Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehessä paljon hyvää, mutta tosi hoikka - ei iske muhun

Vierailija
04.11.2021 |

En tiedä oonko jotenkin erityisen pinnallinen kun en vaan koe seksuaalista vetovoimaa häntä kohtaan koska hän on tosi hoikka. Itseäni viehättää lähinnä normaalipainoiset, lihaksikkaat tai lievästi ylipainoiset miehet. Tuntuu siltä et olisin pinnallinen

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää eikä pinnallista. Ei ihminen voi valita mistä kiihottuu seksuaalisesti.

Vierailija
2/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, saat noudattaa omia mieltymyksiäsi. Itse asiassa sinun täytyy tehdä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva nainen kiihottuu tosi hoikista miehistä eli ei oo epänormaalia. Toisessa ihmisessä voi olla just paljon hienoja piirteitä mut toi seksuaalinen vetovoimakin on tärkeä ja jos se puuttuu niin ei suhde onnistu

Vierailija
4/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukat on pehmeempii.

Vierailija
5/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosi tosi hoikka, niin kyllä se vähän samalla tavalla häiritsee monia kuin jos on hyvin lihava. Hieman pinnallista, mutta pinnallisia me ollaan suurin osa, ainakin jonkun verran.

Itselläni hoikkuus ei häiritse, jos se ei yhdisty esim. tosi huonoon ryhtiin tai ole sitä luokkaa että näyttää kärsivän jostain imeytymishäiriöstä.

Vierailija
6/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hoikkuusfoobikko.

...vitsi...

Vierailija
7/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan PÄÄTÄ, mistä pitää. Voit toki päättää yrittää olla välittämättä siitä, mutta on vaikea kuvitella, että esim. seksi voisi olla kovin kummoista sellaisen kanssa, johon ei tunne fyysistä vetoa.

Vierailija
8/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullukat on pehmeempii.

Lihavat on lepposia, ne ei tee kepposia.

Pystyyhän se hoikan miehen lihottamaan sopivalla ruokavaliolla lisäämällä energiapitoisia ruokia ja juomia.

Vierailija
9/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko muutamasta kilosta vai enemmästä? Jos vain muutamasta kilosta, tuon ehkä pystyy hoitamaan ruokavaliolla. Jos ruumiinrakenne lähtökohtaisesti hoikka, niin sitten jätä se.

Vierailija
10/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko muutamasta kilosta vai enemmästä? Jos vain muutamasta kilosta, tuon ehkä pystyy hoitamaan ruokavaliolla. Jos ruumiinrakenne lähtökohtaisesti hoikka, niin sitten jätä se.

Ei toista pidä alkaa muuttamaan. Jos mies ei kelpaa sellaisena, silloin parempi etsiä joku toinen.

Vierailija
11/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänet saisi innostumaan kuntosalista? Mun mies oli myös poikamainen ruipelo kolmekymppiseksi asti, mutta sitten alkoi käydä salillaa ja nykyään on lihaksikas ja hyvän näköinen. 

Vierailija
12/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun alkoi hoikat miehet iskeä sen jälkeen, kun aloin katsoa Clint Eastwoodin leffoja. Sitä ennen vain harteikkaat ja vatsakkaat miehet iskivät. Välillä löytyy joku seksijumala, joka laittaa miesmakua uuteen uskoon.

Vierailija
13/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juota sille kermaa ja syötä sitä, saat syöttö possun...

Vierailija
14/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi. Minä en vaan useinkaan kelpaa koska olen ylipainoinen.

N45

Vierailija
15/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toista pidä alkaa muuttamaan. Jos mies ei kelpaa sellaisena, silloin parempi etsiä joku toinen.

Hmm. Tämä on ihan järkevää suht pysyvien tai vaikeasti muutettavien ominaisuuksien kohdalla. Mutta hoikkuus ei ole tällanen asia. Tosi sääli olisi heittää potentiaalinen hyvä suhde menemään asian takia. Itse kyllä sanoisin ongelmasta. Jos mies lähtee, sitten niin käy. Mutta voi myös innostua hankkimaan lihaa luiden ympärille joko vähän pyöristymällä tai kuntoilulla. Itse tein tämäm aikanaan mieheni takiaa. Hän sanoi suoraan että olen hänen makuunsa "liian kurvikas". Painoin silloin noin 70 kg. Laihdutin 56 kiloon ja sitten olin sopiva. Ei ongelmaa.

Vierailija
16/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat pum, pum on lepposia ei ne keksi muille kepposia, kun on runsas lihainen niin ei oo vihainen:)))

Miehessä pitää olla hieman lihaa luitten päällä.

Vierailija
17/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Tämä on ihan järkevää suht pysyvien tai vaikeasti muutettavien ominaisuuksien kohdalla. Mutta hoikkuus ei ole tällanen asia. Tosi sääli olisi heittää potentiaalinen hyvä suhde menemään asian takia. Itse kyllä sanoisin ongelmasta. Jos mies lähtee, sitten niin käy. Mutta voi myös innostua hankkimaan lihaa luiden ympärille joko vähän pyöristymällä tai kuntoilulla. Itse tein tämäm aikanaan mieheni takiaa. Hän sanoi suoraan että olen hänen makuunsa "liian kurvikas". Painoin silloin noin 70 kg. Laihdutin 56 kiloon ja sitten olin sopiva. Ei ongelmaa.

Olisin itsekin saattanut inspiroitua treenaamaan tuon kommentin myötä, mutta olisinko hoikistuttuani vielä huolinut sen saman miehen? En ikinä.

Vierailija
18/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva nainen kiihottuu tosi hoikista miehistä eli ei oo epänormaalia. Toisessa ihmisessä voi olla just paljon hienoja piirteitä mut toi seksuaalinen vetovoimakin on tärkeä ja jos se puuttuu niin ei suhde onnistu

Pah. Monilla hoikilla miehillä on järjettömän kokoinen varustus.

Vierailija
19/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se varustus on saman kokoinen kyllä, mutta lihavilla puolet siitä on rasvan seassa piilossa

Vierailija
20/23 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjettömän pieni?