Keksitään uusia överijoulukalentereita
Sipsit, puurot, seksilelut ja kosmetiikka on jo niin nähty. Mitä muuta joulukalentereista voisi vielä löytyä? (toisen ketjun inspiroimana)
Kommentit (355)
Maailmanympärysmatkakalenteri, jokaisessa luukussa matkaliput hotelleineen jonnekin.
Joka luukun takana 0,75l kossupullo
Lamborghini kirjoitti:
Mulla oli pari joulua sitten kalenteri, jossa oli auojen avaimia. Lamborhinit, Ferrarit ja Maseratit ynnä muut Mclarenit tuli sinä jouluna saatua.
Se sun kalenterin laatija teki tämän aloituksen, yrittää keksiä lisää ideoita sun kalenteriksi.
Kumouksellinen kalenteri. Luukuista paljastuisi Leninin, Trotskin, Che Guevaran, Maon, Fidel Castron ym silhuettikuvia, kunnes itse jouluaattona itse isä aurinkoisen, Josef Stalinin hymyilevä muotokuva ja junalippu gulagille.
Vierailija kirjoitti:
Novelli-kalenteri. Joka luukussa olisi yksi sivu lisää tarinaan. Voisi valita romantiikan, jännärin, fantasian, huumorin ym. välillä oman tyylilajinsa.
Tuttava tekee omaan instaansa tällaisen joka vuosi.
Rahakalenteri. Jokaisesta luukusta saisi jonkin summan rahaa. Viimeisestä isoimman. Jännitystä toisi myös se, etteivät kaikki rahat olisikaan euroja. Välillä voisi tulla vaikka Australian dollareita. Yhteensä saatu rahasumma voisi olla noin 1/3 kalenterista maksamastasi summasta. Tulisi samanlainen tunne kuin monesta muustakin joulukalenterista. Käytit paljon enemmän rahaa kuin minkä arvoisia tuotteet ovat ja isoa osaa et voi edes käyttää. :)
Multiversumikalenteri. Luukusta ryömimällä pääset viettämään päivän rinnakkaismaailmankaikkeudessa.
Viinikellarikalenteri. Ensin avain viinikellariin, joka on jossain kodin lähistöllä ja siellä on jokaiselle päivälle oma yllätys, tynnyrillinen viskiä, muita juomia, viinejä jne.
Aikamatkustuskalenteri. 1. luukusta pääset vuoteen 100, 2. luukusta vuoteen 200 jne.
Oma koti-kalenteri, ensin saat oman talon omalla tontilla jossa on sisällä paketteja jokaiselle päivälle ja lahjakortteja ym kivaa kotiin liityvää. paketit voi olla huonekalun kokoisiakin.
IKEA-kalenteri. Ruuvipussi ja osa kerrallaan. Viimeisessä olisi sitten kokoamisohjeet.
Lahjakortteja eri liikkeisiin, kylpylöihin, matkatoimistoon jne.
Erilaisia psyykenlääkkeitä luukkujen takana.
Joka luukussa edellistä suurempi annos Surströmmingiä.
Vierailija kirjoitti:
Alkon kalenteri missä 24 erilaista pikkupulloa
Miksi pikkupulloja? Miksei litran pöniköitä? Autotallin seinän kokoinen kalenteri.
Ad infinitum -kalenteri. Jokaisen luukun takana on uusi kalenteri, jonka jokaisen luukun takana on uusi kalenteri.
Mulla oli pari joulua sitten kalenteri, jossa oli auojen avaimia. Lamborhinit, Ferrarit ja Maseratit ynnä muut Mclarenit tuli sinä jouluna saatua.