Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää ikinä tilatko Sheinside.comista !!!

Vierailija
17.01.2015 |

Aivan järkyttävä lafka!

Tilasin siis kaksi paitaa tältä firmalta yli kaksi kuukautta sitten, paidat saapuivat postiini eilen ja kävin ne sieltä noutamassa.

Ihmettelin "muovipussia" mihin nämä paidat oli pakattu ja sen painoa, tuntui oudolta että pari ohutta paitaa voisi painaa niin paljon.

Kotona huomasin pussin sivussa reiän, avasin sen ja haju oli kuvottava. Molemmat paidat olivay märkiä ja homehtuneet.

Mukana ei tullut mitään kuittia, ei siis mitään siellä pussin sisällä oli pelkästään ne paidat.

Lähetin tietty sähköpostia asiakaspalveluun. Vituttaa vaan ekaksi säätää kaksi kuukautta lähetellen useita s-posteja kadonneista paidoista ja nyt tämä.

Lisäksi huomasin yrityksen myyvän aitoja turkiksia jotka ovat tuotettu ja valmistettu kiinassa, tätä en todellakaan aikaisemmin tiennyt/huomannut ja myös sen takia tilaamiset loppuu tähän!! Hyi helvetti.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:38"]

Tilasin kerran Sheinsideltä paketin vaatteita. En tilaa toista kertaa. Tullimaksut päälle ja jokaikinen vaate oli liian pieni, vaikka tilasin isompaa kokoa. Ei ole tälläisen 172 senttisen hoikan ihmisen vaatteita vaan kääpiöiden.

[/quote]

no ei tietenkään, kiinalaisillehan ne on tehty, ootko jotenkin päästäs pehmeä jos kuvittelit että kiina koon one size sulle mahtuisi? itse oon muutaman kerran tilannut sheinsideltä koska vaatteet on halpoja ja postikuluja ei ole. laatu on toki sen mukaista eli hajalankoja roikkuu. joskus vaatteet myös haisee aika myrkylliseltä mutta pesullahan siitä selviää. neuleet on ihan laadukkaita. pitkähihaisissa on joskus turhan lyhyet hihat. paketointi on kyllä kieltämättä surkeaa, ja jos tilaa paljon kerralla niin lähettämisessä kestää. viimeks tilasin parikyt vaatetta ja siinä meni melkein kuukausi ja se pussi missä ne lähetettiin oli räjähtänyt auki :D mutta vaatteet oli ok joten en valittanut aspaan koska ei ne osaa englantia.

[/quote]parikymmentä vaatetta kerralla? No tullit maksat mielelläsi?

[/quote]

tilasin 150 eurolla vaatteita, ei tullu mitään tulli/tms. maksuja :)

[/quote] Ai no sulla kävi tuuri. Ja juu, ennen kuin joku sanoo niin tarkoitin myös alveja "tullit"-ilmaisulla. Mutta sinähän teet veropetoksen tms. tämän mukaan:

"Jos teille on toimitettu postipaketti tullaamattomana kotiosoitteeseen niin postipaketille on tehtävä tulliselvitys

jälkikäteen lähettämällä Tullille vapaamuotoinen pyyntö tullata lähetys.

Jälkitullauspyyntö, johon on liitetty saapumisilmoitus, lasku ja mahdollinen alkuperätodistus lähetetään

osoitteeseen: PL 512, 00101 Helsinki tai skannattuna sähköpostiosoitteeseen kirjaamo(at)tulli.fi

Lisää tietoa tulliselvityksestä linkistä http:/ / www.tulli.fi/ fi/ yksityisille/ tulliselvitys/ index.jsp"

http://www.tulli.fi/fi/yrityksille/tuonti/ITU_ohjeita/itu/2013_14_postipaketin_tullaaminen_jalkikateen.pdf

Vierailija
2/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 13:30"]

Tilasin kerran Sheinsideltä paketin vaatteita. En tilaa toista kertaa. Tullimaksut päälle ja jokaikinen vaate oli liian pieni, vaikka tilasin isompaa kokoa. Ei ole tälläisen 172 senttisen hoikan ihmisen vaatteita vaan kääpiöiden.

[/quote]

no ei tietenkään, kiinalaisillehan ne on tehty, ootko jotenkin päästäs pehmeä jos kuvittelit että kiina koon one size sulle mahtuisi? itse oon muutaman kerran tilannut sheinsideltä koska vaatteet on halpoja ja postikuluja ei ole. laatu on toki sen mukaista eli hajalankoja roikkuu. joskus vaatteet myös haisee aika myrkylliseltä mutta pesullahan siitä selviää. neuleet on ihan laadukkaita. pitkähihaisissa on joskus turhan lyhyet hihat. paketointi on kyllä kieltämättä surkeaa, ja jos tilaa paljon kerralla niin lähettämisessä kestää. viimeks tilasin parikyt vaatetta ja siinä meni melkein kuukausi ja se pussi missä ne lähetettiin oli räjähtänyt auki :D mutta vaatteet oli ok joten en valittanut aspaan koska ei ne osaa englantia.

[/quote]

[/quote] Ai no sulla kävi tuuri. Ja juu, ennen kuin joku sanoo niin tarkoitin myös alveja "tullit"-ilmaisulla. Mutta sinähän teet veropetoksen tms. tämän mukaan:

"Jos teille on toimitettu postipaketti tullaamattomana kotiosoitteeseen niin postipaketille on tehtävä tulliselvitys

jälkikäteen lähettämällä Tullille vapaamuotoinen pyyntö tullata lähetys.

Jälkitullauspyyntö, johon on liitetty saapumisilmoitus, lasku ja mahdollinen alkuperätodistus lähetetään

osoitteeseen: PL 512, 00101 Helsinki tai skannattuna sähköpostiosoitteeseen kirjaamo(at)tulli.fi

Lisää tietoa tulliselvityksestä linkistä http:/ / www.tulli.fi/ fi/ yksityisille/ tulliselvitys/ index.jsp"

http://www.tulli.fi/fi/yrityksille/tuonti/ITU_ohjeita/itu/2013_14_postipaketin_tullaaminen_jalkikateen.pdf

[/quote]

kah, no ei oo kyl kertaakaan ollu vielä mitään tullijuttuja vaikka oon useesti tilannu. hyvä tuuri :D UPS toi tän viimesimmän ovelle ja kiitos näkemiin. aiemmat oon hakenu postista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:34"]Älä nyt valita.
Kaikkihan haluaa tänä päivänä tilata tuotteet verkkokaupoista. Tavalliset kaupat ajetaan konkurssiin tilaamalla verkkokaupoista. Tehdään jopa niin että käydään tavallisessa kaupassa sovittamassa joku vaate joka sitten tilataan netistä.

Tätähän te haluatte. Verkkokauppoja. Niistä tilaaminen on niin helppoa ja vaivatonta.
[/quote]

Siis mitähän ihmettä?? Kaksi kuukautta odottelua, omituisia ja tympeitä vastauksia asiakaspalvelusta ja tuloksena kaksi homehtunutta paitaa? En saisi valittaa?!
Plus tämä turkisjuttu

Olen tilannut useilta muiltakin firmoilta vaatteita moneen otteeseen eikä tälläistä ole tapahtunut koskaan.

Vierailija
4/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon tilannut sheinsideltä vaatteita monta kertaa. Aina tulleet perille nopeasti eikä vaatteissa ole ollut mitään valitettavaa :) Itse voin siis suositella!

Vierailija
5/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:46"]Mie oon tilannut sheinsideltä vaatteita monta kertaa. Aina tulleet perille nopeasti eikä vaatteissa ole ollut mitään valitettavaa :) Itse voin siis suositella!
[/quote]

Ai myös sen jälkeen kun nyt tiedät kyseisen firman myyvän kiinassa tuotettuja turkiksia?
Voit siis hyvällä omallatunnolla suositella sellaista toimintaa?

Vierailija
6/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh :'( Ostan vaatteeni mistä haluan :) Olen saanut monta ystäväänikin tilaamaan vaatteita Sheinsideltä! vituttaako?

Vierailija
7/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämäkin kiinassa? Miten se voi kaupan vika olla jos posti hukkaa tai paketti seikkailee kuukausia kiinasta tänne? Ehkä pakettisi on ongittu merestä välillä...

Vierailija
8/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:57"]Nyyh :'( Ostan vaatteeni mistä haluan :) Olen saanut monta ystäväänikin tilaamaan vaatteita Sheinsideltä! vituttaako?
[/quote]

Ootko vähän kehari?

Surettaa eläinten puolesta, meidän ei pitäisi rahoittaa tollasta toimintaa.

Vierailija
9/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:46"]Mie oon tilannut sheinsideltä vaatteita monta kertaa. Aina tulleet perille nopeasti eikä vaatteissa ole ollut mitään valitettavaa :) Itse voin siis suositella! [/quote] Ai myös sen jälkeen kun nyt tiedät kyseisen firman myyvän kiinassa tuotettuja turkiksia? Voit siis hyvällä omallatunnolla suositella sellaista toimintaa?

[/quote]

Sitä ei koskaan tiedä missä tuotteessa on kiinalaista turkista, myyväthän ne kissan sun muiden turkiksia jopa keinoturkiksena, kun on halvempaa tuottaa aitoa. Voi olla vaikka meikäläisissä pehmoleluissa elävältä nyljettyä kissaa.

Vierailija
10/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:04"]Onko tämäkin kiinassa? Miten se voi kaupan vika olla jos posti hukkaa tai paketti seikkailee kuukausia kiinasta tänne? Ehkä pakettisi on ongittu merestä välillä...
[/quote]

No jos vaikka kauppa panostaisi pikkasen enemmän tuotteiden paketoimiseen, eikä pimittäisi joka ikistä senttiä johtoportaalle.

Myös asiakaspalvelu oli hyvin kummallista, yhtä s-postia odotin kaksi viikkoa ja englanti oli kummallista slangia ja tympeää.

Vierailija
11/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:46"]Mie oon tilannut sheinsideltä vaatteita monta kertaa. Aina tulleet perille nopeasti eikä vaatteissa ole ollut mitään valitettavaa :) Itse voin siis suositella! [/quote] Ai myös sen jälkeen kun nyt tiedät kyseisen firman myyvän kiinassa tuotettuja turkiksia? Voit siis hyvällä omallatunnolla suositella sellaista toimintaa?

[/quote]

Sitä ei koskaan tiedä missä tuotteessa on kiinalaista turkista, myyväthän ne kissan sun muiden turkiksia jopa keinoturkiksena, kun on halvempaa tuottaa aitoa. Voi olla vaikka meikäläisissä pehmoleluissa elävältä nyljettyä kissaa.
[/quote]

No eihän sitä tiedä, mutta nyt kun TIEDÄT niim menisitkö tilaamaan tältä firmalta?

Kummallista että niin moni tuntuu olevan turkistarhausta vastaan mutta tällä palstalla usein huomaan että ei se taida oikeestaan kiinnostaa.

Vierailija
12/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:04"]Onko tämäkin kiinassa? Miten se voi kaupan vika olla jos posti hukkaa tai paketti seikkailee kuukausia kiinasta tänne? Ehkä pakettisi on ongittu merestä välillä... [/quote] No jos vaikka kauppa panostaisi pikkasen enemmän tuotteiden paketoimiseen, eikä pimittäisi joka ikistä senttiä johtoportaalle. Myös asiakaspalvelu oli hyvin kummallista, yhtä s-postia odotin kaksi viikkoa ja englanti oli kummallista slangia ja tympeää.

[/quote] Kyllä postit saavat, jopa kotimainen, rikki ihan minkä tahansa paketin jos huonosti käy. Mietipä vähän että tilaat 4 dollarin tavaran, ilmaisella lähetyksellä ja vielä odotat hypersupermoninkertaiset paketoinnit. Ja odotat että kiinalaiset puhuvat täydellistä englantia?

Just joo, taidat olla provo. Ja tilaat kiinasta ja luulet että tuottavat turkiksensa jossain eettisemmässä maassa.

Vierailija
13/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa pikkuhiljaa epäilyttää että tämä on joku kiinakrääsää välittävä kauppias, joka yrittää harva se päivä mustamaalata kiinalaisia firmoja täällä. Vähän väliä on jotain "'älkää ostako sieltä ja sieltä", ja mukamas ihmetellään tietämättöminä että on tilattu kiinasta, valitetaan ettei sivulta löydy edes puhelinnumeroa mihin soittaa ja että kiinalainen kauppa myy kiinalaisia turkiksia yms..

Vierailija
14/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Joo, se kannattaa kyllä nykyään katsoa mistä tilaa ja perehtyä tullin rajoihin, ja kiinalaisiin kokoihin katsomalla mittataulukosta vähintäänkin, ja varautumaan siihen että saa myydä väärän koon kirpparilla, kun mahdollinen palautuskin maksaa enemmän kuin tavara.

Vierailija
16/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
17/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
18/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vierailija
19/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt valita.
Kaikkihan haluaa tänä päivänä tilata tuotteet verkkokaupoista. Tavalliset kaupat ajetaan konkurssiin tilaamalla verkkokaupoista. Tehdään jopa niin että käydään tavallisessa kaupassa sovittamassa joku vaate joka sitten tilataan netistä.

Tätähän te haluatte. Verkkokauppoja. Niistä tilaaminen on niin helppoa ja vaivatonta.

Vierailija
20/21 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa turkiseläimillä onkin tosiaan leppoisat oltavat. Nimim. Kerran erehdyin katsomaan videon