mä oon niin saatanan yksin..
Mulla ei ole mitään tai ketään.. paitsi lapseni.. mut niiden kanssa olen vankina kotonani....
Kommentit (24)
Tässä teille yksinäisille pari sivustoa:
Randomi.fi
-vain suomalaisia. Saat kohdasta "täsmät" laitettua hakukriteerit, esim iän, asuin paikan jne..
Omegle
-myös ulkomaalaisia. Saat laitettua chatin, tai video chatin. Saat myös itse valita minkä maalaista ihmistä haet.
Hiljaiset.com
-tätä mainostettiin jossain, en tiedä sivustosta paljoa.
Toivottavasti näistä on teille jotain apua.:) Oon itekkin yksinäinen, tosin oon 14v tyttö.
Minäkin olen aikalailla yksinäinen, mutta tilanne ei ole ihan sama kuin ap:lla, koska minulla ei ole lapsiakaan, vain vanha kissani. Olisi kiva saada jotain juttuseuraa jostain. On minulla pari skypekaveria, mutta olisi kiva löytää niitäkin lisää. Ja nykyiset skypekaverit asuvat niin kaukana, ettei oikein koskaan voida tavata oikeasti. Siis mikä neuvoksi???
Kismett
Mäkin olen yksin lasten kanssa. Tsekkasin ton randomina.fi-sivuston mut sehän on nuorille. Olisipa sellainen aikuisillekin.
Yksin olen minäkin. Omaa syytäni tosin. Sekosin humalassa ja pilasin omani ja muiden elämän. En jaksa enää. Mitä järkeä on jatkaa elämää, kun kaikki hyvä on menetetty.