Krista Kiuru IS-haastattelussa: ”Olemme päätyneet sellaisten maiden joukkoon, joissa epidemia ei ole hallinnassa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008379846.html
Ongelma tuli tässä artikkelissa tarkasti määriteltyä. Oletko sinä osa ratkaisua vai ongelmaa? Mitä ongelmalle tulisi mielestäsi tehdä?
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään sulkuja tai rajoitteita enää rokotusvastaisten takia.
Riskiryhmät ja vanhukset tulee suojata kolmannella annoksella.
Kulkutautimyönteiset ovat jo oman ja läheisensö tien valinneet.
Olen rokottamaton ja kannatan tätä. Kaikki rajoitukset pois ja antaa taudin levitä sen mitä leviää, ei siihen terveet kuole kuin erittäin harvoin ja vanhoilla/sairaillahan on ne rokotteet suojanaan eikö?
Aivan, Ruotsissa on koko korona-aika eletty ilman mitään rajoituksia, ei maskeja, ei turvavälejä, onko rokotuksiakaan? Kukaan ei edes puhu siitä eikä heillä ole minkäänlaista koronaongelmaa maassaan, mutta heillä on kyllä mittava mm-ongelma, kuten tiedämme.
Ruotsalaisia on kuollut väkilukuun suhteutettuna n.. 7 kertaa enemmän kuin suomalaisia koronaan.
Ruotsilla on rikkaana maana ollut varaa pitää kymmeniä tuhansia ihmisiä hengityskoneissa ja happilaitteissa. Ulkomailta isolla rahalla hankittuja hoitajiakin on riittänyt.Suomi ei nyt vaan pysty ihan samaan.
Jos sairaalat täyttyvät milestäni vain rokotetut saa ottaa sisään.
Asiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko, että kyse on vain ja ainoastaan rokotuksista. Eli olemme maiden joukossa, jotka eivät ole nielleet painostusta, ja se on erittäin hyvä asia.
Pandemian jatkuminen laitetaan rokottamattomien syyksi, vaikkei rokote suojaa täysin virukselta. Mikä rokote sellainen on? Itse en tähän manipulaatioon lähde. Minun geenejäni ei muokata, sehän siinä on tarkoitus. Tämän saa todistaa toki vääräksi, jos pystyy. Valheet toisensa perään eivät enää tehoa, saati uhkailut samoilta valehtelijoilta.
”Rokotteen sisältämä RNA hajoaa elimistössä nopeasti, joten sillä ei ole pitkäkestoisia vaikutuksia rokotettuun. Koska kyseessä on RNA, eikä DNA, ei se pysty liittymään rokotetun solujen perimään.”
Vieläkö uskot noita? RNA pystyy kytkeytymään kehossa kauankin rokotteen jälkeen. Ette koskaan saa noita piikkiproteiineja kropastanne pois. Havahtukaa nyt hyvät ihmiset. Kohta ovat mennyttä terveys ja vapaus.
https://mkrsuomi.fi/spartacus-kirje-anonyymien-asiantuntijoiden-kooste-…
Tuossa selitetään aika tarkasti viruksen ja rokotteen toimintaperiaate ja mistä koronakuolemat aiheutuvat. Kannattaa perehtyä asiaan nyt. Kohta ei ehdi enää vastustaa passia. Kyse ei ole terveydestä.
Just anonyymit asiantutijathan tietää.
No onhan se nähty että omilla nimillään puhuvat lääkärit saavat Suomessakin potkut. Linkissä on lähdeviitteet kunnossa eli saat kyllä jokaikisen asiantuntijan nimen selville. Tiedän, on vain kivempaa ivata ja länkyttää.
Huomattavan moni lääkäri on puhellut omalla nimellään ties mitä saamatta potkuja, joten kyse on siitä mitä nuo on puhelleet. Ehkä lääkärin kannattaa harkita tarkemmin puheitaan niin ei tule potkuja. Palstan anonyymit soopaa spämmivät moskovanspämmijät ei kärsi seurauksista koska ne on anonyymejä ja luultavasti jonkun itävpn:n käyttäjiä.
No meillä on hybridivaikuttaja naapurissa. Jos katsotaan muita sen rajanaapureita, niin hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä huuto, kun siellä teholla nyt on joku. Sitä vartenhan se on, että siellä hoidetaan. Ei sitä olla vuosikymmeniin niin paljoa kulutettu, että jos nyt vähän lisättäisiin sinne niitä paukkuja niin ei pitäisi olla maailman loppu. Hallitus olisi voinut varautua. Lisätä paikkoja, lisätä hoitajia, tai perustaa erillisen, tilapäisen koronahoitolan. Vähän kuin sotasairaalan. Miksei siihen otettu lisää velkaa, kun sitä kaikkeen muuhun pyörätienpätkään ja raitiotievaunuun ja vihreään siirtymään ja toisille maille lahjoitettavaksi on kyllä otettu. Hallitus olisi voinut viedä tämän yhteistyöllä läpi. Vaatia, että tiedotus on yhteishenkeä nostava ja rakentava. Mutta kun ei. Piti ruveta jakamaan porukkaa, syyttelemään, peloittelemaan ja uhkailemaan. Pressa syyttelee, kirkko syyttelee, leireillä uhkailuun ja yhteiskunnan ulkopuolelle sulkemiseen kyllä löytyy energiaa ja kaikenmaailman passin vahtaamiseen ja perustuslakien ihmisoikeuksia suojaavien pykälien avaamiseen. Eihän tämä voi johtaa mihinkään hyvään. Tämä on täydellisen klassinen esimerkki täydellisestä epäonnistumisesta valtion taholta. Näin ei kansaa saada ponnistelemaan yhdessä yhtään mitään. Ja jos totteleminen perustuu vain pelkoon niin mitä elämää se sellainen on. Jokainen meistä voi olla seuraava ajojahdin kohde.
Samaa mieltä. Häpeäkseni myönnän, että tuli eduskuntavaaleissa äänestettyä SDP:tä. En äänestä enää seuraavissa. Olen kahdesti rokotettu ja riskiryhmäläinen, mutta en todellakaan pidä tästä päättäjien, viranomaisten ja median taholta tulevasta kansalaisten asettamisesta toisiaan vastaan. Vielä kevättalvella 2020 hallitus yritti jonkinlaista tsemppausta ja yhteishengen luomista ja se toimikin, koska suomalaiset saivat epidemian lähes tukahtumaan. Mutta kesän 2020 jälkeen hallituksen ja muiden toiminta on ollut kuin Muppet show. Yksi sanoo yhtä ja toinen toista. Huomenna se yksikin ei muista, mitä tänään sanoi, ja sanoo taas jotain ihan muuta. Suurin syy koko ongelmaan on, että Suomessa terveydenhuolto oli rapakunnossa jo ennen pandemiaakin. Nyt vasta ilmeisesti tajuttiin, ettei meillä olekaan mitään työttömien lääkäreiden ja sairaanhoitajien reserviä, jotka olisivat sairaaloiden ovien takana polvillaan anelemassa töitä. Olen aiemmalta ammatiltani sairaanhoitaja ja hyvin tiedossa, että jo muutaman vuosikummenen ajan suomalaista terveydenhuoltoa on ajettu alas. Hoitajat vaihatvat alaa, kun hoitotyö ei enää nappaa. Omassa tuttavapiirissäni nopeasti laskien on 15 alaa vaihtanutta tai muussa kuin potilastyössä nykyisin olevaa sairaanhoitajaa ja lähihoitajaa.
Kaipa siellä ne viihtyy jotka ei muutenkaan vuorossa tee juuri mitään paitsi istuskelee taukokopissa juoruamassa, anteeksi siis täydentämässä potilastietoja tai raportteja. Näille kelpaa myös lisäpalkka.
Se porukka joka tekee jotain ja alkaa hyytyä jatkuviin tuplavuoroihin ei millään lisäpalkalla toivu koska ongelma on työn huonossa organisoinnissa. Ja jonkun ehdottama nelipäiväinen työviikko vaan pahentaa varsinaisten työtätekevien vajausta.
Oikeasti, palkatkaa ammattimaisia työnjohtajia jotka ei ole välttämättä hoitsuja mutta osaavat johtaa työtä. Lisäksi palkatkaa sihteereitä sinne osastolle kirjoittamaan koneella jotta hoitsut voi keskittyä siihen hoitotyöhön eikä koneen kanssa pelaamiseen. Sama ongelma esim. terveyskeskuslääkäreillä. Jos 15 minuutin vastaanottoajasta menee puolet siihen kun tuo kirjoittaa koneella niin ei se ole 7000 kuussa ansaitsevan lääkärin työajan parasta mahdollista käyttöä, vaikka kuinka olisikin kiva että potilas saa reseptin heti apteekkiin tai diagnoosit kantaan. Voi sitä odotellakin esim. tunnin.
Entisenä hoitajana TIEDÄN, ettei istuskeluun ollut juuri aikaa, tottakai tauot oli pakko pitää, jotta jaksoi raataa siinä orjatyössä, ha aina liuan vähillä porukoilla.
M
utta niin lukemattomia kertoja sai juosta leipä suussa viemään Vienoa pissille tai auttamaan Reinoa, joka kaatui keppinsä kanssa.
Sitten vaan yhtenä päivänä napsahti ja sanoin itseni irti, enkä ole tähän päivään katunut. Säälittää vaan kovasti vanhukset, kun heitä kohdellaan kaltoin pakottamalla ottamaan piikit, eikä kunnon hoitoa enää ole.Mitä tarkoitat tuolla? Siis tarkoitatko, että vanhusten pitäisi olla rokottamattomia ja saada koronatartunta ja sen jälkeen heitä pitäisi hoitaa sairaaloissa ja teho-osastoilla kuten muitakin Covid-19-potilaita? Entisenä sairaanhoitajana varmasti tiedät, ettei huonokuntoiset vanhukset hyödy tehohoidosta, joten sen vuoksi heitä ei edes laiteta tehohoitoon.
Sinulta meni siis pointtini täysin ohi. Koronapistoksen pitäisi olla VAPAAEHTOINEN ja kuitenkin olen kuullut lukuisia kertoja, miten se on pistetty hysteerisesti itkeviin ja vastusteleviin mummoihin tai pappoihin oikein kahden karskin hoitajan pakottamana.
Useimmat uskovat kieltäytyvät koronapistoksesta, koska jokaisessa niistä on käytetty abortoitujen lasten osia, tämä lukee myöskin kunkin rokotteen tuoteselosteessa, olen itse ne sieltä lukenut ja tarkistanut.
Tämän tiedon voi jokainen tarkistaa, tuon koodi on MRC 5Sen vuoksihan mä kysyin, mitä tarkoitat sillä, ettei vanhukset saa hoitoa. Olen samaa mieltä siitä, että rokote on vapaaehtoinen ja niin sen pitää olla vanhusten kohdallakin. Mutta laitoshoidossa olevan vanhuksen kohdalla pitää sitten hyväksyä, että koronatartunnan saatuaan häntä ei voi enää hoitaa teho-osastoilla.
Oma ongelmansa sitten on, miten vanhusten hoivalaitoksissa pystytään eristämään koronatartunnan saanut vanhus muista vanhuksista ja henkilökunnasta. Mitä katsoin taannoin suomalaisesta dokumenttielokuvasta (kertoi keväästä 2020), Suomessa hoivalaitoksissa samat hoitajat (ilman asianmukaisia suojavarusteita) hoitivat niin koronavanhuksia kuin muitakin vanhuksia. Hoivalaitoksissa kun ei ole tiloja eikä henkilöstöä yleisvaarallista tartuntatautia sairastavien eristyksiin. Eli mitä rokottamattomille hoivalaitoksissa oleville vanhuksille pitäisi mielestäsi tehdä, jos he saavat koronatartunnan? Sulkea omaan huoneeseen ja antaa kuolla sinne? Jos meillä ei olisi hoitajapulaa, tietenkin voitaisiin palkata koronavanhuksille jokaiselle oma hoitaja, joka ei hoida muita vanhuksia kuin vain koronatartunnan saaneita, mutta hoivalaitoksissa ei ole potilashuoneissa nk sulkutiloja, joilla estettäisiin viruksen leviäminen vanhuksen huoneesta muualle osastolle.
Tarkoitan jo vuosikymmeniä varmaan riivanneeseen hoitajapulaa viitaten, ettei vanhukset saa asianmukaista hoitoa.
Itse en esim. entisenä hoitajana ikinä laittaisi vanhempiani yhteenkään laitokseen keidenkään loppuunpalaneiden ja taakoitettujen tai jopa sadististen narsistien kynsiin.
Okei, nyt ymmärsin. Ymmärsin aiemmin väärin eli että sun mielestä hoivalaitoksissa Covid-19:ään sairastuneet vanhukset eivät saa hoitoa. Ja niinhän se on, että eivät saakaan.
Työskentelin kasarilla vanhainkodissa sairaanhoitajana ja jo silloin päätin,e ttä omat vanhempani eivät laitoshoitoon joudu. Olen vaihtanut alaa, mutta edelleen pystyn varsin pitkään huolehtimaan vanhemmistani, jos he tarvitsisivat sairaanhoitoa. Ovat jo yli 90-vuotiaita ja asun heidän naapurissaan. Muutaman kerran olen joutunut vääntämään kättä lääkäreiden kanssa, jotka olisivat akuutin sairauden jälkeen olleet siirtämässä vanhempiani "kuntoutukseen", mutta tiedän ihan hyvin, mitä "kuntoutus" vanhusten hoivalaitoksissa on. Eli ei yhtään mitään. Joten vanhempani asuvat edelleen omassa kodissaan ja siellä saavat asua loppuun asti.
Ei, ei ja ei. Älä laita valheita suuhuni. Olen nin valistunut, että tiedän k-piikkejen sisältämästä erittäin myrkyllisestä koktailista, enkä toivoisi kenenkään saavan sitä, eikä varsinkaan vastentahtoisesti.
Mä en ota nyt kantaa koronapiikkeihin vaan siihen, miten mielestäsi hoivalaitoksissa olevia vanhuksia pitäisi sitten hoitaa, jos saavat koronatartunnan? Koska niitä laitoksia ei ole rakennettu eristyspotilaita varten eikä niissä ole erillistä henkilökuntaa, joka voisi keskittyä vain koronapotilaiden hoitamiseen. Pitäiskö koronatartunnan saaneet siirtää omaistensa hoidettaviksi? Vai mihin? Tavallinen nuori tai keski-ikäinen koronatartunnan saanut sairastaa joko kotonaan tai jos sairaus pahenee, sairaalassa. Tarvittaessa teho-osastolalkin. Mutta mihin nämä jo valmiiksi laitoshoidossa olevat siirrettäisiin, kun hoivalaitoksissa ei ole sen paremmin tilojen kuin henkilökunnan puolestakaan resursseja hoitaa koronapotilaita? Vai antaa jokin eutanasiapiikki? Eikä tämä koske vain rokottamattomia vaan myös rokotettuja hoivalaitoksissa olevia, jotka saavat taudin vakavan muodon.
Ei rokotetta kiitos kirjoitti:
Ministeri Kiuru puhuu mitä sylki suuhun tuo. Suomessa ei rokotus pakkoa joten sama mitä ministeri puhuu. Korona rokote kokeellinen joten ihmisiä ei voida pakottaa ottamaan kokeellista rokotetta. Itse en sitä rokotetta tule ikinä ottamaan.
Senkun. Me ei anneta sulle laumasuojaa, olet sitten tässä maassa tai muussa maassa. Taudin saat, ja siinä saat kerralla jättiannoksen samaa, mitä rokotteessa. Rokotteessa hallitusti ja minimimäärät. Ainut tapa suojautua ja elää, on rokottautua riittävästi. Se on tarjolla, mutta kieltäydy vapaasti. Hauskaa loppuelämää. Älä kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiuru ja sdp vaikuttaa yhä enemmän porukalta, jota en äänestä enää koskaan.
En pidä tuollaisista ahdistuksen lietsojista.
Jokaisella pitää olla vapaus valita. Tai me emme ole enää sivistysvaltio.
Sama juttu, paitsi johtuen porukasta Marin ja SDP. En pidä tuollaisesta taudin levittämisen lietsomisesta. Jokaisella pitää olla oikeus terveysturvallisuuteen tai emme ole enää sivistysvaltio.
Vierailija kirjoitti:
Silti petipaikat sairaaloissa annetaan virolaisile
Suomessa lehtitietojen ja myös virallisten tiedotustilaisuuksien mukaan, hoidetaan mm. ulkomaalaisia kausityöntekijöitä, jotka ovat tuoneet koronan ja aiheuttaneet koronaryppäitä Suomessa. Rokottamattomat lähihoitajat ovat enimmäkseen(?) muista kuin suomalaisista kulttuureista, samoin muut rokottamattomien ryhmät, jotka eivät luota viranomaisiin eivätkä ymmärrä ehkä muuta kuin omaa kieltään. Korjatkaa jos olen väärässä. Sairaalat alkavat taas täyttyä. Hoitojonojen purkamista ei ehditty edes aloittaa, ennen kuin ne taas pitenevät koronapotilaiden täyttäessä sairaalat. Ja nyt Kiuru hamuaa Virosta lisää tehohoidettavia!
Sdp lupaili aluevaalien tiedotustilaisuudessa kärkiteemoina nopeampaa pääsyä terveydenhuoltoon ja hoitohenkilökunnalle parempia oloja (lähde IS).
Puheissa "ymmärrettiin terveydenhuollon henkilökunnan olevan jaksamisensa äärirajoilla ja työvoimapulan vaikuttavan henkilöstön jaksamiseen. Varapuheenjohtajan mukaan myöskin palkan täytyy olla houkutteleva, jotta alalla on imua! Marinin mukaan Sdp ei kuitenkaan ole kampanjoimassa vaaleissa hoitajien palkkojen nostamisella." (IS)
Teoissa halutaan tuoda vielä lisää tehohoidettavia uupuneille hoitajille. Maksaako joku/kuka hoitajille näistä ylimääräisistä hoidettavista palkan vai neuvotaanko hoitajia taas tulostamaan valmiiksi kirjoitettu omakehulappu, vaikka silloin, kun ei ruokatauolle pääse kiireen vuoksi. Palkkoja ei nosteta eivätkä työolot mitenkään voi parantua tuomalla vielä muualta potilaita.
Nyt, kun eduskunta ei pääse ulkomaille opintomatkoille, niin eiköhän mitenkään voisi järjestyä kansanedustajille, ministereille, tai vaikkapa vain Kristalle "opintoretki" koronakohortissa. Tehohoitajan kaverina tekisi samat tehtävät ja liikkeet hoitotyön harjoitusnukella, kääntämisineen kaikkineen. Työvuoron ja mahdollisen seuraavankin vuoron ajan, jos hoitajista on pulaa siinä vuorossa. Tietäisi sitten edes vähän mistä puhuu ja mitä ehdottelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myöskin huomannut että mitä enemmän rokotetut levittävät ja sairastuvat itse koronaan, sitä enemmän rokottamattomien vähemmistöä syyllistetään. Eihän tuossa ole mitään logiikkaa.
Suomalaiset sairaalat ovat täynnä rokottamattomia. Jos siellä on joukossa joku jolla alentuneen immuniteetin vuoksi on päässyt korona rokotteista huolimatta läpi niin hyvä on.
Kommenttisi oli täydellinen esimerkki siitä miten propagandalla asiat saadaan käännettyä päälaelleen. Hyvä sinä, toivottavasti saat palkankorotuksen.
Et ole ainakaan hoitaja, koska et tiedä totuutta. Tiedoksi sinulle ja muillekin, että niitä rokotettujahan meillä on tehot täynnä,
ei juuri muita. Ai niin, tätähän ei saanutkaan kertoa, en vaan jaksa tätä valehtelua enää.Ja tämän "totuuden" on antanut sinulle kuka? Jumala? Miksi kukaan täällä luottaisi sinuun ennemminkin kuin esim. YLE:en?
Ei kuule kun olen täällä teholla ihan töissä, jos et ymmärtänyt.
Ai niin, olet se "sairaanhoitaja"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko, että kyse on vain ja ainoastaan rokotuksista. Eli olemme maiden joukossa, jotka eivät ole nielleet painostusta, ja se on erittäin hyvä asia.
Pandemian jatkuminen laitetaan rokottamattomien syyksi, vaikkei rokote suojaa täysin virukselta. Mikä rokote sellainen on? Itse en tähän manipulaatioon lähde. Minun geenejäni ei muokata, sehän siinä on tarkoitus. Tämän saa todistaa toki vääräksi, jos pystyy. Valheet toisensa perään eivät enää tehoa, saati uhkailut samoilta valehtelijoilta.
”Rokotteen sisältämä RNA hajoaa elimistössä nopeasti, joten sillä ei ole pitkäkestoisia vaikutuksia rokotettuun. Koska kyseessä on RNA, eikä DNA, ei se pysty liittymään rokotetun solujen perimään.”
Vieläkö uskot noita? RNA pystyy kytkeytymään kehossa kauankin rokotteen jälkeen. Ette koskaan saa noita piikkiproteiineja kropastanne pois. Havahtukaa nyt hyvät ihmiset. Kohta ovat mennyttä terveys ja vapaus.
Tuossa selitetään aika tarkasti viruksen ja rokotteen toimintaperiaate ja mistä koronakuolemat aiheutuvat. Kannattaa perehtyä asiaan nyt. Kohta ei ehdi enää vastustaa passia. Kyse ei ole terveydestä.
:D Varsinainen lähde, anonyymit asiantuntijat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myöskin huomannut että mitä enemmän rokotetut levittävät ja sairastuvat itse koronaan, sitä enemmän rokottamattomien vähemmistöä syyllistetään. Eihän tuossa ole mitään logiikkaa.
Suomalaiset sairaalat ovat täynnä rokottamattomia. Jos siellä on joukossa joku jolla alentuneen immuniteetin vuoksi on päässyt korona rokotteista huolimatta läpi niin hyvä on.
Kommenttisi oli täydellinen esimerkki siitä miten propagandalla asiat saadaan käännettyä päälaelleen. Hyvä sinä, toivottavasti saat palkankorotuksen.
Et ole ainakaan hoitaja, koska et tiedä totuutta. Tiedoksi sinulle ja muillekin, että niitä rokotettujahan meillä on tehot täynnä,
ei juuri muita. Ai niin, tätähän ei saanutkaan kertoa, en vaan jaksa tätä valehtelua enää.Ja tämän "totuuden" on antanut sinulle kuka? Jumala? Miksi kukaan täällä luottaisi sinuun ennemminkin kuin esim. YLE:en?
Ei kuule kun olen täällä teholla ihan töissä, jos et ymmärtänyt.
No kuule tee niitä töitä sitten siellä! Ei teholla ole hoitajilla ole aikaa roikkua palstalla tai somessa.
Hyvinvointiyhteiskunnan pitäisi hirveästi tukea ja maksaa, mutta ihmisillä ei ole sen vertaa velvollisuuksia että ottaisivat ilmaisen rokotteen.
Toivottavasti Krista aloittaa kovat koronatoimet ja lakeja muutetaan. Koko järjestelmä rapautuu kun korona vie kaikki rahat ja resurssit terveydenhuollosta ja muustakin. Olen itse ottanut kolme rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nähty että omilla nimillään puhuvat lääkärit saavat Suomessakin potkut. Linkissä on lähdeviitteet kunnossa eli saat kyllä jokaikisen asiantuntijan nimen selville. Tiedän, on vain kivempaa ivata ja länkyttää.
Huomattavan moni lääkäri on puhellut omalla nimellään ties mitä saamatta potkuja, joten kyse on siitä mitä nuo on puhelleet. Ehkä lääkärin kannattaa harkita tarkemmin puheitaan niin ei tule potkuja. Palstan anonyymit soopaa spämmivät moskovanspämmijät ei kärsi seurauksista koska ne on anonyymejä ja luultavasti jonkun itävpn:n käyttäjiä.
Niin lapsellisia nuo moskovasadut - oletko keskenkasvuinen vai muuten vaan vähän yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rokotuksella voi kenenkään geenejä muokata... Näin monta yläpeukkua? Peruskoulu on nykyään joku säilyttämö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli vastustatte nykyistä kehitystä, tämä on viimeisiä hetkiä pysäyttää se.
Seuraava suurmielenosoitus rokotepassia ja pakkorokotuksia vastaan 20.11.2021 kello 14:00 Senaatintorilla. Laittakaa ylös ennen kuin tämä viesti sensuroidaan.
https://www.facebook.com/World-Wide-Demonstration-Helsinki-20112021-110…
Tallinnassa oli viimeksi 5000 osallistujaa ja Helsingissä vain 200. Suomalaiset on aika nöyrää kansaa, täällä on kuitenkin 4 kertaa enemmän ihmisiä kuin Virossa.
Virossa maailman pahin tilanne ja sairaalat ratkeamispisteessä. Silti ihmiset osoittavat mieltä passeja vastaan ja jättävät rokotteet ottamatta. Mikä heitä oikein vaivaa?
Suomea ollaan ajamassa tietoisesti päin helvettiä koronaa tekosyynä käyttäen. Verratkaa vaikka Ruotsiin ja Norjaan ei siellä ole mitään tämmöistä sekopäisyyttä mitä Suomessa, vaikka noissakin maissa on ollut koko pandemian ajan pahempi tilanne kuin Suomessa. Itse asiassa SUOMESSA ON OLLUT EUROOPAN VÄHITEN KORONAA KOKO PANDEMIAN AJAN. Sairaaloissa ja teho-osastoilla ei ole mitään ruuhkaa rokottamattomien potilaiden takia tai jos jossain on, se johtuu siitä ettei saatavilla olevia lisäresursseja ole haluttu ottaa käyttöön. Suomalaisten idioottimaisuus ja hulluus on jotain aivan sanoinkuvaamatonta. En enää ihmettele miten sisällissota oli mahdollinen. Puheet mistään sivistysvaltiosta voidaan lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti petipaikat sairaaloissa annetaan virolaisile
Oiskohan kyse siitä, että kohta tarvitaan itse apua kaikista mahdollisista paikoista. Ruotsi antoi Latvialle 120 hengityskonetta, Suomi 6. Täällä kitistään muiden auttamisesta. Alkaa tosiaan hävettää tämä 'suomalaisuus'.
Ruotsi on Suomeakin sortanut kuningaskunta. Heillä on pikkasen enemmän varoja kuin sotakorvauksia maksaneella Suomella.
https://www.is.fi/tiede/art-2000008385716.html
Tämä kyllä yllätti tänään iloisesti. Britannian jalanjäjissä voitaisiin nyt edetä, koronalääkkeitä on onneksi tulossa siis rokotteiden rinnalle auttamaan meitä pois tästä painajaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jouluksi sulku❣️
Kyllä. Tätä todella tarvittaisiin. Joulun ja uuden vuoden aikaan monella on pitkä loma. Maa hanmuuttajat matkustavat kotimaahan tapaamaan sukulaisia. Rajoituksiin kyllästyneet matkustavat huvin vuoksi Thaimaahan ja Keski-Eurooppaan. Ovatko karanteenissa, kun palaavat kotiin?
Jos tämä olisi tehty jo vuosi sitten ja jatkettu muutama kuukausi, ehkä tilanne olisi nyt hallinnassa.
No ehkä kannattaa tarjota apua nyt naapureille, errä saamme sitä itse ensi tammikuussa kun näille omille rokottamattomille ei riitä omia hengityskoneita.