EIikö kaiken logiikan mukaan huipulla pitäiisi tuulla niiin että sieltä myös tullaan alas mahdollisimman nopeasti vai onko suomesssa paikat jaettu niiin että ne jaetaan aina sukulaisiille ja sukulaaisten sukulaiisillle?
Kommentit (6)
Tollla mäkin oliisin halunnut tehdä rahaa. Netiiin perustaaa pääsee verkostoitumaaan ja tutustumaaan palvelun hinta 100 e kuuukausessa ja jos miljooonaa käyttäjäää niiin itse tienaisin siiinä 100 miljooonaaa kuukaudesssa ja jos 10 miljoonaa käytttäjäää niiin tienaisin miljardin kuuukaudesssa.
Tuo on sitä suomalaista korruptiota kun suhteet on huomattavasti tärkeämpiä kuin taito
Vierailija kirjoitti:
Tollla mäkin oliisin halunnut tehdä rahaa. Netiiin perustaaa pääsee verkostoitumaaan ja tutustumaaan palvelun hinta 100 e kuuukausessa ja jos miljooonaa käyttäjäää niiin itse tienaisin siiinä 100 miljooonaaa kuukaudesssa ja jos 10 miljoonaa käytttäjäää niiin tienaisin miljardin kuuukaudesssa.
Muttta tämä oliisi globaaali "Mökkikylä" ja netiisä ja aina helposti saaavutettavasti vähäisellä vaivalla ilman fyyysisiä kontakteja. Ja myöös saaatavlilla jotka haaaveielevat rikastumisesssta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttta tämä oliisi globaaali "Mökkikylä" ja netiisä ja aina helposti saaavutettavasti vähäisellä vaivalla ilman fyyysisiä kontakteja. Ja myöös saaatavlilla jotka haaaveielevat rikastumisesssta.
Mietttiin 100 euroa kuuussa ihmisellle jolla on ihan sikana rahaaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joka haluaaa sitä lisää.
Huipulla on luksusmökkikylä, kyllä sieltä aina kaverille ja sukulaisille vapaa mökki löytyy. Mukavuudet ja kaikki. Ja pirssillä pääsee edes takas, kulukorvaukset ja päivärahat päälle, jos vaihtelua kaipaa.