Paras asuinalue Helsingissä?
Kommentit (81)
Maunula. Paras paikka koska elo täällä on rentoa, on hyvät yhteydet niin itään, keskustaan kuin länteenkin. Työpaikalle ajaa ilman jonottamista 5min. Tarhat, koulut ja kaupat lähellä. Keskustassa käyn vain harvoin, kauppoja kierrellessä kastuu jalat ja katoilta pitää varoa tippuvaa lunta, joten suuntaan edullisimmille ostoksille kauppakeskuksiin.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:15"]
Hakaniemi
[/quote]
Kevät
[/quote]
Huh avasin tuon linkin ja tässä on nyt ero menossa. Järkyttävää oli tajuta miten tuo kappale kertoi lähes omasta elämänvaiheesta ja tulevasta keväästä.
T: Hakaniemessä asuva nainen
Tästäkin huolimatta liputan Hakaniemeä vaikka ilmeisesti nyt ikäviäkin muistoja tuli. :(
Harju, Kallio, Sörnäinen, Vallila, Hakaniemi. Vaikka hipsterit uhkaa pilata kaiken ja nostaa hintoja.
Olen Käpylässä asunut jo pitkään ja kyllä tää Kumpulan ja Käpylän kylien alue on mahtava.
Olen asunut pohjoisessa ja etelässä ja nyt asettunut tänne keskelle eli Käpylään. Hipsterit uhkaa tulla sotkemaan tännekin normaalien ihmisten elämää, mutta en mä täältä silti enää koskaan mihinkään muuta. Tämä on sijainniltaan ihanteellinen ja esteettisesti kaunis alue. Ja täällä saa ihan rauhassa lapsetkin olla just sellasia kun on.
Asun Jätkäsaaressa ja tykkään. Seuraava pysäkki on sitten dementiaosasto. Siihen asti jumitan täällä.
Parhaat on tietysti Eira, Ullanlinna ja Kaivopuisto, followed by Katajanokka, Kruununhaka ja Etu-Töölö. Toisin sanoen Helsingin vanha tsaarinaikainen keskusta. "Vähän" yleistäen: Mitä uudempaa sen rumempaa!
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:57"]
ULLANLINNA!
[/quote]
Tämä.
2