Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuolen tähän masentuneisuuteen

Vierailija
04.11.2021 |

Oon 21 ja oon kärsinyt kauan jo masennuksesta ja ahdistuksesta . Oon yrittänyt monia kertaa tappaa itteni ja monet kerran ollut osastolla. Sähköhoidossa käyn mutta tuntuu ettei mikään tuo apua. Oon aivan loppu, haluan kuolla haluan niin pahasti kuolla. Jos saisin päättää en olis koskaan syntynykkään. Mielessä pyörii jatkuvasti miten tapan itteni. Mutta edelliset yritykset on epäonnistunu ja aina joutunut sairaalaan ja sieltä osastolle. Syön lääkkeitä ja niitä on kokeiltu paljon erilaisia mutta mistään ei ole apua. Mua ei kiinnosta enään mikään en jaksa tehdä mitään. Mä vaan toivon etten heräis enää huomenna aamulla ja tää kaikki tuska loppuis. Mun oli pakko tulla sanoo tää jollekkin. Yritin sekaisin chattia mutta jonotus kesti ikuisuuden enkä jaksanut odottaa, käyn terapiassa mistä ei ole sitten yhtään apua. Mulla ei edes ole kavereita kelle jutella, mua on kiusattu koulusta, mulla on aivan paska itsetunto ja pelottaa etten pysty enää hillitsee itteeni ja teen jotain itelleni. En pysty edes sanoin kuvailee tätä oloa, aivan järkyttävän paska olo. Tulevaisuutta en vaan näe itelläni. Ei ole ketään kelle puhua ja ymmärtäisi. En vain oikeesti jaksa enään .

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin jutella sun kanssa vaikka tässä :)

Oon 34v. nainen, kahden pienen tytön äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi