Naiset, mitkä harrastukset miehellä ovat turn-ON?
Kertokaa harrastuksista jotka ovat kivoja miehellä.
Kommentit (204)
Uinti, lenkkeily, kokkailu, itsensä hoitaminen
Kirjoittaminen, ulkoilu, marjastus ja sienestys. Auton fiksaaminen ja lukeminen.
Retkeily, viihdy itse luonnossa, ja koska siellä kuluu paljon aikaa, on ihan jees, että puolisoni viihtyy luonnossa myös. Mikäli haluaa kalastaa tai metsästää, hyvä juttu, minua ei ne kiinnosta muuten, mutta mukana voin kyllä kulkea.
Puukäsityöt
Taide
Marjastus ja sienestys
Kalastus
Kokkaaminen
Leipominen
Kaiken korjaaminen
Lukeminen
Kelpaako yhdellekkään naiselle mangaa lukeva mies?
Vain miehille-jooga ja pilates, EI siis sekaryhmät koska ne muuttuu turn-offiksi heti (sekaryhmissä miehet katsastavat naisia pariutumiseen)
Miesten retriitit ja miesryhmät ja miesten voimaantumisen man-cave kokoontumiset, ovat ehdottomasti turn-ON.
Lukeminen, kirjoittaminen, autojen fiksaaminen, koiran kanssa metsässä ulkoilu.
Taideharrastukset, kuten maalaus, valokuvaus, käsillä tekeminen
Luova kirjoittaminen
Leipominen
Puutarhanhoito
Instrumentin soittaminen
Kuorolaulu
Puutarhan hoito
Ulkoilu, vaeltaminen, lenkkeily, suunnistus, vapaaehtoistyöt, remonttihommat, marjastus, sienestys
Pelaaminen yhdessä mun kanssa tai vaikka jotain strategiapeliä itekseen :) Siis huom. ei semmonen että pelataan jotain shootteria ja huudetaan mikkiin 24/7.
Puutyöt olis cool tai esim. joku taonta. Ylipäätään kädentaidot.
Lukeminen!
Salilla käynti yhdessä tai erikseen mutta vaan joku pari kertaa viikossa ja ilman mitään mielipuolisia ruokavalioita.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni vähän lapsellisen tuntuinen harrastus mutta jos mies on nuori, niin ok, ja kunhan nostaa takapuolensa sieltä mangan ääreltä johonkin ilmaisupuolen harrastukseen myös, niin parempi.
Ei haittaisi kunhan ei ole väkivaltasisältöä.
Geokätköily, olisi kiva löytää harrastuskaveri.
Lukeminen, ruuanlaitto, leipominen on hyviä harrastuksia miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Naiset haluaa "sivistyneen" elitistin. Manga ei auta sinua. Ala lukemaan oikeaa kirjallisuutta ja ala halveksimaan niitä, jotka eivät lue kirjoja, niin sitten saat pillua.
Lukeminen, eläimet, muut luontoharrastukset, musiikki, taide, shakki, kestävyysurheilu (itse harrastettua) kielet..
Toistan itseäni. Kalastus, sienestys, säilöntä, retkeily, ruoanlaitto, kaikki käsityöt, kaikki taide, jooga, lukeminen, elokuvat, pienoismallit, keräilyharrastukset, kaikki korjaaminen ja entisöinti, näin alkuun.
Kartografia olisi jo "uuhhh".