaudu työpaikalla tai palkalla. Tällä palstalla toki haukutaan kaikkia, tämä ei ole hyvä paikka sinulle, ei minulle eikä kellekään!
Siskosi selvästi halusi olla pisteliäs ja ilkeä sinua kohtaan. Ja tiedät varmaan itsekin sen.
[/quote]
Tiedän että on ilkeä. Harmitaa vaan kun en eläkettä saa vaikka lääkärit tietää huimauksen ja sairaudet ja etten pysy pystyssä. Vaikeaa on päästä eläkkeelle.ap
No ilmeisesti sitä, että hänen mielestään sinulla ei ole hyvää tekosyytä olla ikityötön.
[/quote]
[/quote]
No jos sä et edes pystyssä pysy siltä huimaukseltasi, niin vaikea sen siskon on olla sitä huomaamatta. Käyhän siinä aina aika mätkähdys kun pökräät.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:31"]
[/quote]
[/quote]
No jos sä et edes pystyssä pysy siltä huimaukseltasi, niin vaikea sen siskon on olla sitä huomaamatta. Käyhän siinä aina aika mätkähdys kun pökräät.
[/quote]
En ole tavannut sitä pitkään aikaan. ap
no se tarkoittaa sitä, että jotkut käy töissä ja jotkut ei :)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:55"]
[/quote]
Ei se niitä huomioi minään. Ei tajua monia juttuja.ap
[/quote]heivaa tommonen ihminen
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:17"]
Miksi alapeukutatte? kertokaa työ mitä voin tehdä vaikka en pysy pystyssä?ap
[/quote]Patjojen koemakaaja.