G: Paljonko matkustitte viime vuonna?
Siis ulkomailla. Montako kertaa ja mihin maahan matkustitte?
Kommentit (85)
Huhtikuussa 4 pv Barcelonassa, heinäkuussa viikko Gotlannissa, lokakuussa 4 pv Istanbulissa.
Kreikka x 2, Dominikaaninen tasavalta, Puola, Bryssel, Istanbul, pari risteilyä.
4 reissua -Kanaria, Saksa, USA, Kypros.
Sama tahti eri paikkoihin vaan tänäkin vuonna.
Thaimaassa viikko alkuvuodesta, viikonloppu Brysselissä ja toinen Moskovassa. Viikko Espanjassa ja 2 viikkoa Malesiassa vuoden lopulla.
Ei taida omat varat riittää upeisiin lomamatkoihin ja täällä purat kateuttasi. Nimimerk. Lomaa odotellessa ps ei onneksi Thaimaan lomaan kun viikko enään!
Vuodenvaihteessa Meksiko, huhtikuussa Espanja, heinäkuussa Espanja, syyskussa Saksa. Vajaan kahden viikon päästä mennään Karibialle, huhtikuussa Riikaan ja jouluksi joku kaukomatka. Muita ei ol vielä tiedossa, varmaan 1-2 matkaa vielä tulee.
Miten teillä on noin paljon lomaa? Vai mitä teette työksenne jos voitte olla viikkotolkulla matkoilla? Kysymys ei koske työmatkailijoita.
55:llä normiloma 30 pv, lomarahoja vaihdoin 24 pv eli sain 12 päivää lisää. Lisäksi käytän hyväksi juhlapyhät.
Kävin 3 kertaa Virossa. Viikko Kanarian saarilla, ja 8 päivää kiertämässä eurooppaa, siinä tuli nähtyä 5 maata.
Tänä vuonna ei tuu käytyä kuin pari kertaa Virossa, pitää taas säästää reissuihin.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:54"]
Miten teillä on noin paljon lomaa? Vai mitä teette työksenne jos voitte olla viikkotolkulla matkoilla? Kysymys ei koske työmatkailijoita.
[/quote]
Päätän itse lomistani. Ajankohdan ja määrän. Meillä se keskimäärin 5-6 lomamatkaa vuodessa.
t. Yksityisyrittäjä
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:54"]
[/quote]
Mies on yrittäjä, työt kulkee mukana läppärissä, mä teen keikkaa ja päätän itse milloin olen käytettävissä ja milloin en.
Viikko Englannissa ja toinen Alsacen maisemissa, 10pv Italiassa (itarannikolla ja Napolissa), pitka viikonlpppu (4 paivaa) Kopiksessa ja Wienissa, muutama paiva Virossa ja Budapestissa.
Mutta mutta tana vuonna varmasti vahemman. Toiveissa ois Portugal ja Kreikka, ehka joku viikonloppureissu Amsterdamiin.
Ja jos jotain ihmetyttaa reissujen maara, niin oon ulkkis ja oon kans jarjestelly tyoasiat silleen, et paasee reissailemaan. Palkatonta ja silleen.
Tallinna ja Kreeta. Tänä vuonna myös johonkin, riippuu mikä' tilanne Israelissa niin sinne kuukaudeksi. Olin aikoinaan kibbutsilla.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:58"]
Kävin 3 kertaa Virossa. Viikko Kanarian saarilla, ja 8 päivää kiertämässä eurooppaa, siinä tuli nähtyä 5 maata.
Tänä vuonna ei tuu käytyä kuin pari kertaa Virossa, pitää taas säästää reissuihin.
[/quote] kahdeksassa päivässä ei pahemmin kierretä Eurooppaa
Oltiin viikko Skotlannissa. Sen lisäksi perheenä vain kotimaan matkailua. Mies kävi rilluttelureissulla Keski-Eurooppaa kiertämässä kavereidensa kanssa.
4 kertaa jenkeissä vuoden aikana ja kaks viron matkaa ja yks ruotsin matka.
Tukholma (risteily), Unkari (2 viikkoa), Kreikka (I viikko),Sveitsi (reilu 2 viikkoa kiertelyä) ja 16 päivää joulun+uuden vuoden kieppeillä Karibialla