En haluaisi liiemmin verrata miehiä ja naisia, mutta
voitteko kuvitella, että miehet pystyttäisivät yli 30 sivun syyttelyväittelyketjun jostain miehille yhteisestä mutta henkilökohtaisesta asiasta?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 16:03"]
Eihän tässä puhuttu mistään miesten ylivertaisuudesta. Vaan erosta miesten ja naisten tavoissa kommunikoida ja olla vuorovaikutuksessa. Siinä nyt vaan on eroja, kyllä kaikki sen tietää. Ei ketään muuten naurattais ne tekstit tai youtube videot, jossa sukupuolten roolit sekoitetaan... Niitä "miten naiset valmistautuu johonkin vrt. Miten miehet. Ei tästä tosiasiasta kannata hermostua.
[/quote]
Ja oletko miettinyt miksi naisten tapa olla ja kommunikoida on vitsiä ja miesten tapa se normi.
Tajuatko yhtään mitä tarkoittaa se, että normina toimii mies meillä kaikessa ja kaikki mikä liittyy naisiin on väärin, koska kaikki on normitettu miesten mukaan.
Se hermostuminen johtuu sunlaisten ihmisten tyhmyydestä, sunlaisten takia tyttöjä edelleen kasvatetaan "kilteiksi" ja vihaamaan itseään, koska ne ei ole miehiä; kaiken oikean ja hyvän mittareita.
No kuule, jos tuo Suoli25-keskustelupalsta suostuisi aukenemaan minulle, kävisin etsimässä muutaman linkin autoilu- ja urheilupalstoilta, joilla 500 kirjoitusta ei ole mitään, vaan täytyy avata samalle henkilökohtaisten ominaisuuksien rääpimiselle uusi ketju.
Osaako joku muuten kertoa, miksi tuo palstojen helmi on ollut käyttökelvoton jo viikon? Etusivulle pääsee näkemään, että kyllä siellä jotkut kirjoittavat, mutta siitä eteenpäin ei olekaan meneminen.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 16:04"]
Miehet ratkaisee riitansa painimalla - siksi esim. miesten työpaikoilla ei ole niin pahoja kiusaajia niin usein kuin naisten, väkivallan uhka pitää ne kurissa, paitsi kaikista hulluimmat ja vahvimmat
[/quote]
Miehille on erikseen kiusaussivustotkin, koska se on niin yleistä, senkin paskanpuhuja.
Miesten välinen kiusaus on huomattavasti raaempaa kuin naisten, ja yhtä yleistä, mutta edelleen tabu, koska miehet on muka "rehtejä ja reiluja".
Itse olen ollut miesvaltaisella työpaikalla töissä, ja voi luoja sitä paskan puhumisen ja kiusaamisen määrää mitä ne harrasti, miehet ovat myös kovempia juoruajia kuin naiset.
Jos valtioiden johdossa olisivat naiset, niin ei olsi sotia vaan valtioita, jotka eivät puhuisi toisilleen.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 16:10"]
Miehet ratkaisee riitansa painimalla - siksi esim. miesten työpaikoilla ei ole niin pahoja kiusaajia niin usein kuin naisten, väkivallan uhka pitää ne kurissa, paitsi kaikista hulluimmat ja vahvimmat
[/quote]
Miehille on erikseen kiusaussivustotkin, koska se on niin yleistä, senkin paskanpuhuja.
Miesten välinen kiusaus on huomattavasti raaempaa kuin naisten, ja yhtä yleistä, mutta edelleen tabu, koska miehet on muka "rehtejä ja reiluja".
Itse olen ollut miesvaltaisella työpaikalla töissä, ja voi luoja sitä paskan puhumisen ja kiusaamisen määrää mitä ne harrasti, miehet ovat myös kovempia juoruajia kuin naiset.
[/quote]
Kyllä mutta olisivat vielä pahempia kiusaamaan jos ei olisi tuota väkivallanuhkaa.
Joo, miehethän eivät väittele, syyttele, jankuta tai vänkkää. Asian voi testata avaamalla ketjun esim. otsikolla "Japsiautot ei ikinä pärjää saksalaisille".
[/quote]
Nuo ketjut on täynnä piilomainostusta... toisin kuin imetys
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 16:16"]
Joo, miehethän eivät väittele, syyttele, jankuta tai vänkkää. Asian voi testata avaamalla ketjun esim. otsikolla "Japsiautot ei ikinä pärjää saksalaisille".
[/quote]
Nuo ketjut on täynnä piilomainostusta... toisin kuin imetys
[/quote]
Seli, seli, onko tuokin miehinen ominaisuus, että pyritään selittelemään ja kiertelemään ja kaartelemaan.
Varmaan siellä on kohta myös joku ohjelmointi, joka pistää ne riidat jatkumaan, koska eihän se ole mahdollista, että miehet kinastelisivat. Ei voi olla, miehet on rehtejä ja reiluja, ja naiset pikkumaisia kusipilluja, hyi olkoon niitä naisia, tyhmiäkin ovat.
[/quote]
Miten tuo vastaa aloitusta? Kyllähän mielipiteistä voi vääntää kuka tahansa, mutta kyse oli henkilökohtaisesta asiasta, jonka ei luulis liikuttavan ulkopuolisia.
Naisten äitiyttä arvostellaan koko ajan, sitä tekevät enimmäkseen naiset itse, valitettavasti. Se, että joku asettaa kyseenalaiseksi minun tapani imettää (tai olla imettämättä) asettaa samalla kyseenalaiseksi sen olenko oikeasti "hyvä äiti". Tämä herättää heti puolustusreaktion, koska äitiys on niin henkilökohtainen ja ydinjuttu useille naisille.
Miehet ovat vanhempina valitettavasti enimmäkseen äidin pikku apulaisia ainakin niin kauan kuin lapsi on imeväisvaiheessa eikä se monilla myöhemminkään siitä muutu. Miesten tapaa olla isä ei myöskään arvostella läheskään niin paljon kuin naisen kykyä olla juuri "oikeanlainen" äiti. Ongelma vähenisi jos naiset itse eivät niin kärkkäästi kilpailisi sillä hyvällä äitiydellä vaan uskoisivat, että tapoja siihen on useita.
Mut ei tuo naisten tapa puuttua toisten asioihin rajoitu pelkästään vanhemmuutta koskeviin asioihin.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:43"]
Naisten äitiyttä arvostellaan koko ajan, sitä tekevät enimmäkseen naiset itse, valitettavasti. Se, että joku asettaa kyseenalaiseksi minun tapani imettää (tai olla imettämättä) asettaa samalla kyseenalaiseksi sen olenko oikeasti "hyvä äiti". Tämä herättää heti puolustusreaktion, koska äitiys on niin henkilökohtainen ja ydinjuttu useille naisille.
Miehet ovat vanhempina valitettavasti enimmäkseen äidin pikku apulaisia ainakin niin kauan kuin lapsi on imeväisvaiheessa eikä se monilla myöhemminkään siitä muutu. Miesten tapaa olla isä ei myöskään arvostella läheskään niin paljon kuin naisen kykyä olla juuri "oikeanlainen" äiti. Ongelma vähenisi jos naiset itse eivät niin kärkkäästi kilpailisi sillä hyvällä äitiydellä vaan uskoisivat, että tapoja siihen on useita.
[/quote]
[/quote]
En varmaan osannut ilmaista itseäni tarpeeksi hyvin, mutta tarkoitin miehiin ihmisinä liittyviä asioita, kuten nyt naisilla tuo imetys yhtenä esimerkkinä.
ap