Mikä ärsyttää tällä hetkellä?
Kommentit (32)
Ihmiset, jotka tuomitsevat toiset asuinpaikan ja sinne ominaisen puhetyylin vuoksi.
Ylen aamun anu partanen ja toi tumma nainen
Ei mikään. Valehtelu, mutta joku muu tunne kuvaisi sitä paremmin kuin ärsytys.
Tiesin ettei koronapandemia ole ohitse, ja voi kestää vuosia ennenkuin se hiipuu, jos hiipuu. Mutta moneskos aalto on lähtenyt Euroopassa jylläämään ja tartuntamäärät kasvaneet 55%. Saksassa tehtiin tartuntaennätys koko korona-aikana! Eli ei ole ohitse eikä hetkeen tule olemaan. Pitänee vaan sopeutua elämään tämän kanssa loppuelämänsä. Tämä vaan lyö jotenkin kasvoille taas vaikkei yllätyksenä tulekkaan ja itse olen jauhanut esim. kumppanille että varautuu elämään tämän kanssa loppuelämänsä.
Hoitajapulan voivottelu, mutta mitään konkreettista ei tehdä asialle kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin ettei koronapandemia ole ohitse, ja voi kestää vuosia ennenkuin se hiipuu, jos hiipuu. Mutta moneskos aalto on lähtenyt Euroopassa jylläämään ja tartuntamäärät kasvaneet 55%. Saksassa tehtiin tartuntaennätys koko korona-aikana! Eli ei ole ohitse eikä hetkeen tule olemaan. Pitänee vaan sopeutua elämään tämän kanssa loppuelämänsä. Tämä vaan lyö jotenkin kasvoille taas vaikkei yllätyksenä tulekkaan ja itse olen jauhanut esim. kumppanille että varautuu elämään tämän kanssa loppuelämänsä.
Aplodeja. Tässä on oma ärsytykseni syy. Se, että korona jää elämään tiedettiin jo kun tämä kaikki sai alkunsa ja silti suurin osa ei vieläkään ymmärrä mistä tässä koko ajan jatkuvassa huolipuheessa on ollut kyse.
Ihmiset, jotka kävelee aamuruhkassa päin
Epäoleellisista ongelmista jauhaminen, kun on niitä ihan oikeitakin.
Kieleni ja leukani, sillä niissä tuntuu ikävästi.
Vielä sain kuhmun, kun auton rengas komahti otsaani hetki sitten. Ärsyttää niin, kun sattuu paikkoihin. Leuka- ja kielikipu eilisestä asti on vaivannut minua. Vieläpä tässä töitäkin pitäisi tehdä...
Varmaan rokottamattomana, sairastaneena kun minua yritetään alistaa ottamaan rokote sillä että pääsen töihin... Sairasta.
Asiakas joka tykkää aina haukkua ulkonäköä ja luonnetta.Tekisi mieli sanoa päin naamaa,mutta ei.Pitää vain hymyillä ja esittää,että ei haittaa.
Rokottamattomat.