Milloin pojilla alkaa kiinnostamaan tytöt?
Kolmasluokkalaisella ei ainakaan kiinnosta kuin pelit, kaverit ja leikkimiset?
Kommentit (18)
Milloin _poikia_ alkaa kiinnostaa .. terv. Kielipoliisi (ärsyttää vaan tuollaiset virheelliset ilmaukset!!)
No tytöillä nyt tuntuu kiinnostavan jo eskarissa. Ainakin poikani on saanut eskarista asti rakkauskirjeitä. Ja nyt kolmannella tulee alax tekstareita.
Aina kiinostaa toinen sukupuoli. Eri tavoilla vain eri aikoina
Toi taivutusjuttukin menee murteen piikkiin. Eikö av mammat ymmärrä että murteita on eriä?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:41"]
No tytöillä nyt tuntuu kiinnostavan jo eskarissa. Ainakin poikani on saanut eskarista asti rakkauskirjeitä. Ja nyt kolmannella tulee alax tekstareita.
[/quote]
Muistan, että minua kiinnosti jo päivähoidosta asti... ja kerhoissa ja koulussa alusta alkaen.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:41"]
Aina kiinostaa toinen sukupuoli. Eri tavoilla vain eri aikoina
[/quote]
nii tolleen se varmaan on.. sama jutuu seksuaalisuudessa
Kyllä mua ainakin kiinnosti jo viisivuotiaana.
M37
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:35"]Milloin _poikia_ alkaa kiinnostaa .. terv. Kielipoliisi (ärsyttää vaan tuollaiset virheelliset ilmaukset!!)
[/quote]
olin juuri kirjoittamassa samaa..
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:42"]Toi taivutusjuttukin menee murteen piikkiin. Eikö av mammat ymmärrä että murteita on eriä?
[/quote]
Emme tajua. Ainahan täällä vedotaan murteeseen. Misdä murteessa muuten sanotaan, että jollain alkaa jokin kiinnostaa?
Yksi poika alkoi seurustelemaan 2v ja toinen meni kihloihin 5v.
Joissain tapauksissa tulee koulun alettua tyttöpöpöjä -vaihe, mutta jos on se oikea löytynyt jo hiekkalaatikolta niin siinä viidennellä luokalla on yhteen palattu.
Sitten on niitä pitkäpiuhaisia joita alkaa kiinnostamaan tytöt vasta kun joku nainen päättää kellon tikittäessä tehdä miehestä isän lapselleen siinä 30+v.
Oma eskarilainen tyttöni kirjoittelee kirjeitä naapurin vuotta vanhemmalle pojalle mutta ei ole vielä niitä toimittanut eteenpäin.
No oma poikani viis veisasi tytöistä "silleen" tähän asti. Vasta nyt ysillä on alkanut kulkea erään tytön kanssa muka kavereina..=) Väittää että ovat vain kavereita, mutta samanaikainen hymy paljastaa ihastumisen.
Ja tosiaan tämä vasta nyt ysin talven aikaan.
Mä pussailin ekan kerran salaa poikia esikoulun pihalla, siitä se lähti...
Entäpä milloin poikia alkaa yölliset siemensyksyt? Vai onko se pojista? Poikailla? Okeinkirojtus mrekkaa mitnb?
Ala/yläasteella ilmestyy tyttöpoikabakteerit. Se on ainoa tauko välissä.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:05"]Entäpä milloin poikia alkaa yölliset siemensyksyt? Vai onko se pojista? Poikailla? Okeinkirojtus mrekkaa mitnb?
[/quote]
riippuu ihan murteesta. Meillä poikaissa alkaa syöksyt.
Entä tytöillä pojat??