Miten elää sen kanssa että tuntee itsensä lyhyeksi?
Otsikossahan tuo. 170cm mies kyselee. Asia on ruvennu häiritseen mua nyt viimeaikoina vähän enemmän kun on kunnolla konkretisoitunu että teinit joiden kanssa olen tekemisissä on minua päätä pidempiä. Olen reilu parikymppinen. Ennen tämä asia ei ole niin vaivannut.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:37"]Olisit kiitollinen ettet ole oikeasti lyhytkasvuinen... Ongelma on korviesi välissä, ei pituudessa.
[/quote]
Tätä olen koittanut itselleni hokea. Ei auta.
ap
Meille lyhyille naisille sulla on oikein hyvä pituus.
Olen itse haavaillut tuollaisesta lyhyemmästä miehestä. Sellaisesta, jonka voi ottaa kainaloon ja hellitellä.
T:188 mies.
Mikä sinua tuossa pituudessa eniten häiritsee?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:39"]
Olen itse haavaillut tuollaisesta lyhyemmästä miehestä. Sellaisesta, jonka voi ottaa kainaloon ja hellitellä.
[/quote]:D
Kunhan on sitä toista pituutta niin riittää ;)
Tiedän erään miehen, joka on erittäin karismaattinen, vaikka onkin lyhyt. Jotenkin hieno yhdistelmä, kun hänessä on itsevarmuutta ja sellaista auktoriteettia, vaikka pituuden puolesta sitä ei välttämättä uskoisi löytyvän. Tykkään!
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:40"]Mikä sinua tuossa pituudessa eniten häiritsee?
[/quote]
Se että muut on pidempiä. Aina seurassa tuntee itsensä pieneksi. Toki sekin että aina tarvii jakkaran jos haluaa keittiössä jotain ylähyllyltä ärsyttää kans.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:39"]Olen itse haavaillut tuollaisesta lyhyemmästä miehestä. Sellaisesta, jonka voi ottaa kainaloon ja hellitellä.
[/quote]
Vai niin.
ap
Ruumiinrakenne ja etenkin KASVOT ratkaisevat sen alkukiinnostuksen syttymisen, ei pituus.
170cm ei ole mitenkään erityisen lyhyt mies, suurimmassa osassa maailmaa jopa pitkähkö.
Itse en koe miehen pituutta olennaiseksi asiaksi, enkä näe esim. juurikin 170cm miestä (liian) lyhyenä. Itse olen 175cm nainen. Mun ei tarvitse pönkittää itseäni ottamalla "isokokoisemman" miehen, jotta voisin itse näyttää "pieneltä".
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:39"]Meille lyhyille naisille sulla on oikein hyvä pituus.
[/quote]
Itseasiassa haluaisin itseni mittaisen kumppanin. Mutta ei sitä kumppania pituuden perusteella valita.
ap
Kysehän on siitä, kuinka itse suhtaudut asiaan ja kannat itsesi. Jos hyväksyt pituuden osaksi itseäsi ja olet sinut sen kanssa, se myös näkyy ja näin muidenkin on helpompi pitää sinusta. Etkä edes ole lyhyt näin naisen näkökulmasta, toki miesten keskuudessa voi tuntea itsensä lyhyehköksi. Mutta entä sitten? Se on vain tunne, se, että tunnet itsesi pienemmäksi, ei tarkoita että olet jotenkin alempiarvoinen kuin nämä isommat tai jotain muuta vastaavaa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:47"]Muuta Kiinaan.
[/quote]
Japani kuulostais houkuttelevammalta. Ei toi kommunistinen kiina vaikuta niin paratiisilta. Mutta ei huono idea.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:45"]Kysehän on siitä, kuinka itse suhtaudut asiaan ja kannat itsesi. Jos hyväksyt pituuden osaksi itseäsi ja olet sinut sen kanssa, se myös näkyy ja näin muidenkin on helpompi pitää sinusta. Etkä edes ole lyhyt näin naisen näkökulmasta, toki miesten keskuudessa voi tuntea itsensä lyhyehköksi. Mutta entä sitten? Se on vain tunne, se, että tunnet itsesi pienemmäksi, ei tarkoita että olet jotenkin alempiarvoinen kuin nämä isommat tai jotain muuta vastaavaa.
[/quote]
Näinhän se on. Miesten maailmassa se ei vaan oo niin hieno juttu olla tän mittanen. Oon muuten usein miettiny miks naiset valittaa kaikesta turhasta, taisin ite sortua vähän samaan.
ap
Sinun tulisi tavata Putin silmästä silmään.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:47"]Muuta Kiinaan.
[/quote]
Kiina on suunnilleen Euroopan kokoinen valtio, ja siellä on valtavasti geneettistä vaihtelua. Pohjoiskiinalaiset ovat pääsääntöisesti pidempiä kuin eteläkiinalaiset, ap olisi jossain Pekingissä yhtä pätkä kuin täällä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:59"]Sinun tulisi tavata Putin silmästä silmään.
[/quote]
Ei minulla olisi aikaa tavata moista miestä, sillä minulla on tapana laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Ensin pitää käydä lapioimassa lunta saharassa ja sitten käydä kastelemassa koralliriutat austraalian merellä.
Onneksi meitä alle 160-senttisiä naisia on Suomi pullollaan, ettei sinun ainakaan ihan kaikkien seurassa tarvitse tuntea itseäsi lyhyeksi. Yletät myös yhtä hyllyä ylemmäs kuin minä!
Olisit kiitollinen ettet ole oikeasti lyhytkasvuinen... Ongelma on korviesi välissä, ei pituudessa.