Meikkipuuteri ja ripsiväri haussa
Suosittele hyvää meikkipuuteria ja ripsiväriä! Olen vuosia ollut Lumenen tuotteiden vannoutunut käyttäjä, mutta ensin muuttivat meikkipuuterin käyttökelvottomaksi ja nyt sitten vielä ripsiväritkin. Mitä tilalle?
Kommentit (30)
Hyviä meikkipuutereita ovat esim. Macin Studio Fix, Cliniquen Almost Powder ja Sensai. Mineraalimeikkivoide, jota myös mineraalipuuteriksi kuulee kutsuttavan, on aivan eri tuote kuin meikkipuuteri, jota ap kyseli. Näillä on ihan omat uskolliset käyttäjäkuntansa. :)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:11"]Hyviä meikkipuutereita ovat esim. Macin Studio Fix, Cliniquen Almost Powder ja Sensai. Mineraalimeikkivoide, jota myös mineraalipuuteriksi kuulee kutsuttavan, on aivan eri tuote kuin meikkipuuteri, jota ap kyseli. Näillä on ihan omat uskolliset käyttäjäkuntansa. :)
[/quote]
Jep, nimenomaan meikkipuuteria haeskelen. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:46"]
Kiitos vinkeistä, lisääkin saa olla. Ihon virheiden (aknearpia) takia pelkkä puuteri ei riitä. En kuitenkaan jaksa käyttäö meikkaamiseen päivittäin paljoa aikaa, siksi haluaisin meikkipuuterin, kun on helppo ja nopea.
[/quote]
mineraalipuuteri on eriasia kuin tavallinen puuteri. Kokeile
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:07"]
Vaaleaihoinen olen, joten meikkipuuterista pitäisi tosiaan löytyä vaalea sävy. Ap
[/quote]
Varo liian vaaleaa sävyä
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:41"]
Olen alkanut käyttämään mineraalipuuteria. Ei tarvita värivoidetta tms ja tulos on kevyt, vaikka peittääkin pienet virheet. Suosittelen Guerlainin mineraalipuuteria. Muutkin mineraalipuuterit on ok. Säästää, kun ei tarvita muuta. Ja on helppo käyttää.
Suosittelen Sensain 38 ripsiväriä. Lähtee 38 ateisella vedellä. Kestää kaikki itkusta alkaen.
Olen laiska meikkaaja, mutta nämä on minulle must.
[/quote]
Mä olen kokeillut eri merkkisiä mineraalipuutereja ja ei vain sovi rasvoittuvalle iholle. Jo tunnin päästä iho kiiltelee ällöttävän rasvaisena, kun ilman mitään puuteriakin pysyy pidempään kiillottomana.
[/quote]
Mulla on päinvastoin. Kaikki meikkivoiteet + puuteri sai ihon kiiltämään (rasvoittuva). Vain pelkkä mineraalipuuteri on toiminut
Loreal, Maybelline ja Max Factor tekevät parhaita ripsareita, formuloita on monia :) Rimmelin meikkipuuteri on oma lemppari. Toki kallimmissa merkeissä on myös parempia tuotteita, mutta nää on markettimeikeistä parhaat!
Mun lempparit on The Body Shopin meikkipuuteri, koska siitä valikoimasta löytyy täydellinen sävy minulle. Riippuu tietysti sitten ihon sävystä sopiiko.
Paras ripsari on Isa Doran All Day Long Lash koska se tekee nätit ripset mutta on superhelppo poistaa, ei tarvii ees silmämeikinpoistoainetta, mutta tekee silti nätit ripset. Ja ei valu, lähtee ennemmin "karisemalla" jos oikein silmiä hieroisi tai ripset kastuisi. Isa Doran Precision on tosi hyvä sen puolesta, että erottelee hyvin ripset eikä paakkuunnu, mutta se on todella inhottava poistaa, kun ei meinaa millään lähteä. Se oli silti suosikkini ennen tuota uudempaa Isa Doraa.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:46"]
Kiitos vinkeistä, lisääkin saa olla. Ihon virheiden (aknearpia) takia pelkkä puuteri ei riitä. En kuitenkaan jaksa käyttäö meikkaamiseen päivittäin paljoa aikaa, siksi haluaisin meikkipuuterin, kun on helppo ja nopea.
[/quote]
mineraalipuuteri on eriasia kuin tavallinen puuteri. Kokeile
[/quote]
Peittääkö se siis meikkipuuterin tavoin?
Ihanaa, tosi paljon vinkkejä, kiitos!
Täällä liputetaan myös Max Factorin ripsareiden puolesta. Ovat hinta-laatusuhteeltaan kyllä aivan huippuja. Meikkipuuterin kanssa en osaa niinkään neuvoa, kun en käytä. Minulle parhaan lopputuloksen takaa BB-voide kosteusvoiteen päälle ja jos haluan vähän peittävämpää niin sitten siveltimellä meikkivoide kevyesti päälle. Tasoitaa ihoa ja peittää virheet mutta lopputulos on kuulas. Itselläni puuteri tekee tunkkaisen lookin.