Miksi menkkojen aikaan paska haisee kamalalta?
Eihän se toki muutenkaan ruusuilta tuoksu, mutta ei näin pahalta. Myös sen koostumus on paljon kiinteämpää ja kovempaa menkkojen aikana. Miksi?
Kommentit (10)
Ei haise pahemmalle, mutta hormonit herkistävät hajuaistin.
Terve kakka on aika hajuton. Syö maitohappobakteerikuuri, jolla voit tasapainottaa suolen mikrobitoimintaa. Ja muista hyvä, kuitupitoinen ruokavalio (paljon kasviksia, hedelmiä, marjoja ja täysviljaa).
Maistuuko myös tavallista pahemmalta? Mitenkäs koostumus noin käsituntumalla?
Mulla haisee hiki menkkojen aikaan ihan järkyttävältä. :(
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:35"]
[/quote]
Ja saundi! Millainen saundi on, kun plumpsahtaa pönttöön? Onko ääni jotenkin kovempi tai ällöttävämpi?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:35"]
[/quote]
Ja saundi! Millainen saundi on, kun plumpsahtaa pönttöön? Onko ääni jotenkin kovempi tai ällöttävämpi?
[/quote
ja tuleeko pierua tavallista enemmän kuin normaalisti ja tuleeko ennen kakkaa vai kakan jälkeen? Jääkö pikkareihin pierunkuoria?
Miksi menkkojen aikaan on vatsassa olo kuin olisi vatsa sekaisin, mutta ei silti ole ?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:54"]Miksi menkkojen aikaan on vatsassa olo kuin olisi vatsa sekaisin, mutta ei silti ole ?
[/quote]
Ja lisäksi mulla on älyttömästi ilmavaivoja kuukautisten aikaan !
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:54"]Miksi menkkojen aikaan on vatsassa olo kuin olisi vatsa sekaisin, mutta ei silti ole ?
[/quote]
Ja lisäksi mulla on älyttömästi ilmavaivoja kuukautisten aikaan !
[/quote]
Kohtusi ilmoittaa että et ole ottanut siementä sisään. Kohtusi tekee yhteistyötä vatsasi kanssa ja vatsan tehtävä on välittää viesti Suolelle, joka ilmoittaa sinulle että kohtu odottaa siementä. Hae Pieru-Suomi-Pieru sanakirja kirjastosta, jos et ymmärrä persettäsi.
Mulla on löysempää. Hormonit ovat syynä erilaiseen hajuun.