Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä naisia, jotka vaativat

Vierailija
17.01.2015 |

sen, että mies maksaa kaiken! Missä järki? Esim. eilinen deittini oli venäläinen. Lähdimme syömään ravintolaan. Kun tuli maksun aika, ihmettelin miksei nainen maksanut omia ruokiaan. Hän sanoi, että minun (miehen) pitää maksaa eikä hänellä ole edes rahaa mukana! Sanoin etten maksa, ja tämä muija lähti sitten vihaisena pois ravintolasta - ja minä jouduin maksamaan!!! Ei nähty enää. Samanlainen tilanne sattui myös kerran erään kiinattaren kanssa. Ei tavattu hänenkään kanssa enää kun en suostunut maksamaan.

Mikä näitä naisia vaivaa? Ja onneksi suomalaiset naiset ovat kuitenkin järkevämpiä...

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja odottavat muutenkin kaikkia ovenavaamisia, takin antamisia yms... ap

Vierailija
2/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiseen deittailukulttuuriin kuuluu, että mies maksaa ihan kaiken. Aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurilliset erot? Joo, mutta en minäkään ymmärrä miksi miehen pitäisi maksaa kaikki.

Vierailija
4/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:19"]Venäläiseen deittailukulttuuriin kuuluu, että mies maksaa ihan kaiken. Aina.
[/quote]

Niin, ja Kiinassakin naisia kuuluu kohdella "perinteisesti".

Vierailija
5/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se oli ennen Suomessakin, silloin kun minä deittailin, taisi olla 80-luvun puolta. Nykyään on tämä tasa-arvohapatus pilannut tuonkin.

Vierailija
6/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toivottavasti molemmat naiset ainakin saavat arvoisensa kumppanin. Hyi tuollaisia sikoja kuin sinä!!

Vierailija
7/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on vain kohteliasta ja tapana monessa maassa. Kyllä sitä voi kohteliaisuudesta neidin ruuat maksaa. Ei se niin kalliiksi tule, jos ette joka ilta michelin ravintolassa käy. Pidemmän päällä tietysti tulee ongelmia, jos nainen olettaa, että maksat kaiken hänen elämisensä ja itse et halua sitä tehdä. Kannattaisi selvittää maksupolitiikka jo ennen ravintolaa, niin ei tule kellekään yllätyksiä.

Vierailija
8/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoraamistahan tuollainen on. Kyllä naiset osaavat olla kuvottavia, samaan aikaan huudetaan tasa-arvoa.

Vierailija
9/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku uskaltaa mennä minnekään ilman rahaa?

Vierailija
10/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tajusi häipyä. Suomalaiset miehet eivät tajua yhtään mitään mitään. Tasa-arvo ei ole sama asia kuin hyvät tavat. Ei ihme että olet sinkku. 

Vierailija
11/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotit noista kulttuureista olevilta naisilta?

Vierailija
12/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviin tapoihin kuuluu, että mies maksaa ravintolassa. Samoin kuin ovien avaus ja takin auttaminen ylle.

Vierailija
13/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet naisen ravintolaan kutsunut, sinä maksat. Näin jotkut vain ajattelevat. Ymmärän kyllä erittäin hyvin sinun kantasi. Mutta oven auki pitäminen toiselle on jo ihan itsestäänselvyys!

Vierailija
14/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:40"]

Hyviin tapoihin kuuluu, että mies maksaa ravintolassa. Samoin kuin ovien avaus ja takin auttaminen ylle.

[/quote]

Elätkö millä vuosisadalla? Itsenäiset , omillaan toimentulevat fiksut naiset?

Toisen lompakolla loisiminen ei kuulu hyviin käytöstapoihin.

Vierailija
15/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:19"]

Venäläiseen deittailukulttuuriin kuuluu, että mies maksaa ihan kaiken. Aina.

[/quote]

ja jatkuu aviossa olessakin. Lompsan pitää olla lyönnissä, jos meinaa venäläisen kanssa heilastella.

Vierailija
16/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni näin naisena on kohteliasta, että treffeillä tarjoudun maksamaan oman osuuteni itse. Jos kuitenkin mies haluaa itse tarjota ruoat, saa hän niin tehdä. En kuitenkaan oleta, että jos treffeille menen, että automaattisesti mies maksaa koko huvin- yhdessähän niille treffeille mennään. :)

Vierailija
17/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:40"]

[/quote]

Elätkö millä vuosisadalla? Itsenäiset , omillaan toimentulevat fiksut naiset?

Toisen lompakolla loisiminen ei kuulu hyviin käytöstapoihin.
[/quote]
Olen itsenäinen ja tulen hyvin toimeen ja maksan pääasiassa omat ostokseni, mutta nuo on asioita mitkä kuuluvat hyviin tapoihin.

Vierailija
18/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:40"] Hyviin tapoihin kuuluu, että mies maksaa ravintolassa. Samoin kuin ovien avaus ja takin auttaminen ylle. [/quote]   Elätkö millä vuosisadalla? Itsenäiset , omillaan toimentulevat fiksut naiset? Toisen lompakolla loisiminen ei kuulu hyviin käytöstapoihin. [/quote] Olen itsenäinen ja tulen hyvin toimeen ja maksan pääasiassa omat ostokseni, mutta nuo on asioita mitkä kuuluvat hyviin tapoihin.

[/quote]

Olet siis maksulliseen verrattavissa, ei mulla muuta.

Huoratkin tarjoavat seuraa korvausta vastaan, miten eroat heistä?

Vierailija
19/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:40"] Hyviin tapoihin kuuluu, että mies maksaa ravintolassa. Samoin kuin ovien avaus ja takin auttaminen ylle. [/quote]   Elätkö millä vuosisadalla? Itsenäiset , omillaan toimentulevat fiksut naiset? Toisen lompakolla loisiminen ei kuulu hyviin käytöstapoihin. [/quote] Olen itsenäinen ja tulen hyvin toimeen ja maksan pääasiassa omat ostokseni, mutta nuo on asioita mitkä kuuluvat hyviin tapoihin.

[/quote]

Olet siis maksulliseen verrattavissa, ei mulla muuta.

Huoratkin tarjoavat seuraa korvausta vastaan, miten eroat heistä?
[/quote]
en ole huora tai maksullinen. On vain itsestään selvyys, että mies tarjoaa ravintolaillallisen ja auttaa takin päälle ja pitää ovia auki. Millainen juntti ei tätä ymmärrä? En tunne yhtään miestä joka maksaisi vain oman ruokansa ravintolassa.

Vierailija
20/63 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli paljastui noin 40v rouvan tekemäksi siinä vaiheessa kun puhuttiin treffien yhteydessä venäläisestä naisesta ja siitä kuinka hän on suomalaista huonompi koska ei tunne että naisten kuuluu maksaa ateriansa.

Koitetaan ahdistuksissaan kompensoida rumuutta itsenäisyydellä vaikka sitä itsenäisyyttä ei arvosta muut kuin korkeintaan peukutuksia keräävät "miehet". Oikeampi tapa näitten trollien sijaan olisi mennä lenkille ja tehdä itsestään vertailukelpoinen venäläisiin kaunottariin tiputtamalla muutama kilo painoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme