Dallas buyers club, oletko nähnyt?
Oliko hyvä leffa? Ajattelin että jaksaisko alkaa katsomaan.
Kommentit (11)
Aivan mahtava, Oscariensa arvoinen. Vähän kuin homejuusto, toiset vihaa ja toiset rakastaa. Suosittelen katsomaan myös näyttelijöiden haastatteluja, todella mielenkiintoinen projekti.
Todella hyvä ja koskettava elokuva. Suosittelen!
Kauan viivyttelin katsomista, sillä en pidä Mcconaugheysta, mutta onneksi katsoin. Mcconaughey muuten ehdottomasti ansaitsi tästä Oscarinsa, mutta Leton Oscaria en ihan ymmärtänyt. Leto oli hyvä, muttei Oscarin arvoinen eikä hän tuonut hahmoonsa riittävää syvyyttä.
En tykännyt.
Hidastempoinen, hieman omituinen, päälleliimatun traaginen. Loppu epäselvä, kriitikkokielellä "tulkinnanvarainen". Kerronta muutenkin tahallisen symbolimaista.
Todella pitkäveteinen kerronta, olisin nauttinut enemmän tiivistetymmästä tarinasta.
Sellanen kuin Oscar-leffat aina. Jos tykkää tyylistä, niin tykkää. Minä en.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:17"]
En tykännyt.
Hidastempoinen, hieman omituinen, päälleliimatun traaginen. Loppu epäselvä, kriitikkokielellä "tulkinnanvarainen". Kerronta muutenkin tahallisen symbolimaista.
Todella pitkäveteinen kerronta, olisin nauttinut enemmän tiivistetymmästä tarinasta.
[/quote]
Mitä epäselvää lopussa mielestäsi oli?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:17"]
En tykännyt.
[/quote]
Mitä epäselvää lopussa mielestäsi oli?
[/quote]
Ihmissuhteet jäivät kesken kaikilta osin. Tosin näin on oikeassakin elämässä, en vaan tykkää siitä elokuvissa.
Lopussa ärsytti muukin, mutta jätetään se käsittelemättä, jos joku haluaa kokea leffan itse.
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt.
Loppu epäselvä, kriitikkokielellä "tulkinnanvarainen"
Mikä siinä oli epäselvää, kuolo korjasi Ron Woodroofin kuten tapahtui tosielämässäkin. Elokuvahan perustuu tositapaukseen.
Laatuflikka, pane pyörimään.
Happy watching.