RV 35+4 - lapsivettä vai vainoharhaisuutta?
Aamulla lakanassa oli 3-4 peukalonpään kokoista kuivunutta vaaleanharmaata läikkää. Erilaista kuin valkovuoto, koska lakana oli kovettunut näiden kohdalta. Lisäksi 2h sitten mahasta kuului pieni "poks", kuin purkkapallo olisi puhallettu - mietin ensin että olisko vauva voinut vaikka kolauttaa kantapäät yhteen niin että siitä lähtisi ääni. Nyt ei kuitenkaan vuoda mitään. Pitääkö soittaa synnärille?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:46"]Laita side, josta näet, tihuttaako lapsivettä edelleen. Saa soittaa vaikka neuvolaan tai äitipolille. Tuo kantapääjuttu vähän nauratti minua kyllä.
[/quote]
No niin minuakin, mutta se tuli ensimmäisenä mieleen :) Kunnes näin ne läiskät (olin petaamassa sänkyä) ja muistin että kalvojen puhkeamisesta voisi kuulua tuollainen ääni.
Täytynee soittaa jos vielä jotain tihkuu. Kiitos vastauksista!
Ap
Mulla kuulu poks ja pelästyin ja sit alko valuu lapsivettä. Et voi kai olla et on juuri niin ku aattelitkin. Mut jollei mitään tuu ni en kyl tiiä.
Jos on huoli, niin aina sinne synnärille voi soittaa ja kysässä.... ehkä ne sielä kuite osaa paremmin neuvoa..
varmaan ainakin parempi apu soittaa synnärille kuin kysyä palstalta.
Tuntuu vain siltä, että olenko nyt ihan vainoharhainen :/ Hieman tuo kyllä huolettaa, tiedän että jos miehelle kerron niin on tarkastusreissu edessä, kun se se vasta huolehtiikin. Mutta voiko valkovuoto yhtäkkiä muuttua niin erilaiseksi..
Ap
Laita side, josta näet, tihuttaako lapsivettä edelleen. Saa soittaa vaikka neuvolaan tai äitipolille. Tuo kantapääjuttu vähän nauratti minua kyllä.